Centralizované rozvojové projekty 2017

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Rozvojové programy pro VVŠ 8. února Rozvojové programy VVŠ Rozvojové programy 2012 Požadavky vysokých škol v centralizovaných projektech → finanční.
Advertisements

Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Projekt: Místní akční plán rozvoje vzdělávání na území ORP Bystřice pod Hostýnem Informace o projektu.. Projekt „Místní akční plán rozvoje vzdělávání na.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
Informace z ČŠI Jiří Machačný školní inspektor Porada ředitelů škol a školských zařízení zřizovaných LK ( )
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
ECVET v projektech KA1 odborné vzdělávání a příprava v programu Erasmus+ žádostí o grant.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
NSK A SEKTOROVÉ DOHODY JAKO NÁSTROJE PRO PROVÁZÁNÍ POTŘEB ZAMĚSTNAVATELŮ A VZDĚLAVATELŮ Ilona Šimarová, Svaz průmyslu.
Klíčová aktivita 2 Systém vzdělávání Mgr.Regina Jonášová Praha
Strategické dokumenty, řízení, plánování a směřování Jihočeského kraje Ing. Luboš Průcha vedoucí oddělení regionálního rozvoje KÚ JčK.
Výzva č. 29 – školení pro žadatele OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost Oblast podpory 2.2 Vysokoškolské vzdělávání Mgr. Zuzana Plecitá PhDr. Eva Chvalinová,
 2006  Ministerstvo průmyslu a obchodu Příprava aplikace zákona č. 179/2006 sb. o ověřování a uznávání výsledků dalšího vzdělávání do působnosti Ministerstva.
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Ustavující zasedání Řídícího výboru MAP Tanvaldsko Tvorba Místního akčního plánu rozvoje vzdělávání na území ORP Tanvald.
CESTA PRO CHYTROU BUDOUCNOST. SMART CITIES Teorie?Koncepce? Realita? Neohraničený urbanistický koncept Informační technologie pro efektivní správu měst.
Návrh a implementace komplexního systému hodnocení kvality terciárního vzdělávání a realizace komplexního systému řízení kvality institucí terciárního.
1. WORKSHOP.
Jsou venkovské školy horší než městské?
Individuálně, ale společně a jinak
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
PRACOVNÍ SKUPINA KARDIOTECH
Metodická podpora projektu P-KAP krajskému akčnímu plánování
Program meziregionální spolupráce INTERREG EUROPE
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Komplexní systém hodnocení
Platformy projektu KAP LK
Komplexní systém hodnocení
9. mezinárodní konference ICTfórum/Personalis 2005
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
Plánování ve školní tělesné výchově
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Praha, 1. – ročník mezinárodní konference k profesnímu rozvoji pedagogických pracovníků Profesní rozvoj pedagogů.
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Závěrečná konference Zlín,
Hlavní město praha a integrace cizinců
PhDr. Dušan Bartůněk UK FTVS
Městský úřad Žďár nad Sázavou
Příspěvek na konferenci
Evaluace a hodnocení Evaluace Autoevaluace ©.
OŠMS, Krajský úřad Kraje Vysočina
NEJČASTĚJŠÍ NEDOSTATKY V ŽÁDOSTECH O GP
AKTUALIZACE REGIONÁLNÍ INOVAČNÍ STRATEGIE ZLÍNSKÉHO KRAJE
METODIKA POUŽITÍ KRITÉRIÍ PŘI ZUŽOVÁNÍ POČTU LOKALIT RNDr
MODERNIZACE ODBORNÉHO VZDĚLÁVÁNÍ
METODICKÁ PODPORA ŘÍZENÍ KVALITY V ÚZEMNÍCH SAMOSPRÁVNÝCH CELCÍCH
MAP II. MAP Praha 12 pokračuje
Centralizované rozvojové projekty 2017
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
PPP!!! VŠ - PARTNERSTVÍ PROJEKTOVÉHO PROSTŘEDÍ VYSOKÝCH ŠKOL
Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 3: Internacionalizace
Propagace FZS TUL a jejich stávajících i nově akreditovaných oborů
Autoevaluace z pohledu
Hodnocení předložených žádostí – případ UK
Konference ke čtenářské gramotnosti Spolupracující partneři
Koncepce rozvoje činnosti AV ČR
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (SYPO)
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Akční plán - plánované společné aktivity
Inovace VOV informace o projektu
Život bez střeva , Praha.
Martin VLASTNÍK, vedoucí oddělení politiky nerostných surovin
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
„Postup města Chrudim k udržitelnému rozvoji pomocí MA 21“
(Zasedací místnost MAS Království – Jestřebí hory, o.p.s., Úpice)
Mobilní bezpečná platforma Policie ČR CZ / /17
Transkript prezentace:

Centralizované rozvojové projekty 2017 Strategická spolupráce VŠ pro řízení kvality technického vzdělávání dle potřeb společnosti a znalostní ekonomiky Základní informace o projektu: hlavní řešitel TUL: prof. Dr. Ing. Pavel Němeček koordinující VŠ: Vysoké učení technické v Brně počet zapojených VŠ: 8 rozpočet projektu TUL: 2 258 000 Kč interní číslo projektu: 12085 období řešení navazujících projektů: 2017

Centralizované rozvojové projekty 2017 Cíl projektu 1: Podpořit strategickou spolupráci a koordinovaný postup technických VŠ při nastavování systému řízení kvality a naplňování souvisejících požadavků vyplývajících z novely ZVŠ a potřeb znalostní ekonomiky a společnosti v souladu s aktuálními principy nastupujícího trendu Průmysl 4.0. expertní pracovní skupiny zapojených VŠ pro oblast vzdělávání, tvůrčích činností a třetí role VŠ interní pracovní skupiny pro jednotlivé oblasti činností TUL, zástupci TUL v expertních skupinách pracovní setkání zástupců zapojených VŠ v rámci oblastí, diskuze postupů a příprava dokumentů pro jednotlivé činnosti samostatný webový portál projektu, sdílení dokumentů a nástroj komunikace

Centralizované rozvojové projekty 2017 Cíl projektu 2: Definovat množinu ukazatelů a dalších nástrojů využitelných pro interní akreditace a hodnocení kvality studijních programů technických VŠ. připraveny soubory dokumentů v rámci interní a expertní skupiny zapojených VŠ v oblasti vzdělávací činnosti definován soubor indikátorů a kritérií pro hodnocení kvality studijních programů stanoveny postupy hodnocení a vazby na další oblasti – tvůrčí činnost, třetí roli VŠ popsány procesy a odpovědnosti na jednotlivých úrovních řízení za hodnocení vzdělávací činnosti

Centralizované rozvojové projekty 2017 Cíl projektu 3: Definovat způsob (kritéria a indikátory) a nástroje využitelné k internímu hodnocení kvality tvůrčí činnosti technických VŠ a následně vymezit způsoby jejich propojení s hodnocením kvality studijních programů. připraveny soubory dokumentů v rámci interní a expertní skupiny zapojených VŠ v oblasti tvůrčích činností definován soubor indikátorů a kritérií pro hodnocení kvality tvůrčích činností stanoveny postupy hodnocení a vazby na další oblasti - vzdělávání, třetí roli VŠ popsány procesy a odpovědnosti na jednotlivých úrovních řízení za hodnocení tvůrčí činnosti

Centralizované rozvojové projekty 2017 Cíl projektu 4: Definovat způsob (kritéria a indikátory) a nástroje využitelné k internímu hodnocení kvality činností v oblasti třetí role technických VŠ a následně vymezit způsoby jejich propojení s hodnocením kvality studijních programů. připraveny soubory dokumentů v rámci interní a expertní skupiny zapojených VŠ v oblasti třetí role VŠ definován soubor indikátorů a kritérií pro hodnocení kvality v oblasti třetí role VŠ stanoveny postupy hodnocení a vazby na další oblasti - vzdělávání, tvůrčí činnosti popsány procesy a odpovědnosti na jednotlivých úrovních řízení za hodnocení třetí role VŠ

Centralizované rozvojové projekty 2017 Cíl projektu 5: Podpořit efektivní sdílení a využití kapacit a zkušeností technických VŠ v oblasti vnitřního zajišťování a hodnocení kvality, včetně využití a sdílení odborných kapacit a zkušeností v oblasti QMS a mezinárodní spolupráce. mezinárodní konference projektu „Řízení kvality technického vzdělávání“, 6. 12. 2017, Brno prezentace výstupů projektu za jednotlivé činnosti VŠ, zajišťování a hodnocení kvality v UK, Španělsku, Polsku spolupráce se zaměstnavateli v regionu a průmyslovou sférou, komunikace výstupů projektu zainteresovaným stranám spolupráce se zahraničními odborníky, sdílení postupů zajišťování a hodnocení kvality, výstupů projektu