Případová studie - moodle workshop

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Mobilní telefony umožňují spojení s pevnou telefonní sítí přímo volbou telefonního čísla na vestavěné klávesnici. Nejnovější mobily používají kombinaci.
Advertisements

Projekt Informační a vzdělávací portál Libereckého kraje I CZ.1.07/1.1.00/ I Školení pro uživatele portálu.
Strategické otázky výzkumníka 1.Jaký typ výzkumu zvolit? 2.Na jakém vzorku bude výzkum probíhat? 3.Jaké výzkumné metody a techniky uplatnit?
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc – posílání příloh Jak poslat em celý soubor?
Číslo projektu CZ.1.07/ / Název školy SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Matematické vzdělávání Předmět Matematika Tematický.
Marketingové informace a marketingový výzkum. Marketingový informační systém sběr informací třídění informací analyzování informací distribuce informací.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_251_TÉMA_ Zaměstnanec ve firmě Název školy Masarykova střední škola zemědělská a Vyšší.
2OP484 Manažerská informatika 4Office doplňkySnímek 1 2OP484 Manažerská informatika 4 Office 365 Co nebylo ve skriptech
Název materiálu: Služba Edu Live Anotace: Výklad nového učiva Autor: Iveta Pasterňáková, 2013 Ověření ve výuce , 4.třída Vyučovací předmět: Informatika.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Snímek 1 PowerPoint2OP381 Manažerská informatika 1 2OP381 Manažerská informatika 1 Microsoft PowerPoint 2016 – 2. část.
Název kapitoly Název podkapitoly Text Schvalovací proces + hodnoticí kritéria Jakub Krátký Praha, 5. května 2016.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
NÁZEV ŠKOLY:SOŠ Net Office, spol. s r.o. Orlová Lutyně AUTOR: Mgr. Jana Kijonková NÁZEV: Podpora výuky v technických oborech TEMA: Relační databáze – závěrečné.
Preget, Matějka a Grulich. - vnímání okolí tímto druhem oka je výrazně odlišné, než je tomu u lidí - výhodou složených očí je schopnost vnímat velký zorný.
Proces zajištění výuky na ČVUT FBMI (školení )
Postup při zřizování obchodní společnosti
Svaz chovatelů českého strakatého skotu, z.s. Skalský Dvůr
SOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast
Grafická úprava prezentace
Ing. Lenka Bombera Piskačová
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
1. Význam a úkoly technického kreslení Technická dokumentace
Smlouva o spolupráci na Souborném katalogu ČR
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Učitel s rozhledem – žák se šancí
Evaluace předmětů studenty (Anketky)
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Vklad Obchodní zákoník definuje vklad jako peněžní prostředky nebo jiné penězi ocenitelné hodnoty, které se společník zavazuje vložit do základního kapitálu.
Kontrola závěrečných prací na Masarykově univerzitě
ORGANIZACE DAT V POČÍTAČI
Číslo v digitálním archivu školy
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Logistika a Supply Chain Management
Speciální metody fyziologie živočichů Bi 5611c
Jednotné principy klasifikace na GJKT
Velikost nářadí.
Kvadratické nerovnice
Pedagogická komunikace 4. lekce: Verbální komunikace: kladení otázek
EU peníze školám Základní škola , Znojmo, Mládeže
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Vocelova 1338
Poznávání zvuků kolem nás
Interní grantová agentura
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Přehled pro vytvoření šablony
Registrační číslo: CZ.1.07/1.4.00/
Rozpisy témat a odevzdávárny
NÁZEV ŠKOLY BRÁNA, základní škola a mateřská škola  Kollárova 456, Nová Paka ČÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.4.00/ NÁZEV PROJEKTU Rozvoj čtení a.
Vliv změn ve Studijním a zkušebním řádu na registrace a zápis studentů
Novinky v Záznamníku učitele
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Pravidla pro zadávání zakázek v OP LZZ zvláštní část
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Vyhledávání je zaměřeno na informační zdroje z oblasti vědy, výzkumu a
Matematika pro stavební obory 19. Autor: RNDr. Zdeněk Bláha
Ukládáme svoji práci VY_32_INOVACE_16
vnímání, pozornost, soustředěnost
Informační a komunikační technologie Informatika Operační systémy
Podpora supervizorů a lektorů zajišťující odbornou praxi studentů FZS TUL ve zdravotnických zařízeních Institucionální plán TUL pro rok 2017 Cíl 2: Diverzifikace.
Úvodní přednáška pro 1. ročník
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů
NOVINKY OD BUŘINKY – DUBEN 2016
Orsoft Open – Radnice Majetek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Portál - role studenta v informačním systému STAG
Transkript prezentace:

Případová studie - moodle workshop Peer assessment – návrh fungování v IS

Založit akci Název Načíst soubory z ode Přiřazení skupiny studentů dle ZUV Od kdy – do kdy Typ hodnocení Pokyny k hodnocení Počet souborů k přiřazení Anonymní/neanonymní Email

Evidence akce a „míchačka“ Kdo  komu hodnotí Co se hodnotí Stav plnění – splněno/nesplněno/ukončeno Možnost opětovně otevřít hodnocení Email

Vyhodnotit a uložit do PB Obdoba docházky  uložení hodnocení od spolužáka do PB

Pohled studenta (moodle)

Pohled studenta Po založení akce učitele se zobrazí ve Studentovi pod daným předmětem aplikace „Peer assessment“, kde uvidí 1) Přiřazený soubor, který má hodnotit 2) Pokyny 3) Hodnotící formulář. V období, kdy je akce platná (od – do) smí editovat – průběžně uložit – finálně uložit a uzavřít hodnocení.