Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Advertisements

Evropská sociální politika Fakulta sociálních věd Univerzity Karlovy v Praze Prof. Martin Potůček, PhD., vedoucí kurzu
K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Výukový materiál vytvořen v rámci projektu EU peníze školám Škola Základní škola Křižany - Žibřidice, okres Liberec, příspěvková organizace Žibřidice 271,
Chcete se něco dozvědět o naší škole? Potom …VstupteVstupte.
HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ VY_32_INOVACE_14_1_5 HRUBÁ MZDA VČETNĚ PŘÍPLATKŮ Autor: Ing. Jana Rauscherová CZ.1.07/1.5.00/ Gymnázium a Střední odborná.
Název školyZákladní škola a mateřská škola Libchavy Název a číslo projektu EU peníze pro ZŠ Libchavy CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivityIII/2.
Raná péče. terénní, popřípadě ambulantní služba poskytovaná dítěti a rodičům dítěte ve věku do 7 let, které je zdravotně postižené, nebo jehož vývoj je.
ZÁŽITKOVÉ A EDUKAČNÍ PROGRAMY PRO ŠKOLY www. galeriezlin.cz.
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
Nabídka služeb Institutu inovace vzdělávání na ak. rok 2009/2010
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Společenské vědy Legislativní proces v ČR.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
Individuálně, ale společně a jinak
ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Martin Havlena
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
Technické vzdělávání, vyučovací prostředky, technická muzea.
Úřad práce České republiky
VÁNOČNÍ OZDOBY – TROCHU JINAK
Plánování ve školní tělesné výchově
Název školy: Základní škola a mateřská škola, Hlušice
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_04_BAROKNI_UMENI Název materiálu:
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
ARTE POVERA Tematická oblast
Domácí zvířata VY_52_INOVACE_28
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
Jméno autora Mgr. Stanislava Junková Datum vytvoření prosinec 2012
VY_32_INOVACE_09_Činnost litosféry na Zemi Autor: Mgr. Milan Javůrek
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Podmínky výchovně vzdělávacího procesu ve školní TV
ZÁKLADNÍ ŠKOLA SLOVAN, KROMĚŘÍŽ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE
KAP, 25. září 2017, Krajský úřad SK
Kurz počítačové gramotnosti P0 – úvodní modul
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_14_IMPRESIONISMUS Název materiálu:
VY_32_INOVACE_03_STRIDANI_ROCNICH_OBDOBI
ARANŽOVÁNÍ.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurence schopnost.
Název prezentace (DUMu): Princip klasického zapalování
Rešerše.
METODICKÝ LIST PRO ZŠ Pro zpracování vzdělávacích materiálů (VM)v rámci projektu EU peníze školám Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost   
Strom a keř VY_52_INOVACE_35
VY_12_INOVACE_EVH.2.Ste.29_Cerveny_satecku_kolem_se_toc
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
seminář k Teorii a metodice výchovy
Středověká literatura
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_03_TRIDENI_OVOCE Název materiálu:
Věcné učení VY _32 _INOVACE_11_07_smysly člověka (zrak 1)
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_NAKLONENA_ROVINA Název materiálu:
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Digitální gramotnost Informatické myšlení
Číslo a název šablony klíčové aktivity
Výběrové řízení z hlediska právního a psychologického
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s.
Vítáme vás! Školní rok [Roky].
Závislost elektrického odporu
ARTOTÉKA - rosteme s uměním
Venuše Sluneční soustava Název školy
CENTRA VZDĚLÁVÁNÍ PRO UDRŽITELNOU BUDOUCNOST
IPs APIV_B Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
Zpracování oděvního návrhu na formát A1
VY_32_INOVACE_SA4A_9 DUM 9. realizace aktivity pro 2
Místní akční plán rozvoje vzdělávání (MAP II) v kutnohorském regionu realizuje MAS Lípa pro venkov z.s. (leden.
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Modelový koncept hodiny výtvarné výchovy Základní umělecká škola

Synkretická procházka Cílová skupina – 9 – 14 let Materiál – papíry, tužky, přírodniny nasbírané v parku Časová dotace – 3 vyučovací hodiny (3x45 min.) Inspirace – akční tvorba, koncery Johna Cege, akce skupiny fluxus

cíl Rozvoj vnímání se záměrným vyloučením vizuálních podnětů Kontakt s akční tvorbou Synkretická tvorba – záznam zvuku pomocí grafické partitury Rozvoj empatie a tolerance vůči osobám zdravotně handicapovaným

úkol úvodní motivační rozhovor je zaměřen na význam smyslů při vnímání, podíl jednotlivých smyslů vůči ostatním Představte si, že máte své dojmy z procházky v podzimním parku měli sdělit nevidomému člověku. Zaměřte se na sběr předmětů, jež lze vnímat jinak, než zrakem

Vytvořte pro své dílo partituru

Realizace

závěr Vnímání a tvorba se zapojením hmatu,sluchu, čichu kompenzuje současnou převahu vizuálních vjemů Tvorba, která zapojuje více smyslů s sebou nese také hlubší prožitky