Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obecně prospěšná společnost pro Český ráj působí v Českém ráji od roku 2003, a to na území zahrnující centrální část Českého ráje a od roku 2006 působí.
Advertisements

Regionální politika Oldřich Hájek. Obsah přednášky: Další typologie nástrojů lokálního rozvoje a RP Podle charakteru a zaměření Podle charakteru a zaměření.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Připraveno s podporou programu Erasmus+ Evropské unie. Provázanost výsledků učení, vyučovacích a hodnoticích metod Zkušenosti ZČU Brno Praha.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
1 Koordinátor S 1 Příprava vedoucích pracovníků a koordinátorů středních odborných škol na tvorbu a realizaci ŠVP.
IP Systémová podpora procesů transformace systému péče o ohrožené děti a rodiny Jihlava 25. listopadu 2014.
K ONSTRUKTIVISMUS Zora Syslová. T RANSMISE VERSUS KONSTRUKCE Transmisivní pedagogika klade důraz na fakta a jejich zapamatování. Konstruktivistická pedagogika.
Předškolní vzdělávání.  Rámcový vzdělávací program vymezuje hlavní požadavky, podmínky a pravidla.  Školní vzdělávací program vytváří každá mateřská.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
Sub-projekt PF 098: Práva dítěte ve školské praxi Brno, 26. listopadu 2013 Autentická participace Petra Ali Doláková Realizátor projektu: Česko-britská.
CESTA PRO CHYTROU BUDOUCNOST. SMART CITIES Teorie?Koncepce? Realita? Neohraničený urbanistický koncept Informační technologie pro efektivní správu měst.
Dokument KAP MSK - obsah
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Ing. Kateřina Lichtenberková
Platformy projektu KAP LK
Školy jako centra celoživotního učení KAP MSK
Zlepšení metodologických kompetencí učitelů anglického jazyka
Mentoring, co a jak? Václav Šneberger
Plánování ve školní tělesné výchově
Zkušenosti s implementací vybraných požadavků ISO 9001:2015
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Integrace cizinců v Brně
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Společenská odpovědnost ve školství
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Výklad jako jedna z metod výuky
Základní informace o poskytovateli
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
Evropská územní spolupráce
Metody práce s dětmi Zora Syslová.
Rešerše.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Myšlenková mapa Zařízení prodejny.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
jak budovat kulturu školy společně
5. Metody práce s dětmi Klasifikace metod Efektivita učení
Aktuální informace o stavu
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
cíle workshopu: PRO PREZENTUJÍCÍ
Logické funkce a obvody
Metody Reuvena Feuersteina
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Další rozvoj a zvyšování kvality U3V na TUL
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Využití sociálních sítí v komunikaci organizace
Akreditovaný vzdělávací program
Prezentační a komunikační dovednosti
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
Schůzka fakultních provázejících učitelů a metodiků praxe Katedra primární pedagogiky PdF MU (Galerie RUV)
Úhly v kružnici Středový a obvodový úhel (vztah mezi nimi)
Strategické řízení a plánování
Střední zdravotnická škola Beroun
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
Rodičovské kompetence – silní rodiče v našem pohraničí
Seminář pro žadatele pro výzvu 082
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
NABÍDKA ŠKOLENÍ CE 2017 / 18 Q2.
Transkript prezentace:

Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti Metodika a strategie dlouhodobé pozitivní prezentace organizace Čj.: MSMT-877/2018-2-31 Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc… Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti

Metodika a strategie dlouhodobé pozitivní prezentace organizace Pro všechny kdo chtějí znát a umět víc Metodika a strategie dlouhodobé pozitivní prezentace organizace Školení vychází z praktických zkušeností PR, využívání sociálních sítí a foto/video prezentací. Smyslem je kompletovat získané různorodé zkušenosti do uceleného koncepčního plánu. Účastníci budou nahlížet na situaci a rozvoj své organizace z dlouhodobé perspektivy a definovat si postupné etapy dalšího rozvoje prezentace. Za pomoci lektorů budou poznávat komunikační nástroje, které lze na propagaci nově využit. Pomocí brainstormingu a myšlenkových map bude studentům ukázáno, jak lze pracovat při motivaci a školení lidí. Součástí školení jsou rovněž praktické výstupy a příklady řešení komunikačních situací, vycházející ze zkušeností účastníků v jejich organizacích. Popis vzdělávacího programu  

Metodika a strategie dlouhodobé pozitivní prezentace organizace Pro všechny kdo chtějí znát a umět víc Metodika a strategie dlouhodobé pozitivní prezentace organizace Pohled na organizaci zevnitř a zvenčí - v čem jsme dobří a co bychom mohli zlepšit (metoda SWOT). Diskuse nad dlouhodobými cíli a záměry (brainstorming a mindmaping). Strategické koncepce (rozděl a panuj, salámová metoda a další. Tvoříme funkční dlouhodobé a střednědobé plány (Ganttův harmonogram). Dobrý vůdce musí jít příkladem (osobní PR). Největší hodnota je v lidech (teambuilding). Mluvíme, píšeme, fotíme, točíme a sdílíme (praktické příklady). 2. Podrobný obsah výuky  

Metodika a strategie dlouhodobé pozitivní prezentace organizace Pro všechny kdo chtějí znát a umět víc Metodika a strategie dlouhodobé pozitivní prezentace organizace  CENA ZA STUDIUM: člen ČMOS PŠ 900 Kč ostatní 1 800 Kč Hodinová dotace 7 hod. LEKTOŘI: Mgr. Evžen Staněk MgA. Ivan Vágner Oba dva lektoři za sebou mají dlouholetou lektorskou činnost i spolupráci s vysokými školami v oblasti marketingu, komunikace a médií.   3. Cena kurzu a lektoři  

Metodika a strategie dlouhodobé pozitivní prezentace organizace Pro všechny kdo chtějí znát a umět víc Metodika a strategie dlouhodobé pozitivní prezentace organizace Těšíme se na Vás Dobré jméno otevírá dveře budoucnosti