BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Podnikové informační systémy úvod
Advertisements

Podnikové informační systémy Úvod
BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán. Úroveň informatiky.
Ruber, Saitz.  Customer Relationship Management  Systémy pro řízení vztahů se zákazníky  Zjednodušeně : ◦ shromažďování ◦ zpracování ◦ využití informací.
SAP Ing. Jiří Šilhán.
Ing. Jiří Šilhán.  představuje komplex aplikačního a základního software, technických prostředků, podnikových procesů a personálních zdrojů určených.
Informační systémy TPS,MIS, SIS.
Kogenerace Soběslav-Svákov Zkušenosti s výstavbou, optimalizací a provozem nového kogeneračního zdroje Ing. Ivan Tůma. Ph.D. (E.ON Energie, a.s.) 6. Mezinárodní.
Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond, a.s. „Finanční a servisní organizace pro český venkov“
Představení společnosti Tomáš Vodenka – People manager ARTIN.
Regionální politika Oldřich Hájek. Obsah přednášky: Další typologie nástrojů lokálního rozvoje a RP Podle charakteru a zaměření Podle charakteru a zaměření.
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Hospodaření s oběžným majetkem Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Jana Švejdová. Dostupné z Metodického portálu cz,
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Daň z přidané hodnoty. DPH: plátce a poplatník DPH Obsažena v ceně zboží a služeb – není placena jako samostatná částka DPH Obsažena v ceně zboží a služeb.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: EU peníze středním školám Gymnázium a Střední odborná škola, Podbořany, příspěvková organizace.
1 B2B Marketing & Sales konference Řízení výkonnosti Brno, Tomáš Rybička
9. Obchodní činnost podniku charakteristika, hlavní prodejní cesty velkoobchod, maloobchod franchising průběh obchodní činnosti, stanovení ceny ochrana.
Název prezentace Podpora vědy a výzkumu v Moravskoslezském kraji 2010 Ing. Zuzana Bardoňová Datum:
Téma 1. Charakteristika finančního řízení 1. Cíle finančního řízení 2. Hlavní oblasti finančního managementu 3. Finanční rozhodování podniku 4. Finanční.
Ing. Petr Bačík, Ph.D..  Pohledávky za upsaný vlastní kapitál  Stálá aktiva  dlouhodobý nehmotný majetek  dlouhodobý hmotný majetek  dlouhodobý.
Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název a adresa školy: Integrovaná střední.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
KPM / PEPL1 Vyhodnocení efektivnosti investice Jan Cedl.
EKONOMIKA 3. ROČNÍK Plán učiva Ekonomika 1.TC Podnik; majetek podniku a hospodaření podniku Podnik Struktura majetku a zdrojů financování Dlouhodobý majetek.
1. Podnikání 1.část členění organizací podnikání (definice podnikání, kdo může podnikat) obchodní firma živnostenský rejstřík živnosti (podmínky, druhy,
Přeshraniční spolupráce ČR – Bavorsko v rámci Cíle 3 v letech Tento projekt je spolufinancován z prostředků EU.
Vítejte na Základech marketingu Vítejte na Základech marketingu.
2 Marketingové koncepce
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Business Intelligence
EKONOMIKA 3. ROČNÍK Plán učiva Ekonomika
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Pracovní skupina PODNIKÁNÍ
Ekonomika Finanční řízení neziskových organizací 3.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podstata marketingu.
Inovace a regionální rozvoj
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Téma 11: Finanční plánování
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Six sigma – zkrácená verze
Balanced Scorecard (vyvážený soubor měřítek)
Management Přednáška 7, 8: Plánování.
Propagace.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Shrnutí výsledků analytické etapy
Databázové systémy, datové modelování
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Charakteristika daňové evidence
Daň z přidané hodnoty 13. prosince 2017 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Microsoft Dynamics NAV - Navision
Ústav znalectví a oceňování
M-Commerce Šárka Přibíková 3MA
BI Jaroslava Klegová.
Ing. Jiří Šilhán ECM.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Akční plán - plánované společné aktivity
prezentace informačního systému
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
Připravované změny vyhlášky o kvalitě dodávek elektřiny a vyhlášky o Pravidlech trhu s elektřinou a další požadavky na „lokální“
Transkript prezentace:

BI, e-commerce Ing. Jiří Šilhán

Úroveň informatiky

sada procesů, aplikací a technologií, s cílem účinně a účelně podporovat řídící, analytické a plánovací aktivity ve firmě řeší problémy transakčních systémů (nedostatek nebo nedostupnost analytických informací), jsou postaveny na principech multidimenzionálních pohledů na podniková data Základní principy BI

aplikace BI pokrývají analytické a plánovací funkce většiny oblastí podnikového řízení, tj. prodeje, nákupu, marketingu, finančního řízení, controllingu, majetku, řízení lidských zdrojů, výroby, IS/ICT, apod. Základní principy BI

Model BI

Elektronické podnikání, e-Business představuje oblast informatiky, která v sobě zahrnuje souhrn a podporu procesů a vztahů mezi obchodními partnery, spolupracovníky a koncovými zákazníky uskutečňovaných elektronickými medii. Tyto procesy a vztahy tak v sobě obsahují elektronicky realizovanou výměnu informací, produktů, služeb a provádění finančních transakcí. Elektronické podnikání, e-Business

Příště CRM (vztahy se zákazníky), ECM (řízení podnikového obsahu)

Vztahy mezi subjekty v e-businessu