Zoner Callisto Ostatní manipulace s obrázky I.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
Advertisements

Tvorba panorámat Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Svitavy Ditta Kukaňová.
Tabulkový procesor Formuláře – interaktivní prvky v Excelu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Program Malování Vytvořila Jana Šimková, ZŠ a MŠ Mladoňovice Materiál vznikl v rámci projektu Šance pro všechny č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
Zoner Callisto Text Počítačová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Práce s grafickým programem GIMP Co se všechno naučíme??? Tvorba.
Tabulkový procesor Základní popis pracovního prostředí Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického.
Název projektu:ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/ Oblast podpory: Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Záhlaví a zápatí, Makro Tabulkový procesor Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu.
Tabulkový procesor Odebrání skrytých dat a osobních informací kontrolou sešitů Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková.
Jednostranné limity Základy infinitezimálního počtu Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Mastíková. Dostupné z Metodického.
Správa fotografií v Adobe Lightroom I.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Zobrazení rovinným zrcadlem
Počítačová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
Grafický editor GIMP (2)
Zoner Callisto Ostatní manipulace s objekty II.
  Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Mona Drábková. Dostupné z Metodického portálu ISSN: Provozuje.
Prezentace fotografií v Adobe Lightroom
OP VK VYT 2.5 Chladiče a ventilátory
Finanční gramotnost Základní pojmy
Obrazový materiál pro pracovní list – Barvy
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Tabulkový procesor Základní popis pracovního prostředí
STEJNÉ Pracovní listy Poznáš, které obrázky jsou stejné? Najdi je a spoj. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jan Fišer.
Ostatní manipulace s objekty II.
Základy infinitezimálního počtu
Zoner Callisto – editor bitmap
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
JABLÍČKO podzimní tvoření
Počítačová grafika Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Jitka Vlčková. Dostupné z Metodického portálu ISSN.
Zoner Callisto – další ovládací prvky
Převod souborů a kompatibilita
Správa fotografií v Adobe Lightroom II.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Bc
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí.
KOČKA Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Alena Doušová. Dostupné z Metodického portálu ISSN:  , financovaného.
Zoner Callisto Pracovní prostředí editoru
Vektorová grafika Vkládání a práce s objekty – text, kombinace textu a objektů.
Vytváření grafů, úpravy
Interaktivní příklad na dělení napětí a proudu v elektrickém obvodu
Nový dokument v Adobe Photoshop
Hra ke zopakování či procvičení učiva:
Zpracování a využití informací
ZMĚNY ROZVAHOVÝCH STAVŮ V ROZVAZE (přehled na příkladu)
Zoner Callisto Úpravy objektů
Grafický editor GIMP (3)
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Pořadí obrázků – domeček
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Pokročilé úpravy snímku
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Rovnice s absolutními hodnotami
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Zoner Callisto.
Základní obeznámení s programem
Zoner Callisto Úpravy a efekty – editor bitmap
Stavíme si domov Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zdeněk Hanzelín. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Představujeme a sestavujeme krychli
Interaktivní příklad na dělení proudu v elektrickém obvodu
Provozováno Výzkumným ústavem pedagogickým v Praze.
Základy infinitezimálního počtu
Základy infinitezimálního počtu
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Pořadí obrázků – auto Postup práce:
Obrazový materiál pro pracovní list – Masky
V dílně Hádáme … 1. Zatlučeme s ním hřebík. 2. Vyvrtáme s ní díru.
Zaměřené na orofacionální cvičení
Transkript prezentace:

Zoner Callisto Ostatní manipulace s obrázky I. Počítačová grafika Zoner Callisto Ostatní manipulace s obrázky I. Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Růžena Hynková. Dostupné z Metodického portálu www.rvp.cz; ISSN 1802-4785. Provozuje Národní ústav pro vzdělávání, školské poradenské zařízení a zařízení pro další vzdělávání pedagogických pracovníků (NÚV).

označíme vytvořené objekty zvolíme Objekty – Vytvořit přechod (obr. 1) Postup vytvoříme objekty označíme vytvořené objekty zvolíme Objekty – Vytvořit přechod (obr. 1) dále upravujeme pomocí tvarovacího nástroje (obr. 2)

v alternativním panelu nástrojů můžeme zvolit počet objektů v přechodu – Počet kroků nastavení úhlu přechodu – Úhel (obr. 3) Barvy pro přechod (obr. 4) změnu Pořadí objektů v přechodu (obr. 5)

Alternativní panel nástrojů – Vytvořit přechod

Obr. 1 Obr. 2

Obr. 3 Obr. 4

Obr. 5

Vytvořený přechod můžeme dále upravovat a vytvářet další efekty Obr. 6 Obr. 7

Vytváření přechodů z objektů vzniklých kombinací další možností vytváření efektů jsou Kombinace objektů (obr. 8) pokud kombinujeme objekty s různými vlastnostmi, hotový objekt převezme vlastnosti prvně vybraného vzniklé objekty můžeme upravovat v přechodech (obr. 9) následně upravovat rozbitím na křivky (obr. 10)

Obr. 8 Obr. 9 Obr. 10

Kombinace objektů neslouží pouze ke zprůhlednění průniku dvou objektů můžeme spojit více objektů do jednoho můžeme vytvářet rámečky, puzzle

nakreslíme stejné objekty (obr. 11) všechny vybereme (obr. 12) Příklad nakreslíme stejné objekty (obr. 11) všechny vybereme (obr. 12) rozbalíme Objekty – Kombinovat (CTRL + K) (obr. 13) přepneme na tvarovací nástroj označíme vždy 4 vnitřní body (obr. 14) uchopíme jeden vnitřní bod a táhneme (obr. 15)

Obr. 11 Obr. 12

Obr. 13

Obr. 14 Obr. 15

Můžeme rozbít úsečky na křivky v jednotlivých objektech, táhnout za rohy

Kombinace můžeme zrušit, potom se nám zobrazí původní nastavení obrázků, tj. v každém objektu původní výplň pro přesnější vkládání objektů si můžeme zobrazit síť

Zrcadlení objektů dalším, neméně zajímavým efektem je zrcadlení zrcadlení podle osy x (přesuneme a zvolíme průhlednost a máme například odraz na vodní hladině)(obr. 19) zrcadlení podle osy y (obr. 20) zrcadlení podle libovolné osy (obr. 21)

Obr. 19 Obr. 20

Použitá literatura ZONER software, a. s., Zoner Callisto 5 uživatelská příručka. Copyright © 1991–1999 Inso Chicago. Dokumentace: © 1996–2004 ZONER software, a. s. Dostupný z http://www.callisto.cz. Autorem všech fotografií a obrázků v této prezentaci je Růžena Hynková.