Empirické.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací materiál vytvořený v projektu OP VK Název školy:Gymnázium, Zábřeh, náměstí Osvobození 20 Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:Zlepšení.
Advertisements

Gymnázium, Broumov, Hradební 218 Tematická oblast: Filozofie Číslo materiálu:EU Název: Empirismus Autor: Mgr. Šárka Rambousková Ročník: osmý osmiletého.
Druhy vedlejších vět Věta podmětná Věta předmětná Věta přívlastková (podrobně vysvětleno v další části prezentace) Věta přísudková (podrobně vysvětleno.
PŘÍPRAVNÁ TŘÍDA „ŠKOLIČKA, DO KTERÉ SE VŠICHNI TĚŠÍME“
Střední škola pedagogická, hotelnictví a služeb Dějiny pedagogiky NÁZORY JANA ÁMOSE KOMENSKÉHO Mgr. Irena Kudláčková.
Filosofie  filein sofia, milovat moudrost  je především výsledkem přirozené lidské zvídavosti, snahy pochopit a vysvětlit svět okolo i sebe samého 
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3 AUTOR: Mgr. Miroslava Šerá DATUM VYTVOŘENÍ: září 2011 NÁZEV: VY_32_INOVACE_04_Fyzika_6.ročníku.
Děti a pohádky Maturitní práce Agnes Knap.
Pedagogická psychologie. Názory na vymezení předmětu pedagogické psychologie Předmětem pedagogické psychologie je aplikace poznatků z obecné psychologie.
Psychologie osobnosti 1. Psychika, stavy, procesy a funkce 2. Osobnost a vývoj osobnosti.
TEORIE PRÁVA Interpretace práva JUDr. Petr Čechák, Ph.D.
Osvícenství. Na počátku moderní společnosti... Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR.
Jednotlivé osobnosti nejsou jedinečné jenom svými psychickými vlastnostmi, ale také tím, jak VNÍMAJÍ, jak PŘEMÝŠLEJÍ, UČÍ SE, PAMATUJÍ SI apod.
Anotace: Materiál je určen pro žáky 6. ročníku, slouží k opakování probraného učiva Datum: Ročník: 6. Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková komunikace.
Název školy Základní škola Jičín, Husova 170 Číslo projektu
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Mezinárodní právo a jeho vliv
Matematika 3 – Statistika Kapitola 4: Diskrétní náhodná veličina
Dějiny právního myšlení Přednáška I
Vyučovací a výchovné činnosti učitele tělesné výchovy
Úvod do filosofie a etiky v sociální práci
Aristotelés - přehled díla a myšlení
Číslo projektu OP VK Název projektu Moderní škola Název školy
Dějiny právního myšlení Přednáška V. Účel práva / účel v právu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
Zvuky hudebních nástrojů
8.1.2 Podprostory.
Poměr Co je poměr. Změna v daném poměru..
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Úvod do filozofie.
První matematická lekce
Název školy: Speciální základní škola Louny, Poděbradova 640,
Úvod do etiky v podnikání (vztah etiky a ekonomie)
Informační gramotnost
Rovnice a nerovnice Lineární nerovnice Mgr. Jakub Němec
Hudební akustika Mgr. Petr Kalina, Ph.D
Myšlení Mgr. Vladimír Velešík.
Logické funkce a obvody
MAGNETICKÁ SÍLA AUTOR: Mgr. Milada Zetelová
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
První matematická lekce
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor TEmatický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Hlasovací pravidla a alternativní mechanismy rozhodování
BIBS Informatika pro ekonomy přednáška 2
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
5. Veřejná politika jako struktura a proces
Klasifikace větných členů, rozbor věty jednoduché
KMT/DIZ1 POJEM DEFINICE (pojmotvorný proces, pojmová mapa)
PRV 3 – Neživá příroda Název školy Plavská škola Autor
Vědecká teorie.
1.3 Vlastnosti látek a lidské smysly.
Opička Gogo Jak jsme využitím projektové metody podněcovaly představivost dětí, rozvíjely jejich pohybové a manipulační dovednosti, asociativní myšlení,
Induktivní postupy ve výuce matematiky
Pozitivismus.
Aristoteles Spisy: Klasifikace věd: logické fyzikální teoretické
VY_32_INOVACE_114_Fyzika_magnet
II. Logika Přehled logických spisů.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Základní chemické veličiny
FUNKCE
Předškolní období - 3 až(6 – 7) let
ROZBOR VĚTY JEDNODUCHÉ
ČÍSELNÉ MNOŽINY Jitka Mudruňková 2014.
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Transkript prezentace:

Empirické

Racionální

Jakým způsobem získáváme poznatky? Jedině smysly Rozum

Empirické Senzualismus, empirismus Naivní senzualismus Indukce Teorie logicky vyplývá ze smyslových dat Otázka informativnosti teoret. poznání Konvencionalismus

Racionální Teoretické poznání je informativní (shoda řádů) Otázka získávání dat z řádu

Smyslová úroveň poznání Počitek Vjem Představa

Rozumová úroveň poznání Pojem Soud Úsudek

Od empirie k teorii γ = Dřevo plave, železo se potopí Co a jak, nikoli příčiny m V

Teorie