NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Základní škola, Matice školské 3, České Budějovice
Advertisements

ZELENÝ KOMPAS VZDĚLÁVÁNÍ PRO ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLY ZAMĚŘENÉ NA ROZVOJ DOVEDNOSTÍ ŠETRNÝCH K ŽIVOTNÍMU PROSTŘEDÍ.
POSPOLU Podpora spolupráce škol a firem se zaměřením na odborné vzdělávání v praxi T. Vencovská.
ZAMĚŘENÍ globálních grantů Olomouckého kraje Seminář k 1. výzvě k předkládání grantových projektů.
Vzdělávání pro konkurenceschopnost Obecně Řídícím orgánem je MŠMT Řídícím orgánem je MŠMT Založen na principu partnerství Založen na principu partnerství.
PODPORA PŘÍRODOVĚDNÉHO A TECHNICKÉHO VZDĚLÁVÁNÍ NA STŘEDÍCH ŠKOLÁCH V JIHOMORAVSKÉM KRAJI Ing. Zdenka Kučerová.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
OP LZZ - Rozvoj kvalifikační úrovně a kompetencí pracovníků v cestovním ruchu Individuální projekt pro CzechTourism.
Projekt Nové přístupy k realizaci praktického vyučování ve Zlínském kraji Uherský Brod, Mgr. Petra Pilčíková Projektová manažerka.
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Název projektu: KLÍČ K ROZVOJI PROFESNÍCH KOMPETENCÍ Soukromá vyšší odborná škola sociální o.p.s., Jihlava (projekt.
Cesta k modernímu vzdělávání
Využití ICT ve vzdělávání
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly II. CZ.1.07/1.1.32/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
Projekty mobilit programu Leonardo da Vinci 2002 ___________________ PhDr. Helena Úlovcová
Klíčení Rosteme s dětmi Pionýrský program neformálního vzdělávání se zaměřením na děti se specifickými vzdělávacími potřebami.
Projekt Zkvalitnění vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti udržitelného rozvoje na školách Jihočeského kraje RČ: CZ.1.07/1.3.06/
PRŮBĚŽNÉ VÝSTUPY PROJEKTU Hrajeme si s řemesly CZ.1.07/1.1.06/ Operační program:Vzdělávání pro konkurenceschopnost Prioritní osa:Počáteční vzdělávání.
PROJEKT ZVYŠOVÁNÍ KVALITY VÝUKY V ELEKTROTECHNICKÝCH OBORECH Realizátor projektu: Střední škola technická Žďár nad Sázavou od Vyšší odborná.
Hodnocení škol a ředitelů zřizovatelem – Zlínským krajem
Zahájení tvorby ŠVP co nás čeká co je základem kurikulární reformy základní přístup sestavení pracovních týmů časový harmonogram.
Výběr adekvátních vyučovacích metod při fixaci a kontrole znalostí v rámci ekonomického vzdělávání ©prof. Ing. Ondřej Asztalos,CSc.
Prostupné jazykové vzdělávání na ZŠ Deblín CZ.1.07/1.1.02/ Koordinátoři projektu (manažeři): Mgr. Ondřej Šerý Mgr. Zuzana Svozilová.
Projekt Digitální škola - její pozice v systému projektů na OA Orlová.
Projekt „Modernizace vzdělávání – šance lepšího pracovního.
SLAVNOSTNÍ UKONČENÍ PROJEKTU. MODERNIZACE VZDĚLÁVÁNÍ – ŠANCE LEPŠÍHO PRACOVNÍHO UPLATNĚNÍ CZ.1.07/1.2.33/
Název příjemce: Základní škola Vyškov, Nádražní 5, příspěvková organizace Číslo a název operačního programu: CZ.1.07 OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií.
Kolejní 2906/ Brno Vysoké učení technické v Brně Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií INVESTICE DO ROZVOJE.
Registrační číslo: CZ.1.07/1.3.00/ Příjemce podpory: Vysočina Education Partner projektu: Kraj Vysočina Rozpočet projektu: ca ,- Kč.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
ZÁVĚREČNÝ SEMINÁŘ 2. GLOBÁLNÍCH GRANTŮ JIHOMORAVSKÉHO KRAJE V RÁMCI OPERAČNÍHO PROGRAMU VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST
Základní fakta Celková částka pro ZŠ a SŠ v republice (mimo hl. město) mil Kč Minimální částka na jeden projekt: 15 mil. Kč Maximální výše podpory.
Název projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE CZ.1.07/2.1.00/ Zahájení projektu: Ukončení projektu: PODPORA – PRAXE – PROFESE.
PRAKTICKÁ PODPORA ENVIRONMENTÁLNÍ VÝCHOVY S VYUŽITÍM AUDIOVIZUÁLNÍCH PROSTŘEDKŮ reg.číslo:CZ.1.07/1.1.00/ Člověk v tísni o.p.s. vzdělávací program.
Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost v Ústeckém kraji Most
FIKTIVNÍ FIRMY SE PŘEDSTAVUJÍ.  Systematické procvičení všech problémů  Žák řeší úlohy individuálně  Tradiční vztah učitel – žák  Praxe je jen zprostředkována.
I N V E S T I C E D O R O Z V O J E V Z D Ě L Á V Á N Í.
INFORMACE – INSPIRACE – INOVACE Modernizací a inovací výuky k rozvoji klíčových kompetencí žáků Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.1.06/ Poskytovatel.
Systém dílčích kvalifikací - cesta k výučnímu listu Střední odborná škola a Střední odborné učiliště technické, Třemošnice, Sportovní 322.
Prezentace na konference k projektu „Inovace ŠVP“ - leden 2010 Ing. Radoslav Kučera, OA Pelhřimov.
Programy podpory technického vzdělávání v Jihomoravském kraji.
Úvodní konference projektu Kreativní a kompetentní učitel CZ.1.07/1.3.06/ Třeboň, 7. září 2010.
Projekt „Inovace vzdělávacího programu Inovace vzdělávacího programu VOŠS Ostrava a rozšíření o kombinovanou formu vzdělávání Mgr. Michaela Holaňová.
Výzva č. 32 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.1 Vyšší odborné vzdělávání Mgr. Martina Jedličková.
MÍSTNÍ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ ORP KLADNO Pracovní skupiny: Předškolní vzdělávání Čtenářská gramotnost Matematická gramotnost Inkluzivní vzdělávání.
Projekt Rovná šance Číslo projektu: CZ.1.07/1.2.08/ TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 1.1 – Zvyšování kvality ve vzdělávání.
Projekt,,Šablony v SZŠ Příbram“ OPERAČNÍ PROGRAM VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST 1.5 Zlepšení podmínek pro vzdělávání na středních školách Projekt je.
Globální granty OP VK ve Středočeském kraji PhDr. Ivo Říha Praha,
I n v e s t i c e d o r o z v o j e v z d ě l á v á n í Globální granty jsou spolufinancovány Evropským sociální fondem a státním rozpočtem ČR. Operační.
II. Metodický výklad výzvy. Cíl oblasti podpory 1.1 Podpora výuky cizích jazyků a v cizích jazycích ve školách a školských zařízeních. Výzva č. 55 je.
Pracovní setkání v rámci připravovaného IPo s názvem „Podpora přírodovědného a technického vzdělávání na středních školách v Jihomoravském kraji“ 1.
„Okna technickým oborům dokořán“
Podnikavost P-KAP Ing. Lukáš Hula.
Návrhy na Individuální projekty ostatní v rámci OP VK v gesci odboru předškolního, základního a základního.
Dva jsou víc než jeden CZ.1.07/1.2.23/
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
KURIKULUM S Podpora plošného zavádění školních vzdělávacích programů v odborném vzdělávání.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Cesta rozvoje středních škol v Jihomoravském kraji
Vyhlášení 3. výzvy předkladatelům grantových projektů k předkládání projektových žádostí o finanční podporu z Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost,
Polytechnické vzdělávání v praxi
Název operačního programu:
Nové přístupy k využití ict ve výuce přírodovědných předmětů na základních, středních školách CZ.1.07/1.1.07/ CZ.1.07/1.1.07/
KMT/DIZ1 Příprava na vyučování Příprava na vyučovací hodinu
Prezentace KAP Jihomoravského kraje
Implementace Krajských akčních plánů rozvoje vzdělávání
Název projektu: „Propojení praxe s výukou mechatroniky a automatizace pro žáky středních odborných škol a učilišť“, reg. č. CZ.1.07/1.1.00/ Souhrnná.
Téma Polytechnické vzdělávání a Infrastruktura
Transkript prezentace:

NOVÉ FORMY VÝUKY VE ŠKOLÁCH JMK Odysseus 2009 Zkrácený název:

Číslo prioritní osy: 7.1 Počáteční vzdělávání „Odysseus 2009“ reg. č. CZ.1.07/1.1.02/02.0089  Číslo prioritní osy: 7.1 Počáteční vzdělávání Číslo a název oblasti podpory: 7.1.1 Zvyšování kvality ve vzdělávání Číslo a název výzvy: 02 Jihomoravský kraj – Výzva č. 2 pro GP – oblast podpory 1. 1

Cíle projektu Zavedení nových metod výuky, které zvýší podíl ICT ve výuce a ověří jejich kladný dopad na kvalitu výuky umožní žákům získat praktické dovednosti a zajistí rozvíjení pracovních návyků v reálném pracovním prostředí, zaměří se na propojení vědomostí z různých oblastí vzdělávání a tím usnadní uplatnění absolventů škol v praxi

Celkové výstupy metodika pro učitele na tvorbu výukových modulů vytvoření nových výukových modulů vytvoření nových komplexních výukových materiálů pro inovaci odborných předmětů v rámci ŠVP počet podpořených žáků, kteří aktivně pracují s ICT ve výuce počet podpořených učitelů, kteří získají vyšší kompetenci pro použití ICT ve výuce vyhodnocení dopadu projektu na výuku konference Dobré praxe a další aktivity publicity

Podporované aktivity Rozvoj podnikatelských znalostí, schopností a dovedností žáků v počátečním vzdělávání Využívání ICT ve všeobecně vzdělávacích a odborných předmětech Zavádění vyučovacích metod, organizačních forem a výukových činností včetně tvorby modulových výukových programů s důrazem na mezipředmětové vazby, které vedou k rozvoji klíčových kompetencí Zlepšování podmínek pro využívání ICT pro žáky i učitele, a to i mimo vyučování Projekt je určen pro cílovou skupinu učitelů a žáků na čtyřech SŠ JMK.   Realizace projektu se předpokládá v průběhu 30 měsíců (01/2010 – 06/2012)

Obchodní akademie, Břeclav, Smetanovo nábřeží 17 Nositel projektu: Obchodní akademie, Břeclav, Smetanovo nábřeží 17 Partneři projektu: Gymnázium a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Břeclav, sady 28. října 1 Gymnázium Jana Blahoslava, Ivančice, Lány 2 Obchodní akademie a Vyšší odborná škola obchodní, Brno, Pionýrská 23

Hlavní aktivita projektu spočívá ve tvorbě 400 vzdělávacích modulů v oblastech, které odpovídají aprobacím jednotlivých  pedagogů. Výukový modul (výukový materiál) Modul je didaktická jednotka zahrnující elektronický (e- learningový) materiál vytvořený běžně dostupným softwarem (např. kompatibilní s MS Office), který obsahuje: multimediální prvky (fotografie, videosekvence, animace, zvukové nahrávky apod.), prvky pro týmovou či individuální práci žáků ve třídě (zadání úkolů, testy, kvízy, hlasování, práce na společném dokumentu apod.) doprovodný metodický list Modul kompletně pokrývá určitou oblast látky vyučované oblasti, například část Elektrostatika ve Fyzice, Národní obrození v Českém jazyce apod.

Ověření výukových modulů ve výuce na partnerských školách Pilotování výukového modulu na OA a VOŠ obchodní, Brno

Pilotování výukového modulu na Gymnáziu v Břeclavi

Pilotování výukového modulu na Gymnáziu Jana Blahoslava, Ivančice

Pilotování výukového modulu na Obchodní akademii Břeclav

Z projektu byla vybavena nábytkem učebna na Obchodní akademii Břeclav pro výuku předmětu Cvičná kancelář, která simuluje práci v reálné firmě

Jednání realizačního týmu

Webové stránky projektu Prostředí moodle

Publicita Autor prezentace: Jitka Pilná