Program rozvoje Rychlých železničních spojení v ČR

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
JEDNÁNÍ MONITOROVACÍ SKUPINY projektu Podpora procesů v soc. službách dne
Advertisements

Ochrana urbanistických a architektonických hodnot zástavby poznatky veřejného ochránce práv Kancelář veřejného ochránce práv JUDr. Marek Hanák, JUDr. Jana.
Zadávání veřejných zakázek. Osnova 1. Zadávání veřejných zakázek 2. Příprava výběrového řízení 3. Dotazy.
Rozvoj dopravní infrastruktury v ČR – potřeby, možnosti a realita Ing. Luděk Sosna, Ph.D. Odbor strategie Ministerstvo dopravy Luhačovice
Rekvalifikace a veřejné zakázky v oblasti zaměstnanosti Mgr. Eva Friedrichová vedoucí oddělení poradenství Úřad práce v Liberci Projekt: Podpora dalšího.
NÁVRH 2. ÚPLNÉ AKTUALIZACE ÚAPo ORP PELHŘIMOV Jihlava.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Programové období 2014 – 2020 a proces SEA Mgr. Zuzana Plešková Ministerstvo životního prostředí 14. února 2014.
© IHAS 2011 Tento projekt je financovaný z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Investice do železniční infrastruktury v období Ing. Mojmír Nejezchleb Žofínské fórum
ODBOR DOPRAVY MAGISTRÁTU MĚSTA BRNA CYKLISTICKÁ DOPRAVA JAKO SOUČÁST UDRŽITELNÉ MOBILITY Ing. Vladimír Bielko - vedoucí odboru VEŘEJNÉ PŮJČOVNY KOL V BRNĚ?
Zadávání veřejných zakázek. Osnova 1. Zadávání veřejných zakázek 2. Problémy v zadávaní 3. Dotazy.
Jana Hadravová Informace o realizaci globálních grantů Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Kraji Vysočina Jana Hadravová Oddělení.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Komise pro podmíněné propuštění (KPP) Společný projekt PMS CR, VS ČR a Českého helsinského výboru.
Strategická východiska rozvoje dopravních sítí Ing. Tomáš Čoček, Ph.D. 1. náměstek - státní tajemník Ministerstvo dopravy ČR.
Nový celorepublikový nástroj územního plánování: –koordinuje územně plánovací činnost krajů a obcí –koordinuje resortní koncepce s průmětem do území Obsahuje.
1 Právní stav územního plánu po vydání změny Krajský úřad Plzeňského kraje Odbor regionálního rozvoje Oddělení územního plánování Porada s ÚÚP,
Ministerstvo vnitra ČR, leden 2012 Centrální nákup v resortu MV.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
Ochrana ZPF v územních plánech
Plány udržitelné městské mobility-aktuální témata
Brno, Příslušnost vodoprávních úřadů
Podpora dopravní infrastruktury z fondů EU
Úvod do technologie silniční nákladní dopravy a základní legislativa Předmět: Technologie silniční nákladní dopravy - cvičení Ing. František Lachnit,
Zásady územního rozvoje Jihomoravského kraje
Pravidla pro zadávání zakázek v IOP Závazné postupy pro zadávání veřejných zakázek spolufinancovaných ze zdrojů EU, nespadajících pod aplikaci zákona.
Úřad práce České republiky
Regionální environmentální centrum ČR
Zpráva o uplatňování ÚP
Stavební uzávěra základní informace
Střední vzdělávání Maturitní zkoušky Změny právních předpisů
Novela zákona ZPF č. 41/2015 Sb. – účinnost od 1. dubna 2015
Krajský úřad Libereckého kraje
Porada OÚPSŘ KrÚ JMK s vedoucími ÚÚP Územně analytické podklady ÚAP kraje s využitím ÚAP obcí ÚAP a změny v právních předpisech Ing. arch. Jana.
Zpráva o uplatňování územního plánu
METODIKA POUŽITÍ KRITÉRIÍ PŘI ZUŽOVÁNÍ POČTU LOKALIT RNDr
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
Rychlá železnice, plány a realita
Pozemkové úpravy.
Závaznost ÚPD pro orgány státní správy lesa
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
STAVEBNÍ ZÁKON.
Komise LRV a LRV 20. prosince 2017 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Základní informace o programu
Prof. JUDr. Vladimír Týč, CSc
PŘIJÍMACÍ ŘÍZENÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLY PRO ŠKOLNÍ ROK 2018/19
Ochrana a péče o přírodu a krajinu
Větrné elektrárny v ZÚR
Řízení rizik podvodu a korupce při zadávání veřejných zakázek
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Rozvoj moderní železniční infrastruktury
ČVUT, Fakulta stavební | 126MSFN - Český stavební trh
Rozpočtové hospodaření obcí v roce 2018
Zařízení služeb provozované SŽDC a jí poskytované služby
Významné stavby SŽDC v regionu Střední a východní Moravy
SPRÁVNÍ PRÁVO.
Rychlá spojení Příprava pilotních projektů
Výstavba D35 metodou PPP? Ing. Martin Janeček, Odbor strategie MD
Celostátní sčítání dopravy 2020 a technologický potenciál pro CSD 2025
Vítáme Vás v Luhačovicích
Trendy geologických prací ložiskového průzkumu v letech
Spojení Prahy, letiště a Kladna v širším kontextu
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
Novinky z RISC, Rychlá spojení
Příspěvek k činnosti v PSNDP
Transkript prezentace:

Program rozvoje Rychlých železničních spojení v ČR Aktuální stav přípravy Rychlých spojení v České republice

Rychlá spojení Rychlá spojení (RS) představují ucelený systém zahrnující jak novostavby vysokorychlostních tratí (VRT), tak modernizované konvenční tratě, a to včetně očekávaného vozidlového parku a provozního konceptu. Aktuální stav přípravy Rychlých spojení v České republice

RS1/RS2 Praha – Brno – Ostrava/Břeclav Priorita z vnitrostátního hlediska mezi novostavbami RS je úsek Praha – Brno – Ostrava, zlepšení velké části dálkových relací ve vnitrostátní i mezinárodní železniční dopravě, cestovní doba VRT Praha – Brno bude cca 60 minut a VRT Praha – Ostrava 120 minut, prověřena bude efektivita záměru pro rychlostní hladiny 250, 300 (320) a 350 km/h, studie proveditelnosti VRT RS1 a RS2 budou dokončeny v roce 2020. Aktuální stav přípravy Rychlých spojení v České republice

Studie proveditelnosti VRT (Brno) – Přerov – Ostrava Aktuální stav přípravy Rychlých spojení v České republice

SP VRT (Brno) – Přerov – Ostrava Pro hodnocení kvality nabídek na zpracování SP bude použita metoda Best Value, Podpis SOD začátkem 05/2019, dokončení SP se předpokládá v 06/2020, Studie bude zejména podkladem pro přípravu pilotního projektu VRT v úseku Přerov (Prosenice) – Ostrava (Ostrava– Svinov). Prověří potřebnost, účelnost a způsob další územní ochrany VRT v úseku Brno – Přerov, která je doposud v ZÚR sledována jako územní rezerva. Aktuální stav přípravy Rychlých spojení v České republice

Harmonogram zpracování studie do 6 měsíců po podpisu SOD předat Zadavateli podklady účelně využitelné a usnadňující zpracování Dokumentace pro vydání rozhodnutí o umístění stavby (DÚR) a Dokumentace pro vyhodnocení vlivů stavby na životní prostředí (EIA) pro VRT v minimálně v úseku Prosenice – Ostrava-Svinov podle vyhlášky č. 499/2006 Sb., o dokumentaci staveb a zákona č. 100/2001 Sb., o posuzování vlivů na životní prostředí. do 12 měsíců po podpisu SOD předání studie proveditelnosti v plném rozsahu k závěrečnému projednání. do 14 měsíců po podpisu SOD předání finální verze studie proveditelnosti (předmětu veřejné zakázky) včetně zapracovaných připomínek a stanovisek umožňující schválení studie Centrální komisí Ministerstva dopravy ČR. Aktuální stav přípravy Rychlých spojení v České republice