Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Petr Nedbal Název: VY_32_INOVACE_9C_1_Pravěk II.-vznik zemědělství.
Advertisements

Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Šrejtrová Marie Název: VY_32_INOVACE_11B_09_PRACOVNÍ ČINNOSTI Téma:
BAREVNÝ ŠNEK VY_32_I NOVACE _09MD-2 Dagmar Matúšů ZŠ a MŠ Nedašov.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Bláhová Eva Název: VY_32_INOVACE_13A_16_Plasty Téma: 13A_CH9.roč. Datum.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Aleš Hladík Název: VY_32_INOVACE_6A_3_Vlastní a obecná jména Téma: 6A_ČJ7.roč.
RUČNÍ ZPRACOVÁNÍ KOVŮ A PLASTŮ STŘÍHÁNÍ Luděk Protivínský.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Stavební výkresy CZ.1.07/1.5.00/ VY_32_INOVACE_OK_TP_01
Jméno autora: Mgr. Blanka Vanišová
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
SŠ-COPT Uherský Brod Bc. Martin Bártek 9. Výroba petlice
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Vojtěch Kawan Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_HUDEBNI_CINNOSTI_02.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR: Mgr. Lenka.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
AUTOR: Mgr. Andrea Kunovjánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_VV_03
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Rešerše.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Iniciály, iluminace Název školy
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
EU_42_sada 1_28_M_Měření 1_Lich
Seznámení se s technikou a příprava základního čtverce
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
VY_32_INOVACE_645_PILOVÁNÍ MATERIÁLU Název školy
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
vařečka - klaun VY_32_Inovace_03MD-2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Ruční obrábění plastu II
WORD Vkládání obrázků a klipartů
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Velikonoční vajíčko VY_32_Inovace_06MD-2
Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Projekt:
Název školy: Základní škola Pardubice - Spořilov Autor: Mgr
Věcné učení První pomoc
Kondiční cvičení v tělocvičně Překážková dráha
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Výroba velikonočního košíčku
UPOVÍDANÝ PAPOUŠEK VY_32_Inovace_10MD-2
Transkript prezentace:

Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název školy:   Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Václav Kuřík Název: VY_32_INOVACE_11B_16_PRACOVNÍ ČINNOSTI Téma: PLASTY- BUDOVY Z POLYSTYRENU Datum ověření: VM ověřen dne 22.4. 2013 ve 3.B Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.3215 Anotace: DUM je určen jako návod k výrobě jednoduchého výrobku z plastu. Obsahuje pracovní postup. Žáci nejprve mohou sami navrhovat pracovní postup podle obrázku či demonstračního výrobku.

BUDOVY Z POLYSTYRENU Velmi atraktivní pro chlapce všech věkových kategorií, využití od her s hračkovými vojáčky až po modelářská dioramata nebo wargaming Můžeme postupovat od jednodušších staveb – ruin až ke složitějším – úplným budovám a městským zástavbám Nemusíme se bát chyb – vždy je můžeme omluvit „válečným poškozením“ Materiál : polystyren různé tloušťky, karton a čtvrtky Pomůcky : řezačka na polystyren, lepidlo, nůžky, pravítko, tužka, úhelník

Materiál a pomůcky

Krok 1 U složitější budovy se vyplatí alespoň hrubý nákres, měřítkem nám může být figurka vojáčka Inspiraci čerpáme z pozorování městské zástavby kolem nás a dobových fotografií

Krok 2 Podložka může být u menších ruin třeba jen ze slabšího kartonu, u větších staveb z polystyrenu tloušťky 2 - 3 cm Rozměry a tvar podložky volíme podle účelu – hračka pro děti by měla mít podložku menší se zaoblenými hranami, modelářské diorama rovné hrany podle police ve vitríně

Krok 3 Při řezání polystyrenu na řezačce postupujeme uvážlivě Řez vedeme tak, aby mohl být případně zakryt vlysy a ozdobami fasády

Krok 4 Slepíme k sobě jednotlivé části budovy Problematické spoje pomohou k sobě připevnit špendlíky namočené v lepidle Hlavičky špendlíků zakryjí pak ozdobné vlysy na fasádě budovy

Krok 5 K podložce přilepíme chodník a necháme pod zátěží proschnout Na karton nakreslíme a vystřihneme plastické vlysy na fasádě budovy Držme se zásady reality – v jednoduchosti je krása. Tyto vlysy pak nalepíme na průčelí domu Podle míry propracovanosti můžeme dodat další detaily : okapové roury ze slámek na pití, poklopy kanálů na vozovku z kartonu, atd. Celek pak přetřeme směsí disperzního lepidla a vody v poměru 3:1, pečlivě omalujeme temperovými barvami a zafixujeme lakem ve spreji

Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost Použití zdroje:   Pracovní postup. Citace: Obrázky vlastní fotografie Anotace: DUM je určen jako návod k výrobě jednoduchého výrobku z plastu. Obsahuje pracovní postup. Žáci mohou nejprve sami navrhovat postup výroby podle obrázku či demonstračního výrobku.