Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace PODMÍNKY PRO ŽIVOT- VODA
Advertisements

PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Voda a její okolí.
Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
Identifikátor: VY_32_INOVACE_SADA VIII_ČJS, DUM 18
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO.
NEŽIVÁ PŘÍRODA – VZDUCH
Život jako leporelo, registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/
NEŽIVÁ PŘÍRODA – LÁTKY A VLASTNOSTI
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
ICT VL Pískovcové útvary ČR 4.R
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Oběh vody v přírodě Anotace: Kód: VY_52_INOVACE_Přv-Z 4.,6.05
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM VODA, VZDUCH, PŮDA
VODA – ZÁKLADNÍ PODMÍNKA ŽIVOTA
Hydrosféra Anotace Prezentace zpracovává informace o vodstvu na Zemi, jejím významu, seznamuje se základními pojmy z oblasti hydrosféry, oběhem vody na.
Voda, vzduch, půda a oheň 3. ročník
Autor: Mgr. Helena Uhříková
Člověk a jeho svět 4. ročník
Speciální vzdělávací potřeby Klíčová slova Druh učebního materiálu
VY_32_INOVACE_03_Voda Název školy: Základní škola a Mateřská škola Křetín, okres Blansko, příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07./1.4.00/
VZDUCH.
17.VY_32_INOVACE_P16_SUROVINY A VÝROBKY
Neživá příroda Prvouka – 3. ročník
Prvouka 3. ročník ZŠ „Neživá příroda“
česká abeceda obsahuje 42 písmen pořadí písmen nelze měnit
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Jana Dobrá Název DUM: VY_32_Inovace_ Minerály (nerosty) a horniny Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Voda Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Průřezové téma - Enviromentální výchova Základní podmínky života - Vzduch Anotace: Prezentace slouží jako výukový materiál k průřezovému tématu EV Základní.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Vzduch Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Název projektuZlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/ ŠablonaIII/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Neživá příroda - voda. Voda Voda je součástí neživé přírody, patří mezi kapalné látky. Voda je bezbarvá (průhledná) látka, bez vůně a bez chuti. Nemá.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_1.3.2 Živá a neživá příroda Název sady: Člověk a jeho svět 4. ročník.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
NEŽIVÁ PŘÍRODA.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
NEŽIVÁ PŘÍRODA VLASTNOSTI VODY.
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Přírodní vědy DUM 21 Základní podmínky života PŮDA I.
ŽIVÁ A NEŽIVÁ PŘÍRODA -prezentace
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_13_Půda
Součásti neživé přírody
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
Reg. číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor Ing. Dana Sobotková
VODA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_528.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu "EU peníze školám"
Název školy: Autor: Název: Téma: Číslo projektu:
ZÁKLADNÍ PODMÍNKY ŽIVOTA
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
VZDĚLÁVACÍ MATERIÁL kód:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKR LOUNY
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
NEŽIVÁ PŘÍRODA voda vzduch teplo a světlo horniny a nerosty půda.
Název DUM: VY_32_INOVACE_XVI_1_14_Horniny a nerosty
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
VY_32_INOVACE_
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic     EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Monika Hanzelková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
VY_52_INOVACE_19_ Živá a neživá příroda
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
VY_32_INOVACE_04_Nerosty a horniny
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Transkript prezentace:

Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách Registrační číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/21.1964 Šablona III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Škola Základní škola a Mateřská škola Doksy – Staré Splavy, příspěvková organizace Sada VY_32_INOVACE_05 Český jazyk PŘ-4. roč.-05.0.,t.s. ,vzdělávací oblast- Člověk a jeho svět Klíč k zápisu sady Předmět-ročník-pořad. Číslo DUM.autor DŮM, vzděl. oblast DUM vypracován dne: 10.12.2012 Ověřeno ve výuce dne: 11.12.2012

NEŽIVÁ PŘÍRODA ANOTACE  Výuková prezentace seznamuje žáky se součástmi neživé přírody a jejich důležitosti pro živou přírodu. Materiál je určen pro interaktivní výuku. Může být využit i při online přípravě. DATUM  11.12.2012 AUTOR Tereza Skálová JAZYK Čeština OČEKÁVANÝ VÝSTUP  Seznámení žáků s dělením neživé přírody a její nepostradatelnosti pro živou přírodu. SPECIÁLNÍ VZDĚLÁVACÍ POTŘEBY  - KLÍČOVÁ SLOVA  podmínky pro život, voda, slunce , vzduch, půda, minerály ,horniny ,koloběh vody , eroze, skupenství DRUH UČEBNÍHO MATERIÁLU Prezentace DRUH INTERAKTIVITY  aktivita CÍLOVÁ SKUPINA Žák STUPEŇ A TYP VZDĚLÁVÁNÍ Základní vzdělávání- první stupeň TYPICKÁ VĚKOVÁ SKUPINA  9-11 let CELKOVÁ VELIKOST  3,69 MB

NEŽIVÁ PŘÍRODA Tereza Skálová

VZDUCH VODA MINERÁLY A HORNINY PŮDA SLUNCE

VZDUCH Je obsažen ve vodě. Je obsažen v půdě. Je obsažen v tělech rostlin a živočichů. Skládá se z plynů DUSÍK KYSLÍK VODNÍ PÁRY A JINÉ PLYNY OXID UHLIČITÝ

Můžeme pozorovat proudění vzduchu. Vzduch nevidíme. Můžeme pozorovat proudění vzduchu. vánek vítr vichřice orkán

VODA OCEÁNSKÁ PEVNINSKÁ V oceánech a mořích Obsahují slanou vodu POVRCHOVÁ –toky a nádrže PODPOVRCHOVÁ-pod zemským povrchem V LEDOVCÍCH – Arktida a Antarktida

VÝPAR ZE SNĚHU A LEDU VÝPAR

SKUPENSTVÍ VODY PEVNÉ – led , sníh KAPALNÉ – voda PLYNNÉ – pára

MINERÁLY (NEROSTY) A HORNINY Tvoří povrch Země Minerály jsou součástí hornin a tvoří ložiska nerostných surovin. Horniny dělíme na vyvřelé , usazené a přeměněné. Foto autor žula Foto autor

PŮDA Na horniny a minerály působí mráz, déšť , vítr a slunce. EROZE Postupně se narušují a rozpadají. ZVĚTRÁVÁNÍ Obohacují se o živiny z odumřelých těl rostlin a živočichů. PŮDA

SLUNCE Život na Zemi by bez Slunce neexistoval. Je hvězda. Dává světlo a teplo .

PODMÍNKY PRO ŽIVOT Bez vzduchu , vody , Slunce (světla a tepla) a půdy by nebyl na planetě Zemi život.

POUŽITÝ MATERIÁL: cit. 10.12. 2012. Dostupný pod licencí Creative Commons na WWW: http://cs.wikipedia.org/wiki/Soubor:Watercycleczechhigh.jpg Galerie KLIPART Microsoft Office Foto autor