Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
(délka, obsah, objem, hmotnost, čas)
Advertisements

PROVĚRKY Převody jednotek času.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Graf kvadratické funkce
Rozklad čísel 6 – 10 – doplňování varianta A
Krychle Síť, povrch, objem
Dělení lomených výrazů
Rozklad mnohočlenů na součin
Kvadratická rovnice.
Funkce s absolutní hodnotou Využití grafu funkce při řešení rovnic a nerovnic s absolutní hodnotou Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Kvadratická funkce – vrchol paraboly
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ Svět kolem nás Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_06.
ČESKÝ JAZYK – ČTENÍ Svět kolem nás Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 2_02.
Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_01
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_54
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_15
ČLOVĚK I. CHUŤ A ČICH – PRVOUKA - 3. r
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_07
HOŘICE TRUBIČKY – DOPLŇOVÁNÍ Y,I,Ý,Í - ČESKÝ JAZYK – 6. r
Dostupné z Metodického portálu www. rvp
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_inovace 1_34
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_84
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_33
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 6_01
LOGARITMICKÉ ROVNICE Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Kateřina Linková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  ,
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_12_INOVACE 1_35
KRAJE ČR mapky Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Věra Fišerová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_11
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_93
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 7_12
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Ptáci - tělo
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_26
Zakresli dle 3D modelů – nárys, bokorys a půdorys
K U F R Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Dělení desetinného čísla desetinným číslem
ZEMĚ I. PŘÍRODNÍ SÍLY - ČESKÝ JAZYK – 5. r
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 1_47
PROVĚRKY Převody jednotek času – 2. část
Najdi dva stejné obrázky
Název učebního materiálu
Interaktivní vyhledávání dvou stejných obrázků.
Princip magnetoelektrického měřícího přístroje
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_63
Převody jednotek délky - 2.část
Rozklad čísel od 1 do 10 Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_19
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_17
STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): Práce s textem
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_36
Hyperoskulační kružnice hyperboly
Najdi rozdíl IV. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83
B a r v y Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 2_67
ZLOMKY pracovní listy Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Dušan Goš. Dostupné z Metodického portálu ISSN: ,
Procenta % Prezentace je zaměřená na procvičování procent užitím trojčlenky. Obsahuje celkem řešených 15 příkladů. Mgr. Eva Černá, Plzeň Autor © Eva Černá.
Převody jednotek objemu − 2. část
Převody jednotek – 2. část
Převody jednotek hmotnosti – 2. část
Tvary – přiřazování Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
Orofacionální cvičení III.
ČESKÝ JAZYK - ČTENÍ Z POHÁDKY DO POHÁDKY
Převody jednotek času – 2. část
Před, Nad, Za, Pod 1) Vybarvi obrázek, který je: a) hned před jahodou
Zaokrouhlování na desítky a stovky
WHAT IS ORANGE? Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým.
Transkript prezentace:

Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83 Země II. ZAOKROUHLOVÁNÍ - 6. - 7. r. MATEMATIKA Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_83

NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Země II. - ZAOKROUHLOVÁNÍ - 6 NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: Země II. - ZAOKROUHLOVÁNÍ - 6. - 7. r. MATEMATIKA AUTOR: Mgr. Jarmila Luštická STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): 7. 3. 2011 Porovnávání délek řek, řazení podle délky toku, porovnání výšky hor, řazení podle výšky hor VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): Matematika KLÍČOVÉ KOMPETENCE: Klíčové kompetence k učení, kompetence komunikativní, kompetence občanské MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY: Vlastivěda, zeměpis OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Zaokrouhlování čísel na desítky a stovky TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA: 5. -7. ročník, ZŠ praktická

Řeky Zaokrouhli délky řek na stovky a seřaď délky řek od nejdelší po nejkratší: O kolik kilometrů je Labe delší než Vltava? ŘEKA DÉLKA Vltava 430 km Labe 1154 km Morava 354 km Odra 854 km Lužnice 208 km ZAOKROUHLENÍ POŘADÍ Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Řeky - kontrola ŘEKA DÉLKA ZAOKROUHLENÍ POŘADÍ Vltava 430 400 3. Labe 1154 1200 1. Morava 354 360 4. Odra 854 900 2. Lužnice 208 200 5. Labe je o 724 m delší než Vltava. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Hory Zaokrouhli výšky hor na desítky a seřaď výšky hor od nejvyšší po nejnižší: O kolik metrů nad mořem je Sněžka vyšší než Ještěd? HORA VÝŠKA ZAOKROUHLENÍ POŘADÍ Sněžka 1602 m.n.m. Klínovec 1244 m.n.m. Praděd 1491 m.n.m. Ještěd 1012 m.n.m. Lysá hora 1324 m.n.m. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Hory - kontrola HORA VÝŠKA ZAOKROUHLENÍ POŘADÍ Sněžka 1602 1600 1. Klínovec 1244 1200 4. Praděd 1491 1500 2. Ještěd 1012 1000 5. Lysá hora 1324 1300 3. Sněžka je o 590 m.n.m. vyšší než Ještěd. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.

Odkazy a citace Školní atlas světa. Praha : Kartografie Praha a.s., 2007. 175. Wikipedie [online]. 2005 [cit. 2011-04-17]. Vltava. Dostupné z WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Vltava Wikipedie [online]. 2005 [cit. 2011-04-17]. Labe. Dostupné z WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Labe Wikipedie [online]. 2005 [cit. 2011-04-17]. Odra. Dostupné z WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Odra Wikipedie [online]. 2005 [cit. 2011-04-17]. Lužnice. Dostupné z WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Lu%C5%BEnice Wikipedie [online]. 2005 [cit. 2011-04-22]. Morava. Dostupné z WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Morava_%28%C5%99eka%29 Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz, ISSN: 1802-4785, financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.