Hudební kouzlení.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hudební kouzlení.
Advertisements

Hudební výchova Notová osnova, noty, hudební abeceda
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv41/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Hudební nauka na 1. stupni ZŠ Autor:
Název Hudební značky, notace
Název šablony: Inovace v HV 32/Hv43/ Zbíral Vzdělávací oblast: Umění a kultura Název výukového materiálu: Hudební nauka na 1. stupni ZŠ Autor:
Základy hudební abecedy
Gymnastika I. Univerzita Karlova Praha Fakulta tělesné výchovy a sportu Katedra gymnastiky Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem,
Prvňáci a matematika Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným ústavem.
HTML (I) (2). Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola pro tělesně postižené,
NÁZEV ŠKOLY: Speciální základní škola, Chlumec nad Cidlinou, Smetanova 123 AUTOR: Lenka Šilhánková NÁZEV: VY_32_INOVACE_69_NOTOVÁ OSNOVA, HOUSLOVÝ KLÍČ.
ANOTACE Materi á l je určen pro ž á ky 4. ročn í ku, je určen k výkladu učiva. Materi á l obsahuje prezentaci s novým učivem „Zlomky“. Doplněno ře š en.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
41 Číslo materiálu: VY 32 INOVACE 4/06 Název materiálu: Hudební forma
Notopis – rytmické hodnoty not
Název prezentace (DUMu): Geometrická posloupnost – řešené příklady
Test k ověření praktických dovedností z HV
Notová osnova Houslový a basový klíč.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Ještě já se podívám.
TÉMA: Intervaly ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
HUDEBNÍ NAUKA Hudební abeceda.
Název školy: Základní škola Městec Králové Autor: Mgr. Věra Oupická
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
25.1 Druhy a vlastnosti rovnoběžníků II. OBSAH a OBVOD
Lineární rovnice a nerovnice III.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Vojtěch Kawan Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_HUDEBNI_CINNOSTI_02.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Krácení a rozšiřování poměru
ČEKÁME NA JEŽÍŠKA VÁNOČNÍ PROJEKT
Druhy Not.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Jak lidé ve středověku zvládali pomocí svých prstů násobilku devíti?
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
ZLOMKY I. – opakování pojmů a postupů při početních operacích
TÉMA: Notová osnova a délky not ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
Grafika Prostředí picture
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
JABLÍČKO podzimní tvoření
Kolik zbyde? Když sníš půlku koláče? Když sníš čtvrtku koláče?
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
TÉMA: Notová osnova a klíče ČÍSLO PROJEKTU: CZ.1.07/1.4.00/
POMĚR.
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Prvňáci a matematika Sčítáme, odčítáme do 20 a přeskakujeme
Název školy: ZŠ a MŠ Unkovice, příspěvková organizace
TŘÍDĚNÍ ODPADU.
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Milena Závišová Číslo
VÁCLAV ČTVRTEK POZNÁVÁME KNIHY.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Rozložení s nadpisem Podtitul
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní škola a Mateřská škola Řepníky
KŘIVKA DEFORMACE.
Test popis kostry.
Zlomky – opakování učiva 5. ročníku
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Zlomky VY_32_Inovace_07KJ-1
PRO TY, CO SE RÁDI BOJÍ.
Podobnost trojúhelníků
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
3/4 takt 3. ročník.
ZVUKY A TÓNY.
Transkript prezentace:

Hudební kouzlení

Notová osnova Jiří Žáček

Jestli víte, co to čmárá na papír náš táta ?

Jedna čára , druhá čára, _______________________ ________________________

třetí, čtvrtá, pátá … _______________________ ________________________ _________________________

A už je hotová NOTOVÁ OSNOVA . ______________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hudba se skládá z tónů , které zapisujeme pomocí not . Noty píšeme do notové osnovy . Notami zaznamenáváme výšku a délku tónů . Notová osnova má 4 mezery a 5 linek .

Z hudební abecedy Končalovská

Když se nota pěkně bělá , říkáme jí nota celá ,

uděláme z ní dvě půlky , bílé jsou a mají hůlky .

Půlky zase rozpůlíme , nové noty obdržíme . Čtvrťové jsou tyhle noty - černé jako nové boty ,

rozpůlíme čtvrtku zase a máme z ní v krátkém čase dvě osminky černé tečky , které nesou praporečky .

Druhy not nota celá noty půlové noty čtvrťové noty osminové