OČEKÁVANÝ VÝVOJ LETECKÉHO PRŮMYSLU V ČR A VE SVĚTĚ
NĚCO O FIRMĚ…
NĚCO O FIRMĚ…
NAŠE SOUČASNÉ AKTIVITY VE SVĚTĚ
SOUČASNÉ A OČEKÁVANÉ TRHY PRO COMMUTER KATEGORII obtížně dostupné oblasti, hory a ostrovy s regionálními letišti dlouhodobý úspěšný provoz v Africe a Jižní Americe perspektivním trhem je jihovýchodní Asie, Indie a Čína
SOUČASNÉ A OČEKÁVANÉ TRHY PRO COMMUTER KATEGORII tradičním trhem L410 jsou země bývalého Sovětského svazu Jamalo-Něněcký autonomní okruh (2) Krasnojarský kraj (3) Kamčatský kraj (3) Republika Komi (4) Magadanská oblast (2) Archangelská oblast (2) Moskva (11) Sasovské letecké učiliště (3) Krasnokutské letecké učiliště (2) Orenburgská oblast (10) Sverdlovská oblast (2) Zabajkalský kraj (2) Chabarovský kraj (4)
CHARAKTERISTIKA VÝROBY MALÝCH DOPRAVNÍCH LETADEL malosériová výroba letadel, tradiční celokovové konstrukce přechod ze sériové výroby na zakázkovou výrobu
CHARAKTERISTIKA VÝROBY MALÝCH DOPRAVNÍCH LETADEL verze letounu L410 patrolovací fotogrammetrická standard -19 osob nákladní parašutistická sklopné sedačky sanitní VIP a další
CHARAKTERISTIKA VÝROBY MALÝCH DOPRAVNÍCH LETADEL historicky postavená na zručnosti výrobních dělníků, jichž je v současnosti čím dál méně téměř neexistující automatizace / robotizace = náš úkol do budoucna
ÚZKÉ MÍSTA VÝROBY LETADEL nedostatek kvalifikovaných pracovníků ve výrobě - automatizace a robotizace v některých oblastech výroby v technické oblasti - spolupráce se vzdělávacími a výzkumnými institucemi konec výroby některých materiálů nahrazování zastaralých leteckých materiálů standardními…
OČEKÁVANÝ VÝVOJ POŽADAVKŮ NA LETECKOU PŘEPRAVU snižování - spotřeby paliva - znečišťování životního prostředí a hluku - nákladů na údržbu - hmotnosti prázdného letounu - nákladů na posádku zvyšování - platícího zatížení - bezpečnosti a spolehlivosti Naše odpověď na očekávaný vývoj požadavků – L410NG L410UVP-E20 L410NG Rozdíly Maximální dolet 1.500 km 2.570 km +1.070 km +71 % Maximální rychlost 405 km/h 417 km/h +12 km/h +3 % Množství paliva 1.300 kg 2.254 kg +954 kg +73 % Maximální výdrž 5,1 hod 10,5 hod +5,4 hod +106 % Maximální vzletová hmotnost 6.600 kg 7.000 kg +400 kg +6 % Platící zatížení 1.800 kg 2.150 kg +350 kg +19 % Zavazadlový prostor 1,47 m3 2,98 m3 +1,51 m3 +103%
NAŠE DALŠÍ PERSPEKTIVA – L610
DĚKUJI VÁM ZA POZORNOST