Dělení rozpočtu PřF v roce 2009

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_252_TÉMA_Daň z přidané hodnoty Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
Advertisements

Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_05.
Nový zákon o nemocenském pojištění. Vývoj průměrného procenta pracovní neschopnosti.
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Fondy. Nekrytí fondů Fondy nemusí být vždy kryty penězi (241) s výjimkou FKSP Fondy mohou být kryty zásobami, pohledávkami apod. 2.
„ MNOHO LIDÍ SE DOSTALO D Á L, NEŽ MOHLI, PROTOŽE SI O NICH NĚKDO JINÝ MYSLEL, ŽE MOHOU.“ Centrum pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.
Středoevropské centrum pro vytváření a realizaci inovovaných technicko-ekonomických studijních programů Registrační číslo CZ.1.07/2.2.00/ Tento.
HV FN Brno 2014 Vývoj hospodaření F A K U L T N I N E M O C N I C E B R N O w w w. f n b r n o. c z.
Přístupy k péči o staré občany v zahraničí a u nás.
VÝPOČET ČISTÉ MZDY VY_32_INOVACE_12_1_5 VÝPOČET ČISTÉ MZDY Autor: Ing. Jana Rauscherová Zkvalitnění výuky na GSOŠ prostřednictvím inovace Gymnázium a Střední.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování RVPPK Praha Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Kultura a památková péče v Pardubickém kraji v letech
11 Osnova studie proveditelnosti a analýzy nákladů a přínosů 19. května 2008, Rožnov pod Radhoštěm.
Ekonomika organizací Pracovní výkon a jeho odměňování.
Projekty Institucionálního plánu MENDELU v roce 2016 seminář pro řešitele projektů IP Brno,
Číslo projektu školy CZ.1.07/1.5.00/ Číslo a název šablony klíčové aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Číslo materiáluVY_32_INOVACE_OdP_S1_07.
PRACOVNÍ PRÁVO III. Pracovní doba. Mzda.. Definice pracovní doby. Je to stanovená doba, v níž je zaměstnanec povinen vykonávat práci pro zaměstnavatele.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Regionální politika EU v období Mgr. Oldřich Hájek.
Odd ě lení ekonomiky a kontroly, OSV, KÚ JMK.  Rozhodnutí Evropské komise ze dne č. 2012/21/EU  Zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních slu ž.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Rozpočtové určení daní Národní konference VENKOV 2016 Litoměřice 20. – 21. října 2016.
OSVČ – zdravotní pojištění 2014 Každý občan ČR a cizinec s přechodným či trvalým pobytem v ČR musí být zdravotně pojištěn Zákon č. 48/1997 Sb., o veřejném.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Návrhy opatření na podporu slaďování rodinného a pracovního života
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
8. Zpracování technologických postupů tepelného zpracování
Obsah veřejných rozpočtů I
Proč je důležité podpořit rozvoj KP ve škole
Daň z příjmů právnických osob Silniční daň veřejnoprávních poplatníků
Téma 11: Finanční plánování
Střední odborná škola a Gymnázium Staré Město Číslo projektu
Výchozí vnější situace:
Jednotné principy klasifikace na GJKT
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Matematika Parametrické vyjádření přímky
Odměňování zaměstnanců
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ KOLÍN V.,MNICHOVICKÁ 62
Matematika Operace s vektory
Správa sociálního zabezpečení
DOTAČNÍ PŘÍLEŽITOSTI PRO ŠKOLY
Kvalita ve školství Ing. Dagmar Bednářová, CSc.
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
Roční zúčtování záloh na daň a daňového zvýhodnění za rok 2017
Základy účetnictví změny rozvahových položek
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017 Začleňování studentů do mezinárodních studijních skupin Pavla Těšinová.
Řízení podnikových procesů od A do Z
Vybavení mobilní laboratoře pro studijní obor Zdravotnický záchranář
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
IRP 2017 (Internacionalizace) Výměnná laboratorní praktika FM TUL/HSZG
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 3: Internacionalizace
Další rozvoj a zvyšování kvality U3V na TUL
MATEMATIKA Mocniny s racionálním exponentem
ČVUT, Fakulta stavební | 126MSFN - Český stavební trh
KNIHOVNA UNIVERZITY PALACKÉHO V OLOMOUCI
Kapitola 3 Hospodaření organizací
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Současné aktivity v oblasti České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.
Příspěvek na konferenci Příspěvková organizace slabá místa - ekonomický pohled Lektor : Ing. Jiří Lorenc.
Transkript prezentace:

Dělení rozpočtu PřF v roce 2009 RKD, 30.3.2009

Rozpočet 2009 – východiska Dále rostoucí centrální náklady MU a fakulty, v roce 2007 a 2008 inovovaná pravidla, snaha o dlouhodobou platnost Na úrovni MU přetrvává preference „masové“ výuky na úkor výuky individuální

Data PřF k rozpočtu (% v rámci MU) Studenti (Bc,Mgr) dotační zaměstna nci Plochy Celkový výnos Přínos z příspěvku 2007 3111 (8,7%) 369 (19,6%) 43994 (26,4%) 698097 (25,6%) 273041 (15,3%) 2008 3311 (8,8%) 327 (17,5%) 53682 (29,8%) 754089 (26,6%) 286106 (15,4%)

Meziroční bilance PřF (% v rámci MU) Přínos z příspěvku Přínos z DSV Odvod (přísp.1) Odvod (přísp. 2) Přidělený příspěvek 2008 273041 (15,3%) 50 477 (41,4%) 46973 (25,6%) 76103 (20,1%) 149964 (12,2%) 2009 286106 (15,4%) 51176 (41,3%) 50 776 (26,6%) 81872 (20,7%) 153458 (12,1%) relativně 104,8% 101,4% 108,1% 107,6% 102,3%

Pravidla 2008 – proč zrovna zvolená výše daně z projektů? Podíl výše režií na nákladech projektů je ~ 9% Výše „daně“ na úrovni MU (přísp. 1, včetně INV) je v roce 2008 cca 6% (z veškerých výnosů) V případě daně 9% a vracení režií na ústavy by to fakticky znamenalo, že projektové ústavy se nijak nepodílejí na úhradě centrálních nákladů (a to ani části na MU) Za současného nastavení pravidel MU a fakulty by proto měla být iniciálně stanovena daň z nedotačních nákladů min. na 15%

Pravidla 2008 – souhrn změn Přínos Náklady Stabilizace Kvantita x kvalita 80:20 (bylo 70:30) Náklady procento z příjmů (daň) Stabilizace Místo komplikovaného dynamického vyhlazování je rozpočet složen z 50% podle předchozího rozpočtu a ze zbylých 50% podle vypočteného podílu na přínosu a nákladech

Změny v pravidlech PřF oproti MU Korekce přílišného důrazu MU na vysoké výukové výkony směrem k podpoře prostorově a kapacitně náročně výuky MU svými pravidly brzdí neodůvodněnou prostorovou a přístrojovou expanzi, úplným převzetím těchto pravidel by PřF kompletně změnila pojetí své výuky Na úrovni rozdělování příspěvku podpora individuální práce ve vyšších stupních studia

Rozpočet – dělení na ústavy