Krajský metodický kabinet MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Advertisements

IX. Krajská konference k primární prevenci rizikového chování Prima třída PRIMA Gymnázium Ladislava Jaroše Holešov Mgr. Zdeněk Hrnčiřík.
Podpora metodických a koordinačních jednání terénních sociálních pracovníků v Litvínově 05/2011 Kateřina Dosoudilová.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
Podpora odborných partnerství v sociálních službách, existuje ano či ne?
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Zdravotně sociální fakulta, Jírovcova 24/1347, České Budějovice 1 Vzdělávání poskytovatelů sociálních.
Motivační seminář projektu Motivační seminář projektu „Motivace žáků ke studiu technických předmětů“
9. Mateřská škola, Písek, Alšova Identifikační údaje o škole Právní subjekt:Základní škola Josefa Kajetána Tyla a Mateřská škola Písek, Tylova 2391.
Datové tržiště zaměřené na faktory ovlivňující vzdělávání dospělých a rozvoj lidských zdrojů s ohledem na trhu práce.
Projekt „Diagnostika stavu znalostí a dovedností žáků v česko–slovenské příhraniční oblasti se zaměřením na jejich rozvoj“ Fyzika pro 3. stupeň Autor:
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výroba adventního věnce SEBEOBSLUHA. PROJEKT CZ.1.07/1.3.00/ JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY.2.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Výzva OP VVV 02_16_034 Implementace krajských akčních plánů I.
Ing. Kateřina Lichtenberková
Platformy projektu KAP LK
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Vytvoření jednotného systému v oblasti finanční gramotnosti a prevence předlužení na úrovni územních samosprávných celků F I N G R A M.
Projekt odboru personálního Ministerstva vnitra Akceptace specifických potřeb zaměstnanců a zaměstnankyň MV: nástroj ke zvýšení efektivity práce MV ČR.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Tatínkovo nářadí pro předškoláky.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Obsah výchovy a vzdělávání, kurikulum
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Od skupiny ke kooperaci
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Implementace Krajského akčního plánu Jihočeského kraje I
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
ČEHO JE VÍC? ZRAKovÉ VNÍMánÍ.
Techniky práce s mentálně postiženými
Mgr. Kateřina Korcová, Ph.D. UZB003 – jaro 2016
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
UČENÍ.
Školkáčci jedou na výlet
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Jsem děvče - čím budu? Povolání.
VÝROBA ŚÍPKOVÉHO ČAJE sebeobsluha.
POVOLÁNÍ.
Vnímání, poznávací schopnosti
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Střední průmyslová škola Ostrov
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSKÉ MECHANIKY
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Krajský metodický kabinet ZEMĚDĚLSTVÍ A CHOVATELSTVÍ
ASISTENT PEDAGOGA V MALOTŘÍDNÍ ŠKOLE
Krajský metodický kabinet DIGITÁLNÍ GRAMOTNOSTI
Centralizované rozvojové projekty 2017
Krajský metodický kabinet STROJÍRENSTVÍ
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Aktuální informace o projektu IKAP
Prodeji produktu nebo služby
XIV. ROČNÍK KRAJSKÉ KONFERENCE
Střední škola obchodně technická s. r. o.
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
Ochrana spotřebitele v počátečním vzdělávání Praha
Vztah k životnímu prostředí
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
v kontextu změn a potřeb moderního trhu práce
STŘEDOŠKOLSKÁ ODBORNÁ ČINNOST
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Digitální učební materiál
Podpůrná opatření Mgr. Marika Kropíková.
Transkript prezentace:

Krajský metodický kabinet MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI Střední průmyslová škola, Havlíčkova, Přerov

LOGO KABINETU

O ŠKOLE TECHNICKÉ LYCEUM STROJÍRENSTVÍ ELEKTROTECHNIKA Technika počítačů ELEKTROTECHNIKA Počítačové řízení

ZAMĚŘENÍ KMK MATEMATICKÁ GRAMOTNOST ABYCHOM TOHO DOSÁHLI U ŽÁKŮ, MUSÍME HLEDAT NOVÉ CESTY A ZPŮSOBY ZAMĚŘENÍ KMK MATEMATICKÁ GRAMOTNOST Schopnost matematizovat reálné situace Řešení problémových úloh Formování občanského kritického myšlení Práce s chybou, odhad výsledků Praktické využití poznatků z matematiky Matematická gramotnost je schopnost jedince poznat a pochopit roli, kterou hraje matematika ve světě, dělat dobře podložené úsudky a proniknout do matematiky tak, aby splňovala jeho životní potřeby jako tvořivého, zainteresovaného a přemýšlivého občana. Schopnost matematizovat reálné situace Používání správné terminologie a symboliky Řešení problémových úloh Praktické využití poznatků z matematiky Formování občanského kritického myšlení Práce s chybou Odhad výsledků

CÍLE A ÚKOLY POSKYTOVAT POMOC A PODPORU PEDAGOGŮM ROZVOJ MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI SPOLUPRÁCE ZŠ SŠ VŠ pravidelná setkávání KMK Odborná školení Pedagogická Didaktická Odborná… Finanční matematika Užití vhodného softwaru ve výuce Zaměření na žáky učebních oborů (nestudijně zaměření žáci) Odborné konzultace Provázanost společných témat ve vzdělávání Úkolem kabinetů (KMK) bude poskytovat pedagogům na školách pomoc a podporu. Aktivita podpoří pedagogy SŠ i ZŠ v jejich snaze rozvíjet matematickou gramotnost (včetně finanční). pedagogové SŠ i ZŠ budou seznámeni s aktuálními trendy v didaktice směřované především na výuku nestudijně zaměřených žáků 2. stupně ZŠ a žáky učebních oborů na SŠ. Toto portfolio bude rozesláno do jednotlivých škol a zároveň bude uveřejněno na webových stránkách projektu. Cílem spolupráce SŠ a ZŠ je provázanost společných témat ve vzdělávání gramotností.

AKTUALITY Pro tento školní rok připravujeme: Využití volně dostupných softwarových produktů ve výuce matematiky Finanční gramotnost

Krajský metodický kabinet MATEMATICKÉ GRAMOTNOSTI Mgr. Magdalena Gažarová, krajský metodik - vedoucí KMK Kontakt: mobil 775 253 575, e-mail magdalena.gazarova@sps-perov.cz