Ing. Věra Fuksová, jednatelka společnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Případové studie Úvodní informace Zpracovávaná témata Ukázka zpracovaného tématu CZ.1.07/1.1.00/ My to umíme.
Advertisements

Mezinárodná konferencia o problematike MHD v mestách SR Bojnice, 7. – INTEGROVANÝ DOPRAVNÍ SYSTÉM JIHOMORAVSKÉHO KRAJE Ing. Jaromír Holec.
Česká asociace organizátorů veřejné dopravy - ČAOVD. S cílem koordinovat úsilí vedoucí ke zlepšení podmínek pro rozvoj integrované dopravy v České republice.
Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Novinky a reakce cestujících na nabídku dálkové osobní přepravy v ČR Ing. František Vichta vedoucí oddělení koncepce a rozvoje odboru veřejné dopravy MD.
Příprava společného IDS Prahy a Středočeského kraje Ing. Martin Jareš, Ph.D. Odbor dopravy KÚ Středočeského kraje.
LOGISTIKA NOVÉ MATURITNÍ ZKOUŠKY TELČ CERMAT - Centrum pro zjišťování výsledků vzdělávání
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje Ždár nad Sázavou,
1 Současný stav veřejné osobní hromadné dopravy v městech ČR a její financování Ing. Miloslav Kulich předseda SDP ČR.
Dotace na zpracování územních plánů pro rok 2015 Krajský úřad Jihomoravského kraje odbor územního plánování a stavebního řádu prosinec 2014.
Srpen 2013 Společné setkání Komunitní plánování v Děčíně Projekt „Od analýz ke koordinaci sociálních služeb v Děčíně, CZ.1.04/3.1.03/ Listopad.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
„Integrované dopravní systémy – informační systémy pro podporu rozhodování veřejné správy při výstavbě a provozování IDS v České republice“ Výzkumný projekt.
Zkušenosti města Valašské Meziříčí s rozvojovými projekty Město Valašské Meziříčí Zdeněk Studeník Praha
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Ú s t e c k ý k r a j Dopravní obslužnost 2008 aneb po celém Ústeckém kraji bez auta Ústí nad Labem, snímek 1 Krajský úřad Ústeckého kraje.
Praha, Ing. Petr Řádek Číslování vlaků - Rekapitulace Setkání dopravců a zástupců provozovatele dráhy.
Novelizace předpisu D7/2 k organizování výlukových činností k Lenka Komínová GŘ SŽDC Odbor plánování a koordinace výluk Setkání s dopravci,
Městský úřad Šumperk Implementace modelu CAF
Projekt KORIS Luhačovice Ing. František Brachtl.
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
Vnitřní předpisy účetní jednotky Porada odboru veřejné správy, dozoru a kontroly Ing. Tomáš Sluka Ministerstvo financí odbor Regulace a metodika účetnictví.
Činnost služby dopravní policie v roce 2011 v dohledu nad silničním provozem plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha 12. ledna 2012.
Rozvoj integrovaného dopravního systému DÚK v roce 2017
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Stávající systém kontroly při těžbě dřeva
Plánování rozvoje sociálních služeb Ústecký kraj
Komplexní systém hodnocení
Srovnání standardů Českých drah a vybraných IDS
Jak ulehčit mladým rodičům – denní péče o děti z pohledu zaměstnavatelů a rodičovských iniciativ Rosa Hochschwarzer Zemské sdružení.
Opatření k jednodušší a rychlejší administraci projektů
Regionální rozvojová agentura Východní Moravy 1998 – let partnerem v regionálním rozvoji Východní Moravy RNDr. Otakar Prudil.
STROJÍRENSKÝ DĚLNÍK na montážích varné techniky
STROJÍRENSKÝ DĚLNÍK Společnost MORA MORAVIA s.r.o. se sídlem
STROJÍRENSKÝ DĚLNÍK Společnost MORA MORAVIA s.r.o. se sídlem
Podpora rozvoje dopravy s využitím ROP Střední Morava
Posouzení a návrh organizace dopravy ve vybraném městě (obci)
Workshop projektu systémová podpora sociální práce v obcích na téma:
Místní poplatky (kontrolní činnost KÚZK za období )
STROJÍRENSKÝ DĚLNÍK Společnost MORA MORAVIA s.r.o. se sídlem
Přeshraniční veřejná doprava pro turisty a cyklisty
STROJÍRENSKÝ DĚLNÍK Společnost MORA MORAVIA s.r.o. se sídlem
Základy pracovního práva a sociálního zabezpečení v ES
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
Rychlá železnice, kvalitní dopravní obslužnost, plány a realita
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
■■ ■■ Zlínský kraj Program RP18-18 na úpravu lyžařských běžeckých tras ve Zlínském kraji Katarína KOŇAŘÍKOVÁ Odbor strategického rozvoje kraje.
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Integrovaný dopravní systém Jihomoravského kraje
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Činnost společnosti Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje s.r.o. Konference IDS Žďár nad Sázavou,
Rozvoj integrace veřejné dopravy ve Středočeském kraji
Sebehodnocení školy z pohledu zřizovatele (obce)
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
XIV. Konference samospráv Olomouckého kraje
Implementace BAT závěrů do integrovaných povolení v Moravskoslezském kraji Krakow.
Hodnotící zpráva k výsledkům kontrol výkonu přenesené a samostatné působnosti svěřené orgánům obcí, krajů a hlavního města Prahy za léta 2014–2016.
Dlouhodobé plánování dočasných omezení kapacity
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Ing. Pavlína Tomková Odbor drážní a vodní dopravy
Integrované operační středisko – „srdce policie“
Integrovaný dopravní systém Jihočeského kraje (IDS JK)
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
Vítáme Vás v Luhačovicích
Systém odměňování výkonu
Nová dopravní koncepce ve Zlínském kraji
Spojení Prahy, letiště a Kladna v širším kontextu
Vodní autobusy a vodní taxi
Transkript prezentace:

Ing. Věra Fuksová, jednatelka společnosti Zpráva o činnosti KOVEDU ZK Ing. František Brachtl GPS 3G síť 9.7.2019 Ing. Věra Fuksová, jednatelka společnosti

Současný stav provozu CED Od 3. 3. 2014 je CED spuštěn v ostrém provozu Provoz CED zajišťují 3 dispečeři pracující na směny Každý pracovní den od 4:00 hod do 22:30 hod. V sobotu od 5:00 hod do 14:00 hod. V neděli od 12:30 hod do 21:30 hod. Nyní se jedná o propojení komunikace mezi systémem CED a dispečinkem IDS JMK. CED již plně funguje u zapojeného dopravce ČSAD BUS Uherské Hradiště v těchto případech: Hlídá návaznosti BUS – BUS a VLAK – BUS Řeší provozní změny, které se dotýkají zajištění dopravní obslužnosti na území ZK V období únor – březen 2015 došlo k postupnému zapojení dopravců KRODOS BUS a. s., ČSAD Vsetín a. s. a HOUSACAR s. r. o. do sledovaní v rámci CED. Všichni tito dopravci mají odbavovací zařízení od společnosti Mikroelektronika spol. s r. o. Vlakové soupravy dopravce ČD, a. s. jsou sledovány na všech tratích na území Zlínského kraje 9.7.2019

Hlídání návazností pomocí CED CED hlídá návaznosti tak, že zasílá, v součinnosti s dispečerem, zprávy přímo na odbavovací zařízení ve vozidle. Dispečer má téměř okamžitou zpětnou vazbu, zda si řidič zprávu přečetl. Návaznosti v rámci VLD ZK jsou rozděleny do 2 základních skupin: návaznosti negarantované vychází z časových poloh jednotlivých spojů linek bez povinnosti vyčkat na přípoj. V případě výluk je vše řešeno dle výlukových pokynů vydávaných jednotlivými linkovými dopravci. návaznosti garantované jsou stanoveny Koordinátorem v součinnosti s dopravcem. Tyto návaznosti tvoří přílohu č. 1 dokumentu „Garance návazností VLD ZK“, kde je uveden čas příjezdu spoje, na který má povinnost navazující spoj čekat, čekací doba v minutách a v případě potřeby ještě další specifika k zajištění návaznosti. 9.7.2019

Ukázka Centrálního dispečinku Zlínského kraje 9.7.2019

Další vlastnosti CED Přehled o provozu online na mapovém podkladu (pomocí GPS). Aktuální informace o zpoždění či předjetí spoje. Kontrola přesnosti provozu – statistiky dodržování JŘ Informace o počtech cestujících ve vozidle Všechny zjištěné informace jsou uchovávány na serveru Dle zjištěných informací z CED lze navrhnou např. úprava jízdní doby v JŘ nebo posun časových poloh jednotlivých spojů. Ukázka základních informací, které může dispečer zjistit rozkliknutím vybraného spoje přímo v mapovém podkladu 9.7.2019

Přímé vlaky Olomouc – Přerov – Vsetín – H. Lideč Na základě domluvy s Olomouckým krajem (KOVED + KIDSOK) budou zavedeny přímé vlaky v této relaci od GVD 2015 / 2016. V X: 11 párů přímých vlaků Přerov – Vsetín, navíc 2 páry Sp vlaků Olomouc – Vsetín, některé pokračují do / z Horní Lidče / Střelné O víkendu 8 párů přímých vlaků Přerov – Vsetín, některé pokračují do / z Horní Lidče. Předpokládaná vozba ř. 460 (prozatím). Umožní kvalitní spojení Vsetínska a Valasškomeziříčska s centrem Olomouckého kraje, v Olomouckém kraji přímé spojení krajského města s Lipníkem nad Bečvou. 9.7.2019

Zavedení nových spojů do firmy ANVIS AVT Drnovice Na základě spolupráce KOVEDu, vedení firmy, přilehlých obcí a ČSAD Vsetín, a. s. zavádíme nové přímé spojení oblasti Nedašovska s Drnovicemi, kde společnost ANVIS AVT zaměstnává až 300 lidí, významný zaměstnavatel v oblasti. Třísměnný provoz, spojení bude zajištěno na všechny směny, na ranní směnu je možnost přestoupit ve Valašských Kloboukách z jiných směrů. Provoz bude zahájen od 14. 06. 2015 na zkušební dobu 6 měsíců. V případě úspěchu a zájmu zaměstnanců je plánováno rozšíření provozu i z opačné strany – od Újezdu. 9.7.2019

Děkuji Vám za pozornost Ing. František Brachtl Koordinátor veřejné dopravy Zlínského kraje, s.r.o. brachtl@koved.cz www.koved.cz 9.7.2019