Zpráva o studiu za rok 2013 Zdeňka Chmelíková

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Příprava učitelů na Přírodovědecké fakultě UP v Olomouci
Advertisements

doc. Ing. Cyril Klimeš, CSc. vedoucí katedry
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
Bakalářský studijní obor Elektronika a sdělovací technika B-EST.
Vědecká rada Fakulty bezpečnostního inženýrství 8. prosince 2010
Doc. Dr. Ing. Miloš Kvarčák Návrhy na dlouhodobý záměr FBI
Možnost studia na Fakultě stavební a uplatnitelnost stavebních oborů
Autor: Boleslav Staněk H2IGE1.  Školský zákon č. 561/2004 sb. V platném znění, řeší vzdělání:  Předškolní  - základní  - střední  - vyšší odborné.
Fakulta ekonomická ZČU v Plzni Informace pro uchazeče:
Fakulta aplikovaných věd Západočeské univerzity
FAKULTA INFORMAČNÍCH TECHNOLOGIÍ VUT v Brně. Škola bývalý klášter Kartuziánského řádu, založen kolem roku 1375.
Bakalářský studijní obor Stavba strojů a zařízení Obor je zaměřen zejména na dopravní a manipulační techniku a výrobní stroje. Vysoké učení technické v.
Elektrotechnické a elektronické systémy v dopravě (ESD)
Vysoká škola chemicko- technologická v Praze. Bakalářské studium Magisterské studium Doktorské studium Celoživotní vzdělávání Studium v zahraničí.
Katedra ekonomiky, manažerství a humanitních věd Baví vás práce s lidmi, chcete rozhodovat o nových projektech a řídit jejich realizaci? Chcete-li být.
KOMUNIKAČNÍ A INFORMAČNÍ SYSTÉMY
Výuka makroekonomie v magisterských programech na Ekonomické fakultě VŠB-TUO Martin Macháček Praha,
O fakultě... Fakulta vznikla 1. ledna 1991 rozdělením Fakulty strojní a elektrotechnické na dvě samostatné fakulty. Fakulta elektrotechniky a informatiky.
Představení VUT v Brně a FEKT
Magisterský obor Ekonomika a řízení elektrotechniky a energetiky.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Vysoká škola ekonomická v Praze. Veřejná vysoká škola založená v roce 1953 Cca studentů Studijní programy: –bakalářské (3 roky) –navazující magisterské.
VEŘEJNÁ EKONOMIKA A SPRÁVA
Výuka Informačních technologií na DFJP
Univerzita Karlova, Praha Pedagogická fakulta Středisko vzdělávací politiky Myslíkova 7, Praha 1 Tel.:
Vybrané statistické údaje, zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Vybrané statistické údaje zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Vybrané statistické údaje zájem o studium technických oborů Josef Beneš CSVŠ, v.v.i. SPAV Spolupráce technických fakult veřejných vysokých škol s podniky.
Obor: Kybernetika a měření Jaké studium zajišťují katedry typ obor stud./rok bakalářské Kybernetika a měření 150 magisterské Kybernetika a měření - RT,
Vysoká škola chemicko-technologická v Praze

Role fakulty dopravní na trhu práce spolupráce s praxí kam směřujeme
Katedra počítačů ČVUT FEL Program STM Obor Web a Multimédia (garant oboru: prof. Jiří Žára)
Fakulta informatiky MU Brno
Silnoproudá elektrotechnika zabývá se řízením toku a přeměn elektrické energie.
Na průzkumu se podílely: Krajský úřad Jihomoravského kraje Úřad práce České republiky - krajská pobočka v Brně.
ČESKÉ VYSOKÉ UČENÍ TECHNICKÉ V PRAZE
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné Slezská univerzita v Opavě Zájem o studium na Obchodně podnikatelské fakultě v Karviné se zaměřením.
Obchodní akademie a Vyšší odborná škola Valašské Meziříčí Akademický rok 2016/2017.
Stručná prezentace Vysoké školy sociálně-správní v Havířově.
Projektování elektrických zařízení Fakulta elektrotechniky a informatiky VŠB – TUO Katedra elektrotechniky.
Sekce elektrotechnická Ing. Jaroslav Král SPŠ elektrotechniky a informatiky Ostrava.
Fakulta aplikované informatiky / Nad Stráněmi 4511 / Zlín 1.
Představení Obchodně podnikatelské fakulty v Karviné Slezské university v Opavě Michal Tvrdoň – proděkan pro vědu a výzkum Zasedání Vědecké rady SU OPF.
PORADENSKÉ CENTRUM ZF JU V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Bohumila Voženílková Zdeněk Štěrba Katedra rostlinné výroby Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích.
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Katedra elektrotechniky
Prof. Ing. Hana Machková, CSc. Rektorka
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
PŘEDSTAVUJEME STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ ELEKTROTECHNICKÉ V PLZNI
TVIP 2017 Institut environmentálního inženýrství
Průzkum zaměstnanosti v Jihomoravském kraji k
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Doktorský studijní program Elektrotechnika a komunikační technologie
Zpráva o studiu za rok 2015 Zdeňka Chmelíková
prof. Ing. Vojtech Dirner, CSc.
Zpráva o studiu za rok 2016 Zdeňka Chmelíková
Architektura a život ČVUT & FAKULTA ARCHITEKTURY
Informační schůzka pro zájemce o doktorské studium
FAKULTA STROJNÍHO INŽENÝRSTVÍ UNIVERZITY JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakulta UJEP
UNIVERZITA PARDUBICE Dopravní fakulta Jana Pernera
Zpráva o studiu za rok 2014 Zdeňka Chmelíková
Bakalářský studijní program Elektroenergetika Garant : doc. Ing
Silnoproudá elektrotechnika
Spolupráce gymnázií s vysokými školami
Možnosti studia techniky a technických projektů na fakultách ZČU
PROFIL FAKULTY Vzdělávací činnost Vědeckovýzkumné aktivity Bc. studium
Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné
Aplikovaná elektronika
Transkript prezentace:

Zpráva o studiu za rok 2013 Zdeňka Chmelíková Fakulta elektrotechniky a informatiky http://www.fei.vsb.cz/

Počet studentů v akademickém roce 13/14 (k 31. 10. 2013)  Typ studia Počet studentů % Bakalářské studium 2267 64% 60% Magisterské studium 938 27% 30% Doktorské studium 332 9% 10% Celkový počet studentů 3537

Porovnání počtu studentů v akademických letech 03/04 – 13/14

Porovnání počtu studentů v akademických letech 03/04 – 13/14

Počet přijatých uchazečů Počet zapsaných studentů Bakalářské studium Akademický rok Počet přihlášek Počet přijatých uchazečů Počet zapsaných studentů Neúspěšnost v 1.roč. Počet absolventů 2003/2004 1624 971 697 27% 2004/2005 2183 1477 1058 31% 80 2005/2006 1849 1117 811 26% 310 2006/2007 1707 1186 918 355 2007/2008 1505 966 772 33% 436 2008/2009 1774 1384 1075 36% 389 2009/2010 1704 1329 1005 40% 334 2010/2011 1718 1347 1074 37% 358 2011/2012 1706 1317 1024 41% 360 2012/2013 1650 1202 943 39% 386 2013/2014 1581 1204 967 3,10% x

Přihlášky z ČR

Bakalářské studium – porovnání počtu studentů podle studijních programů Studijní program 07/08 08/09 09/10 10/11 11/12 12/13 13/14 Elektrotechnika 260 476 625 691 721 746 762 Projektování elektrických zařízení 20 50 54 45 Informační a komunikační technologie 999 1259 1584 1645 1652 1544 1460 Celkem 1279 1785 2263 2390 2427 2335 2267

Bakalářské studium – porovnání počtu absolventů podle oborů Studijní program Studijní obor 08/09 09/10 10/11 11/12 12/13 Elektrotechnika Měřicí a řídicí technika x 8 37 10 17 Aplikovaná a kom. elektronika 19 23 30 Elektroenergetika 45 36 61 55 Biomedicínský technik 15 14 18 28 34 Informační a komunikační technika Informatika a výpočet. technika 87 155 179 166 160 Mobilní technologie 21 20 32 Výpočetní matematika 3 7 12 Telekomunikační technika 16 29 31 Projektování elektrických zařízení 4

Navazující magisterské studium Akademický rok Počet přihlášek Počet přijatých uchazečů Počet zapsaných studentů Počet absolventů 2003/2004 153 152 143 2004/2005 105 98 82 25 2005/2006 154 128 122 28 2006/2007 402 342 328 69 2007/2008 465 404 380 238 2008/2009 495 475 454 248 2009/2010 487 456 428 307 2010/2011 430 405 385 2011/2012 446 413 391 259 2012/2013 523 453 421 2013/2014 565 466 434 x

Informační a komunikační technologie Navazující magisterské studium – porovnání počtu studentů podle studijních programů Studijní program 07/08 08/09 09/10 10/11 11/12 12/13 13/14 Elektrotechnika 197 333 301 275 297 288 329 Informační a komunikační technologie 419 543 648 622 591 593 609 Celkem 616 876 949 897 888 881 938

Informační a komunikační technika Navazující magisterské studium – porovnání počtu absolventů podle oborů Studijní program Studijní obor 2008/2009 2009/2010 2010/2011 2011/2012 2012/2013 Elektrotechnika Měřicí a řídicí technika 38 33 27 14 30 Elektronika 24 20 17 19 13 Elektroenergetika 50 73 52 48 35 Biomedicínské inženýrství x 21 18 Informační a komunikační technika Informatika výp. technika 80 116 108 118 105 Mobilní technologie 8 5 10 9 6 Výpočetní matematika 7 11 1 Telekomunikační technika 29 25

Počet zapsaných uchazečů Doktorské studium Rok Počet zapsaných uchazečů Počet absolventů 2003 71 19 2004 74 21 2005 58 18 2006 53 23 2007 51 24 2008 60 36 2009 102 31 2010 80 15 2011 85 14 2012 78 2013 112

Doktorské studium – porovnání počtu studentů podle studijních programů Studijní program 06/07 07/08 08/09 09/10 10/11 11/12 12/13 13/14 Elektrotechnika a informatika 18 14 15 23 1 Elektrotechnika, sdělovací a výpočetní tech. 127 131 133 130 9 Informační technologie 84 78 82 81 7 Elektrotechnika 140 143 141 147 Informatika, komunik. techn. a apl. matemat. 114 159 154 185 Celkem 229 223 230 235 271 302 295 332

Doktorské studium – porovnání počtu absolventů podle oborů Studijní program Studijní obor 2011 2012 2013 Elektrotechnika Elektronika 1 Technika a kybernetika 4 2 Elektrické stroje, přístr. a poh. 3 Elektroenergetika 5 Informatika, komunikační technologie a aplikovaná matematika Výpočetní a aplik. matematika Informatika 6 Komunikační technologie

Zahraniční studenti 304 Stát bakalářské studium magisterské studium doktorské studium Celkem Angola   1 Bosna Egypt 3 Finsko Indie Írán Jemen 2 Jordánské hašim. kr. Libye Polsko Rusko 4 Saudská Arábie Slovensko 172 64 22 258 Súdán Ukrajina Uzbekistán Vietnam 15 16 304

Studijní stáže (1-2 semestry)

Stáže studentů (dlouhodobé, krátkodobé, pracovní)

Počet nezaměstnaných absolventů FEI celková neúspěšnost je definována jako podíl celkového počtu nezaměstnaných absolventů a celkového počtu absolventů; standardizovaná míra nezaměstnanosti absolventů - je míra nezaměstnanosti absolventů, kde je zohledněn různý stav trhu práce v regionech; údaje převzaty ze Střediska vzdělávací politiky. Celková neúspěšnost (standardizovaná) Duben 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 VŠB-TUO, FEI 10,90% 4,90% 2,50% 1,60% 1,90% 2,10% 4,60% 4,70% 4,80%

Coop Education 77 Zapojilo se 49 firem, 113 míst. U 48 firem je na praxi 77studentů. Obor Počet studentů Informatika a výpočetní technika 55 Mobilní technologie 4 Telekomunikační technika Aplikovaná a komerční elektronika 2 Elektroenergetika 8 Měřicí a řídicí technika Celkem 77

Děkuji za pozornost