ŘEŠENÍ ÚKOLŮ : LIST Č.4 – ČLOVĚK JE SOUČÁSTÍ PŘÍRODY, ALE NENÍ JEJÍM PÁNEM. NEMŮŽE POROUČET POČASÍ.NESMÍ PŘÍRODU NIČIT,PROTOŽE TÍM NIČÍ SVŮJ DOMOV. LIST.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Škola: Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Jana Gawronová Člověk a jeho svět - 5. ročník.
Advertisements

N á zev S Š : SOU Uherský Brod Autor: Mgr. Věra Dudová N á zev prezentace (DUMu): Právní řád ČR a právní ochrana občanů N á zev sady: Výuka občanské nauky.
Rodina na prahu 3.tisíciletí Rodina se členem se zdravotním postižením Olomouc 15.května 2004Přednáší : Ivo Vykydal.
Přírodniny Víte, jak můžeme rozdělit přírodniny? Živé přírodniny Neživé přírodniny VzduchVodaPůda Nerosty a horniny Světlo a teplo ze Slunce Rostliny.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Police nad Metují, okres Náchod Autor: Mgr. Karolina Pátková Název : VY_32_INOVACE_7C_12_Téma_Člověk_a_zdraví.
PROJEVY ŽIVOTA ŽIVOČICHŮ - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Lenka Knotková. Dostupné z Metodického portálu ; ISSN Provozuje.
VY_32_INOVACE_Roz_III_17 Práva a povinnosti členů rodiny Název projektu: OP VK Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/ OP Vzdělání pro konkurenceschopnost.
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice, Msgre B. Staška 232, příspěvková organizace Autor: Mgr. Hronková Pavlína Název : VY_52_INOVACE_11_Člověk.
 Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou, okres Trutnov  Autor: Mgr. Hana Klomínská  Datum: září 2012  Název: VY_12_INOVACE_1.2.1.
ZÁKLADNÍ PROJEVY ŽIVÝCH ORGANISMŮ Zpracovala : Mgr. Jana Richterová ICT Financováno z prostředků ESF a státního rozpočtu ČR 1 Přírodopis 6. třída.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Název projektu: Modernizace vzdělávání Pořadové číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Název klíčové aktivity:INOVACE A ZKVALITNĚNÍ VÝUKY V OBLASTI PŘÍRODNÍCH.
Speciální vzdělávací potřeby - žádné - Klíčová slova
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Sada 2 Člověk a společnost MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života – Půda I. Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
KOMÍNY, KOMINÍK A DALŠÍ PROFESE
DUM II. / 10. přírodní a lidské výtvory
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková
Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Kolín V. , Mnichovická 62
Člověk a jeho svět 4. ročník
VY_32_INOVACE_18- hraboš polní Přírodověda - 4. ročník
Poznávačka - bezobratlí
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
Talíř a příbory Pravo-levo.
VELIKONOCE KRASLICE.
NÁŘADÍ.
POTRAVNÍ ŘĚTĚZCE VY_32_INOVACE_03
JEDNO SLOVO PRO VÍC VĚCÍ
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
Na návštěvě u včelaře.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Kam byste zařadili člověka? živá příroda neživá příroda
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
POVOLÁNÍ.
Název projektu: Modernizace vzdělávání
Obrázková básnička Jazyk a řeč.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Jitka Dvořáková
HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
POVOLÁNÍ I. VY_32_INOVACE_3A_02 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Hlavonožci (Ďáblové hlubin).
ŠABLONA III/2 ŽIVOČICHOVÉ Mgr
Vy_32_INOVACE_O4_ŽIVOČICHOVÉ
PRV 3 – Neživá příroda Název školy Plavská škola Autor
Digitální gramotnost Informatické myšlení
KDO SE NA TEBE DÍVÁ? HOSPODÁŘSKÁ ZVÍŘATA.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Práva a povinnosti členů rodiny
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
VY_32_ INOVACE_ 01_ PŘÍRODOVĚDA 5
VY_32_INOVACE_02_PŘV_ROSTLINY
Růst a vývoj člověka VY_32_INOVACE_07
Rozmanitost přírody – interaktivní test – liška obecná
ŽENA MEZI K V Í T Í M V.B.
Autor: Mgr. Kadavá Jana Název: VY_32_INOVACE_3A_01_Ekosystémy
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Mgr. Jitka Vlková VY_32_INOVACE_17_12_vyjmenovaná slova
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
VI. ročník ZŠ (praktická)
Předmět: Prvouka Ročník: 2. Tematický celek: Léto
NEŽIVÁ PŘÍRODA Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu VY_12_INOVACE_01_32_Člověk a příroda.
Řady puntíků a čísel.
Řemeslo má zlaté dno Autorky: J…,A….
Všem mým přátelům: JSEM VDĚČNÝ....
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
Transkript prezentace:

ŘEŠENÍ ÚKOLŮ : LIST Č.4 – ČLOVĚK JE SOUČÁSTÍ PŘÍRODY, ALE NENÍ JEJÍM PÁNEM. NEMŮŽE POROUČET POČASÍ.NESMÍ PŘÍRODU NIČIT,PROTOŽE TÍM NIČÍ SVŮJ DOMOV. LIST Č.5 – POTŘEBUJÍ VÝŽIVU, DÝCHAJÍ, ROSTOU, ROZMNOŽUJÍ SE. LIST Č.7 – KLIKNUTÍM MYŠÍ NEBO DOTYKEM, SE OBRÁZEK PŘESUNE NA SPRÁVNOU POLOVINU.

PŘÍRODA ŽIVÁ A NEŽIVÁ

ČLOVĚK ŽIJE NA ZEMI VELMI DLOUHO K ŽIVOTU POTŘEBUJE : -POTRAVU -VODU -VZDUCH -SLUNCE JE ČLOVĚK PÁNEM PŘÍRODY NEBO JEJÍ SOUČÁSTÍ ?

PŘÍRODA ŽIVÁ CO MAJÍ SPOLEČNÉHO?

PŘÍRODA NEŽIVÁ

VÝTVORY ČLOVĚKA

ROZDĚL OBRÁZKY,KAM SPRÁVNĚ PATŘÍ (ZAČNI HORNÍM ŘÁDKEM,ZLEVA) PŘÍRODA ŽIVÁ PŘÍRODA NEŽIVÁ

CO TVOŘILA PŘÍRODA A CO VYROBIL ČLOVĚK ? VÝTVORY ČLOVĚK A VÝTVORY PŘÍRODY