Čeští studenti v městě Hermeskeil Úterý – neděle
• V posledním víkendu o prázdninách jsme jeli do Českého Krumlova.
ŠKOLA V PŘÍRODĚ VELKÉ KARLOVICE –
Noc s Andersenem 2014 ZŠ Mikulášovice za podpory města Mikulášovice.
Výlet do Anglie 14. až 19. března 2010.
My od 1. do 6. třídy ,,DOKONALÁ PARTA“ na Svahové
Vojtěch Šolta student septimy
Lyžařský kurz ► místo : Soláň – Bzové, hotel Lúka ► ► odjezd : neděle v 13:30 hod, ► sraz v 13:00 hod ► návrat : pátek do.
MEZINÁRODNÍ PŘÍMĚSTSKÝ TÁBOR Vinoř 2010 Po stopách císaře Karla IV.
Jazykový kurz - Angličtina v 8.00 jsme seděli v autobuse Směr stejný jako loni : hotel Súkenická Jana a Anička.
Projektový týden v primě Projektový týden v primě.
Naše chalupa před x-lety. a náš hotel dnes ranní nástup na výcvik.
NÁVŠTĚVA ZŠ STOŽEC A HAIDMÜHLE
Sobota Ráno už o půl osmé zazvonil budík a mi si uvědomili, že musíme stávat tak jsme vylezli ze spacáků a šli na snídani.
ZIMNÍ VÝPRAVA BĚŽKY PÁTEK - PŘÍJEZD V pátek jsme statečně odvláčely všechny batohy a lyže do Mařenic. Zastávka byla sice přímo ve vesnici,
Ve středu jsem se svými spolužáky a s učiteli vyrazil na přátelskou návštěvu do Polska. Cesta trvala asi 4 hodiny a vedla do.
Rumunsko Termín: Účastníci: Petr Chlad Marek Spilko
Polsko – Škola v polských Jankowicích. Natálie Kučerová.
Nizozemí Účastníci: Barbora Jurčíková, Jindřiška Štrymplová,
Adapťák A Kaplan, Černá, Jarý, Babováková.
Většinu cesty jsme jeli vlakem Vypadal asi takhle:
Adaptační kurz
Estonsko Účastníci: Angelika Spilko Kateřina Hemková Tereza Vaňhová
ESTONSKO ÚČASTNÍCI: VERONIKA BURIANOVÁ KATEŘINA HEMKOVÁ ANGELIKA SPILKO TEREZA VAŇHOVÁ UČ. ZUZANA JEDLIČKOVÁ UČ. VĚNCESLAVA DRÁBKOVÁ.
Adaptační kurz 1.A Veronika Bystrá Kristýna Kerberová
Pro 8. a 9. ročník Tento rok bez výuky !!! U moře…
Rodičovská schůzka 25. dubna 2013.
Nikola Skalová, Berenika Pilařová, Tereza Neitzelová, Karolína Vokálová, Lena Šuláková Adaptační kurz 1.A 2014.
VÍTÁ VÁS PREZENTACE LYŽAŘSKÉHO VÝCVIKU „VEBROVKY 06“
Geologická exkurze ve Vysokých Tatrách. Čtvrtek Večer jsme odjížděli z Blanska vlakem do Brna a z Brna rychlíkem do Ostravy. Zde následovalo jedno-hodinové.
LYŽÁK A + KVI. Jak to začalo... -Náš lyžařský výcvik byl zahájen Všichni jsme se usadili do autobusu a vyrazili směr Benecko. -Po příjezdu.
Itálie 2010 Lyžařský výcvikový kurz se Standou a Milanem (ck Atlantika)
Máchovo jezero 16. – 20. června Naše společné týdenní putování začalo v pondělí na libereckém vlakovém nádraží. Rozloučili jsme s rodiči, naložili.
Turecko místo mých snů Václav Starý 4. Ročník
Neděle: po příjezdu a obědě (rizoto) jsme si udělali procházku do Plas. Krásnou cestou podél vody jsme dorazili do tohoto starobylého města, prohlédli.
Den 1. Náš dobrodružný výlet jsme započali 8.září odjezdem od našeho gymnázia, kde na nás čekaly první potíže, a to sklerotičtí spolužáci, kteří zapomněli.
Lyže a snowboard 2012 Horní Malá Úpa, penzion Blesk Počet účastníků: 22 (z toho 3 dívky) Vedoucí kurzu: Mirka Fenclová Instruktoři: Pavel.
Cesta vlakem Brzy ráno jsme se vydali vlakem směr Praha. Žáci se rozdělili do skupin a nastoupili do kupé. V Praze jsme vystoupili a na ubytování jsme.
TOM Kamarádi Pacov Autor: Verča Hřebíková JARNÍ TÁBOR –
V 5:00 vyjeli současně z konečné stanice MHD autobusy s čísly 1 a 2. Každý další autobus s číslem 1 odjížděl.
Jaké bylo naše 1.pololetí ? ZŠ Hudcova, t ř ída 6.B.
 Do Prahy jsme jeli autobusem v 10:35 hod. od,,Mléčných lahůdek“. Jeli jsme tam 93 minut. Cesta byla docela dlouhá. Autobus nás dovezl na konečnou zastávku,,Florenc“
…aneb výlet za čertíky do Litoměřic.  Když jsme se šli projít, tak jsme narazili na sochu Karla Hynka Máchy. Prohlíželi jsme si jí.  Ve třídě jsme.
Doprovod: Mgr. Dvořáčková, Mgr. Dolíhalová –
Partnerství škol Bremen El Médano Šumperk jsme v Šumperku uvítali naše přátele z Brém a El Médana. Po dojemném shledání jsme se vydali na.
Turecko Muratli-Tekirdag. Účastníci Aneta Preisslerová Filip Vítek Filip Chmelík Petr Kristen Mgr.Zuzana Jedličková Mgr.Jana Volejníková.
Po příjezdu do rekreačního střediska Máj jsme si vybalily a zabydlely jsme se v chatkách. Vypracoval : Jiří Javůrek.
ŠKOLA V PŘÍRODĚ RS MÁJ PLASY U PLZNĚ
– * V sobotu jsme vyjeli v 18:00 z Břežan * směr Londýn * Jeli jsme asi 18 hodin. * Seznámili jsme se i z druhou školou.
LYŽAŘSKÝ VÝCVIKOVÝ KURZ 17. LEDNA – 22. LEDNA 2016 SŠ Rokycany, Jeřabinová 96/III, Rokycany.
Zájezd do Vídně Zájezd komentují Barbora Štychová a Lenka Škáchová Ve dnech 18. – absolvovaly 8. a 9. třídy zájezd do Vídně.
Anglie ZŠ Bor, ZŠ Nebušice Vytvořila: Veronika Třísková.
 Kde: chata Radost, Plasnice, Orlické hory  Kdy: 12. –  Účast: 28 žáků  Inspirace: publikace Michal Dubec, Adaptační (stmelovací) soustředění.
ŠKOLA V PŘÍRODĚ II.E – Lhota nad ROHANOVem
SLOVENSKO 2016.
Heute Nachbarn, morgen Freunde – interkultureller Schüleraustasch
Škola v přírodě v Lučkovicích
Cyklistický kurz 2016 Modrý pramen.
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
SLOVENSKO 2018.
NAŠE PRÁZDNINY V LLORET DE MAR
ADÉLA KUTILOVÁ studentka kvarty Růžená / anglický tábor
Název: VY_52_INOVACE_PRV_01   Škola: ZŠ a MŠ Chraštice, Chraštice 44
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Dana Ingvortová Číslo

LVK 26.-31.1. 2019 26.1. Sobota ráno Karolína Siřínková V sobotu ráno jsme vyrazili na lyžařský výcvikový kurz. Odjížděli jsme od školy v 10:30 hod. Nejdříve jsme naložili věci do autobusu, bylo toho hodně. Rozloučili jsme se s rodiči a vyjeli jsme. Cesta trvala asi 4 hodiny, ale v autobuse byla zábava a tak nám cesta rychle uběhla.

Ráno před odjezdem

26.1. Sobota odpoledne Když jsme přijeli, vzali jsme si svoje kufry a šli k PENZIONU SOKOL, ve kterém jsme strávili celý týden. Penzion byl moc hezký. Byla jsem na pokoji č.306 s Luckou, Áňou, Naty, Justý a Agou. Když jsme se všichni ubytovali, šli jsme se podívat na sjezdovky, koulovali jsme se a hráli si ve sněhu. Po procházce jsme šli na večeři a po večeři byl večerní program. Měly ho holky z 5.A. Nejlepší bylo městečko Palermo, protože Justýnka je ten nejlepší vrah . Po programu jsme šli spát, večerka byla v 21:30 hod.

27.1. Neděle Neděle byl první lyžařský den. Budíček jsme měli v 7:30 hod. Převlékli jsme se a šli jsme na výbornou snídani. V 9 hodin jsme už v lyžařském oblečení čekali dole na naše nejlepší instruktory. Byla to paní učitelka Nováková, paní učitelka Jaklová a instruktor Evžen Zábrana. Vzali jsme si lyže a šli k sjezdovkám. Na kopci bylo rozřazování. Já jsem byla v 2. družstvu s paní učitelkou Jaklovou, ale jezdili jsme společně i s 1. družstvem. Byla tam čtyřsedačková lanovka. Lyžovali jsme dopoledne i odpoledne, samozřejmě s přestávkou na oběd a poledním odpočinkem. Večer jsme měli opět večeři a večerní program, který tentokrát měli kluci z 5.B. Hráli jsme městečko Vlkodlaků, já jsem byla čarodějnice .

28. - 29.1. Pondělí a Úterý V pondělí i v úterý ráno bylo vše stejné jako ostatní dny - vstali jsme, nasnídali jsme se a už jsme byli na sjezdovce. V pondělí odpoledne jsme nelyžovali, protože muselo být půl dne volna a navíc byla hustá mlha. Tak jsme šli na výlet, cestou jsme se zastavili v obchodě, kde jsme si nakoupili sladkosti a také jsme se občerstvili v restauraci. V pondělí měli program kluci z 5.A. a v úterý my holky z 5.B. Připravily jsme si různé hry, byla to zábava .

Máme horkou čokoládu 

30.1. Středa Ve středu ráno u turniketu jsem zjistila, že jsem si zapomněla pernamentku. Tak jsem pro ni jela s paní zdravotnicí zpátky do penzionu. Když jsem se vrátila, připojila jsem se k družstvu paní učitelky Novákové a tak jsem odpoledne jezdila s 3. družstvem. Bylo to bezva. Škoda, že to byl poslední lyžařský den. Ale zábava ještě nekončila. Večer byla DISKOTÉKA ! Přijel DJ a bylo to vážně super. Tančili jsme a zpívali. Mě se líbilo hodně písniček. Nejvíc nás bavila Jede, jede mašinka. Udělali jsme vláček a jeli až na chodbu . Diskotéka skončila a šli jsme spát.

31.1. Čtvrtek Ve čtvrtek ráno už jsme měli všechno zabaleno a byli jsme připraveni k odjezdu, i když bychom všichni ještě chtěli zůstat a pořád lyžovat. Po snídani přijel autobus, naložili jsme do něj všechny věci a vyrazili jsme. Cestou jsme se stavili na oběd. Když jsme dojeli ke škole už na nás čekali rodiče. Vzala jsem si zavazadla a s Luckou a Naty jsme si šly do školy vyzvednout vysvědčení. Pak jsem jela domů a těšila jsem se až budu vyprávět všechny zážitky z kurzu. Byl to nejlepší lyžařský kurz. Jsem moc ráda, že jsem se ho mohla zúčastnit . Na památku jsme dostali krásný upomínkový list.