Dobrý den, prosím a děkuji

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
„EU peníze středním školám“ Název projektuModerní škola Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název aktivity III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Advertisements

Digitalizace výuky Příjemce
Světem běžím 1. Světem běžím dál jen s Tebou, věčný Pane můj, na cestu mi svítí slovo Tvé. Pokrm můj, můj nápoj je vždy konat vůli Tvou, zbraní mou je.
Jméno autora: Mgr. Vlasta Kollariková Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_15_OSVZ_ON Ročník: I. Vzdělávací oblast: Společenskovědní.
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
Základní škola a Mateřská škola Mírová 81, Mimoň, příspěvková organizace HONZA A HOLIČ Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU-
97.1 Omluvenka Jdu k zubnímu lékaři. Zúčastním se soutěže.
Zdravení – - podávání.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Chci vám vyjádřit, co pro mne znamená
Bezpečný internet Výpočetní technika.
Základní škola a Mateřská škola Vraclav, okres Ústí nad Orlicí Vraclav 52, e:mail: Tel.: www: zsvraclav.cz Číslo projektuCZ.1.07/1.4.00/
Střední zdravotnická škola Mostecká Tábor DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
Mateřská škola, Základní škola a Praktická škola, Horní Česká 15, Znojmo EU peníze školám Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu:
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace Vzdělávací materiál, šablona – Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji čtenářské a informační gramotnosti.
Půjčka Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Dobrá Jana Název DUM: VY_32_Inovace_ Dopis Název sady: Český jazyk 4. ročník Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_09_Bezpečný.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_JAROSLAV_HRUZA_SPOLECENSKA_VYCHOVA_A_KOMUNIKACE_ÚVOD- ETIKETA_PREZENTACE_01 Název školyStřední škola.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Veronika Kubincová Název materiálu: VY_32_INOVACE_7_10_ Společenská pravidla Číslo projektu:
Společenské chování Společenské chováníOB21-VVP-HUM-OBN-BUJ-U
TEST Společenské chování
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
INZERÁT Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Má vysněná škola. Kdy by měla škola začínat ? A kdy končit ? ● Začínat by měla v 10:00 ● Končit by měla ve 12:00 ●
BRATŘI ČAPKOVÉ CZ.1.07/1.4.00/ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění.
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Mgr. Svatava Mlčochová Název šablonyVY_32_INOVACE SPV Název DUMuSPV K Stupeň.
Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín Mgr. Eva Cigániková AUTOR: Mgr. Eva Cigániková VY_32_INOVACE_OV,7_02_ČLOVĚK.
Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_02_Cyklista.
NÁZEV DUMu Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
MOJE CESTA DO ŠKOLY Bezpečnost v silničním provozu
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Platební karta Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Reklama aneb letní výprodej
Šetříme, porovnáváme CZ.1.07/1.4.00/
Bučovice současnost Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Žák se dozví, jaký je rozdíl mezi šikanou a kyberšikanou
Jak správně telefonovat
Program MALOVÁNÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NA VÝLETĚ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Ochrana člověka za mimořádných situací – první pomoc
Kdo rozhoduje v ČR Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
VŠUDE DOBŘE, DOMA NEJLÍP!
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
Rodina dříve a dnes Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Kouření škodí zdraví Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA ÚSTÍ NAD LABEM, HLAVNÍ 193,
NA JEDNÉ LODI Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
FORMÁTOVÁNÍ DOKUMENTU
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
Odvrácená strana Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
UMÍŠ ŘÍCT – NE! Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společnost Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_17_Společnost.
Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Společenská výchova – Společenská významnost
STROM, KEŘ, BYLINA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
RISKUJ aneb co už umíš Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
ČLOVĚK A JEHO ZDRAVÍ Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Název školy: ZŠ Štětí, Ostrovní 300 Autor: Sandra Tichá Název materiálu: VY_32_INOVACE_ VO.7.B.04_vztahy_mezi_lidmi Datum: Ročník: sedmý Vzdělávací.
Léto v lese - rostliny Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Společenská výchova – Podání ruky
Zdravá výživa Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Mikoláš Aleš Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_17_Mikoláš.
ŠIKANA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_05_šikana.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_07_Lidé kolem nás TÉMA: Zásady.
MOJE ŠKOLA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
Žáci si formou prezentace procvičují poznatky v daném učivu.
Transkript prezentace:

Dobrý den, prosím a děkuji Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/21.1167 III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_INOVACE_18_Dobrý den, prosím a děkuji. Žáci se seznamují s pravidly slušného chování. Mgr. Iva Hanáková

Anotace Žáci se seznamují s pravidly slušného chování. Umí pozdravit, poděkovat, poprosit. Následuje názorná ukázka – dramatizace. Ročník: 1. Etická výchova

Jak se správně chovat. Když něco chci, musím vždy poprosit. Za každou laskavost bych měl poděkovat. Když někam vejdu pozdravím. Zdravím nahlas, aby mě všichni slyšeli. Když někoho zdravím, měl bych se na něj dívat. Pozdravím toho koho znám i na ulici nebo jiném místě. Dospělé zdravím „Dobrý den“, děti „Ahoj“. Znám-li jméno, použiji ho i při zdravení (Ahoj, Kubo!) Správně zdraví vždycky první mladší staršího a muž ženu. Děti zdraví vždy jako první, dospělí jim na pozdrav odpoví. Když zdravíme podáním ruky, tak ji pevně stiskneme a díváme se do očí. Starší podává ruku mladšímu, dospělí dítěti, žena muži.

Pojďme si to vyzkoušet. Kdo by měl správně pozdravit první – paní učitelka, nebo žák? babička nebo vnučka? Když ztratíš pastelku a kamarád ti ji podá, co bys měl říct? Kdyby sis chtěl půjčit pero od spolužáka, jak bys ho měl požádat? Je lepší se k ostatním chovat slušně a zdvořile, nebo hrubě a nepřátelsky? Proč? Co uděláš, když potkáš paní školnici někde jinde než ve škole, třeba v obchodě?

Kdo bude zdravit první? Chlapec paní učitelku, pak dívku Dívka paní učitelku Paní učitelka oběma odpoví

Kdo bude zdravit první? Chlapec paní učitelku, pak dívku Dívka paní učitelku Paní učitelka oběma odpoví

Pamatujte si… Nedomluví se, kdo jenom huláká. Zkoušet se to nemá ani na drak. Moudřejší je napřed slušně pozdravit a říct si co, kdo a proč bude chtít. Slušnost totiž není znakem slabosti a drak, i když není dobrák od kosti, se tváří v tvář uctivosti zastydí a přestane plivat oheň na lidi… KROLUPPEROVÁ, Daniela; KRATOCHVÍL, Miloš. Draka je lepší pozdravit aneb o etiketě. 1. vyd. Praha: Mladá fronta a.s., 2009. ISBN 978-80-204-1999-6. s. 21.

Bibliografické citace KROLUPPEROVÁ, Daniela; KRATOCHVÍL, Miloš. Draka je lepší pozdravit aneb o etiketě. 1. vyd. Praha: Mladá fronta a.s., 2009. ISBN 978-80-204-1999-6. s. 21. Obrázky: http://microsoft.office.com