KOLEKTIVNÍ SPORTY MATEMATIKA.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Jak se peče chleba Lenka Hůnová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. 2.
Advertisements

CO POTŘEBUJE FOTBALISTA Bc. Tereza Michalcová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České.
Jak se peče chleba IV. Lenka Hůnová. Výrobky z mouky Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
Jak se peče chleba III. Lenka Hůnová. Co potřebuji k pečení Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem.
VESELÉ SPORTOVNÍ POČÍTÁNÍ PŘEDMATEMATICKÁ GRAMOTNOST.
PRAVIDLA V MŠ – HRA NA AUTA Ivana Šůsová. Seřaď podle rychlosti Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním.
CO KDO DĚLÁ – VÝROBA ŽIDLE Ivana Šůsová. Projekt CZ.1.07/1.3.00/ je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.
Včera, dnes a zítra VYTVÁŘENÍ ELEMENTÁRNÍHO POVĚDOMÍ O ŠIRŠÍM PŘÍRODNÍM, KULTURNÍM PROSTŘEDÍ, O JEHO ROZMANITOSTI, VÝVOJI, NEUSTÁLÝCH PROMĚNÁCH.
Pozornost, soustředěnost, paměť
O Koblížkovi JAZYK A ŘEČ.
Život v přírodě Jazyk a řeč.
Poznávací schopnosti, vnímání
Paměť, pozornost, Sociabilita
Lyžařský svah - pohybovat se koordinovaně a jistě
Jak vznikají křížaly Jana Šonková.
Rozhledna Marta Strnadová.
Hrášek – počítání kuliček
Co nepatří do dárku Vnímání.
Olympijské DISCIPLÍNY VE VODNÍCH SPORTECH
Hra na barevná auta I. Jaroslava Růžičková.
Pravidla ve školce – správné chování v MŠ
Pomůcky k pohybu Eva Kovářová 1.
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
Najdi obrázky, které nepatří do skupiny
POŘADÍ V OBLÉKÁNÍ sebeobsluha.
ZVÍŘATA VE VODĚ, NA ZEMI A VE VZDUCHU
Rýmy Jazykový cit.
Medvídek se ptá: „Kdepak bydlí….. ?“
Logopedie R - Ř JAZYK A ŘEČ.
Vnímání, pozornost, soustředěnost, paměť
Prostorová orientace,vnímání, počet
RYTMUS SLUCHOVÉ VNÍMÁNÍ.
MY DAY Jazyk a řeč.
Hra na barevná auta III. Jaroslava Růžičková.
Přiřaď vitamíny Zdraví.
Dopravní prostředky.
Děti a sport Jazyk a řeč.
Co chybí perníkové chaloupce
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Co se přírodě nelíbí.
paměť, Rozvoj slovní zásoby
LYŽOVÁNÍ Jazyk a řeč.
Umíme se rozdělit sociabilita.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ
Medvídek se ptá: „Které písmenko kamarád ztratil ?“
Lodička Bc. Miloslava Vavříková
Základní matematické, početní a číselné pojmy a operace
HLEDEJ VÝROBKY K RŮZNÝM PROFESÍM.
Vytleskej podle slabik
Stavíme hrady Vnímání.
Jak se upravit do divadla
Posíláme dopis Věra Vernerová.
Co nepatří do stáje VnímánÍ.
POZORNOST, SOUSTŘEDĚNOST, PAMĚŤ - VZTAH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ
poznatky, orientace ve známém prostředí
Bylinková zahrádka IV. – Počítání
Strom, kdopak tu žije příroda.
Kolik svíček na dort vnímání.
Barevné pastelky Pavlína Berková.
Vztah k životnímu prostředí
Dobroty z vajec podoblast.
JITEX – Jak vznikne tričko?
Sázíme brambory do řádku
Dělíme se o pizzu Sociabilita .
Bludiště.
Co vznikne z vlny? Michaela Soukupová.
Mícháme barvy vnímání.
Motýlí křídla vnímání.
ZEMĚ, VODA, VZDUCH Příroda.
Srovnej botičky do botníku
Transkript prezentace:

KOLEKTIVNÍ SPORTY MATEMATIKA

KTERÝ HRÁČ DO TÝMU NEPATŘÍ 7 7 URČI POČET HRÁČŮ V TÝMU FOTBAL KTERÝ HRÁČ DO TÝMU NEPATŘÍ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

KLIKNI NA DVA STEJNÉ HRÁČE URČI POČET HRÁČŮ V TÝMU KOŠÍKOVÁ KLIKNI NA DVA STEJNÉ HRÁČE

CO POTŘEBUJE HRÁČ KE HRANÍ ? PROČ GOLF NENÍ KOLEKTIVNÍ SPORT? Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

KOLIK HRÁČŮ HRAJE TENIS? ČÍM A PŘES CO HRÁČI HRAJÍ?

FLORBAL NA KTERÉ STRANĚ JSOU MODŘÍ HRÁČI ? NA KTERÉ STRANĚ JSOU ZELENÍ HRÁČI ? 1 6 4 3 KOLIK NÁS HRAJE? POČÍTEJ ZLEVA DOPRAVA – ČERVENÉ ČTVERCE. KTERÝ MÍČ JE SPRÁVNÝ? VLEVO VPRAVO 2 5

Použité odkazy Vlastní ilustrace

Metodický pokyn Integrovaný blok: VNÍMÁNÍ Popis Děti se seznamují se základní početní řadou, prostorovou orientací Očekávání a cíle Chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a dle potřeby je využívat Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Studijní materiály Povinné materiály, pomůcky a technické vybavení zdroj: www.dumy.cz Dotyková obrazovka, připojená k PC Nepovinné materiály Didaktický kufřík - KUMUČ Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s interaktivním výukovým materiálem Strana č. 2 na kliknutí nastupují hráči na plochu, a zároveň děti počítají nahlas – celkem 12 hráčů – označit hráče, který do týmu nepatří další možnosti práce : spočítat a vyjmenovat čísla dresů v horní řadě a v dolní řadě Strana č. 3 úkolem dětí je spočítat hráče v košíkové (tým tvoří 10 hráčů – na hřišti vždy jen pět), proto vytvořte stejné dvojice, které se střídají Strana č. 4 úkolem dětí je klikem na otazníky zjistit pomůcky, kterými se hraje golf a dále klikáním na hráče děti zjistí kolik hráčů hraje Strana č. 5 úkolem dětí je určit pomůcky ke hře – klikem na otazníky si ověří správnost, počet hráčů klikáním na každého hráče Strana č. 6 úkolem dětí je určit barvu hráče vlevo, vpravo, klikáním na červené čtverce počítají hráče při florbalu a klikem na míče zůstane správný míč Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Práce s didaktickým kufříkem KUMUČ Stolní hry - fotbal, hokej, košíková – určování počet hráčů, orientace v prostoru Hrací karty – lota, pexeso, kvarteto, puzzle se sportovní tématikou Kreslení sportovců Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Prvky polytechnické výchovy Rozumět a používat základní pojmy označující velikost, počet, orientaci Orientovat se v číselné řadě 1 – 10, vyjmenovat, porovnávat, chápat číslo jako počet prvků Posoudit početnost dvou souborů, chápat pojmy více, méně, stejně Chápat základní číselné a matematické pojmy, elementární matematické souvislosti a dle potřeby je využívat Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.

Cíle polytechnické výchovy Vnímat vliv techniky na společnost a přírodu Směrovat děti k získávání základních pracovních dovedností a návyků Chápat postavení techniky a technických oborů v životě lidstva jako devízu Učit děti základním poznatkům o technice Vést děti ke kooperativnímu hodnocení a sebehodnocení Podpořit rozvoj myšlenkového potenciálu dětí Projekt CZ.1.07/1.3.00/48.0075 je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky.