Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_31 Země I. Přírodopis – Rostliny 7. ročník Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 2_31
NÁZEV DIGITÁLNÍHO UČEBNÍHO MATERIÁLU: ROSTLINY AUTOR: Mgr. Hanzlíková Jana STRUČNÁ ANOTACE (OBSAH, DATUM PILOTÁŽE): 8. 2. 2011. Žáci si osvojí základní informace o rostlinách, dřevinách. VZDĚLÁVACÍ PŘEDMĚT (VE KTERÉM BYL MATERIÁL ODUČEN): Přírodopis KLÍČOVÉ KOMPETENCE: Kompetence k řešení úkolů - získávat informace při řešení přírodovědných problémů, porovnávat a zobecňovat nové poznatky s vlastní zkušeností, hledat odpovědi na otázky o způsobu a příčinách přírodních procesů Kompetence komunikativní - rozumět obsahu sdělení a přiměřeně na něj reagovat, rozumět užívaným textům, formulovat a vyjadřovat své myšlenky a názory v logickém sledu, vyjadřovat se výstižně Kompetence sociální a personální - podílet se svým chováním na ochraně životního prostředí, porozumět vztahům souvislostem mezi činnostmi lidí, přírodním a životním prostředím Kompetence občanské - chápat základní ekologické souvislosti a environmentální problémy MEZIPŘEDMĚTOVÉ VZTAHY: Český jazyk, výtvarná výchova OČEKÁVANÝ VÝSTUP: Biologie rostlin - znát stavbu rostlinného těla a funkce jednotlivých částí. Osvojit si název dřeviny, rostliny TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA: Praktická škola 7. ročník
Rostliny 1. Doplň chybějící informace a popiš tělo kvetoucích rostlin. Rostliny dělíme na …………………….a ……..………………. Dřeviny dělíme na ……………………. a ….…………………. 1. Dřevnatá část stromu je 2. Dýchají tím stromy 3. Společenstvo stromů se nazývá 4. Dřeviny, které nemají kmen 5. Dřeviny, které mají kmen 6. Rozvádí živiny do stromů a keřů 7. Podzemní část stromů je
Odkazy a citace HANZLÍKOVÁ, Jana. Vlastivědné výlety s dětmi po východních Čechách [online]. Hradec králové, 2010. 30 s. Diplomová práce. UHK Pedagogická fakulta. Zdroje: http://offiice.microsoft.com Obrázky jsou součástí knihovny klipartů MS Office