Implementace KAP v Jihočeském kraji I Martin Plucha
Věcné hodnocení žádosti o podporu Požadovaná výše finanční podpory 102 539 835,60 Kč Maximální schválená výše finanční podpory 100 744 811,60 Kč Hodnotící komise OP VVV dne 27. 11. 2017 krátila finanční prostředky ve výši 1 795 024,- Kč na následujících položkách Hardware a osobní vybavení (1.1.1.2) o 100 600,- Kč Lektor (1.1.2.1.1.3.06 a 1.1.2.1.1.3.09) o 1 030 600,- Kč a o 110 400,- Kč Odborník z praxe (1.1.2.1.1.3.07) o 29 520,- Kč Odborný garant (1.1.2.1.1.3.08) o 129 600,- Kč Lektor specialista (1.1.2.1.1.3.10) o 231 120,- Kč K tomu ve výši 10 % nepřímé náklady 163 184,- Kč
Zálohová platba První zálohová platba proplacena do 30 kalendářních dnů od data vydání právního aktu Ve výši 30 %, tj. 30 223 443,- Kč Následovat bude rozeslání jednotlivým partnerům dle výše jejich podílu na projektu od 1,69 % až po 32,98 %, tj. 510 776,- Kč až 9 967 691,- Kč
Finanční část - realizace Projekt musí být účtován odděleně, účelové znaky jsou: 33063 pro neinvestice 33982 pro investice v rámci PO 3 v OP VVV, vycházíme z Číselníku účelových znaků Dle Pravidel pro žadatele a příjemce, verze 5 je příjemce i partner povinen v rámci každé průběžné žádosti doložit jako povinnou přílohu výstupní sestavu z účetnictví pro projekt za dané sledované období Dále je povinen předložit účetní doklady, které musí být označeny registračním číslem projektu – CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_34/0008367
Finanční část - realizace Dokladování způsobilosti osobních výdajů Pracovní smlouvy, dohody, pracovní náplně, mzdové/platové sazby/odměny – s prvním uplatněným výdajem nebo při změně Mzdové rekapitulace – mzdové listy, výplatní pásky za sledované období Prokázání úhrady – výpis z bankovního účtu Pracovní výkazy za jednotlivé kalendářní měsíce Pozor na činnosti, které spadají do nepřímých nákladů – účetnictví, personalistika (uzavírání dohod, pracovních smluv), administrace zadávacích řízení (!), zajištění publicity vč. tisku publicity, správa počítačových sítí,… Musí být vzájemně provázány – porada RT partnera ve stejný čas u všech
Finanční část - realizace Dokladování způsobilosti hmotného majetku a materiálu Dodací list Smlouva, objednávka Podklady k realizované veřejné zakázce Faktura Doklad o úhradě
Finanční část - realizace Dokladování způsobilosti nákupu služeb Faktura Objednávka, smlouva Prezenční listiny v případě podpory účastníků Doklad o úhradě
Finanční část - realizace Dokladování způsobilosti přímé podpory Cestovné – cestovní doklady pro hromadnou dopravu ve 2. třídě, omezení pro silniční motorové vozidlo na tuto úroveň Ubytování - ***, 1 500,- Kč Stravování – 300,- Kč na 8 hodin, tj. 37,50 Kč na 1 hodinu akce a osobu, 400,- Kč na den v případě výjezdní akce spojené s ubytováním
Finanční část - realizace Nezpůsobilé výdaje Výčet uveden v pravidlech Náhrada nevyčerpané dovolené při ukončení pracovního poměru, čerpaná dovolená přesahující nárok v kalendářním roce (převedená z roku předchozího), náhrady dovolené sjednané k DPČ Příspěvky na penzijní připojištění,… Nezpůsobilé výdaje si hradí příjemce/partner z vlastních prostředků
Finanční část - realizace Vše dokládat prostřednictvím scanů realizačnímu týmu příjemce, doklady musí být označené registračním číslem, názvem projektu (razítko) Pro potřeby zadávání údajů v rámci Žádosti o platbu v IS KP 14+ máme vytvořenou soupisku dokladů – zašleme emailem všem partnerům http://www.msmt.cz/strukturalni-fondy-1/pomocne-soubory-ke-vkladani-dat-do-dilcich-soupisek-dokladu Vždy k 15. následujícího měsíce zasílat vyplněnou soupisku spolu se scany dokladů RT příjemce z důvodu průběžného zadávání do MS 2014+ Zodpovědnost za obsahovou správnost předkládaných dokladů i za doložení všech dokladů vč. úhrady má každý z partnerů
Martin Plucha, plucha@kraj-jihocesky.cz Děkuji za pozornost Martin Plucha, plucha@kraj-jihocesky.cz