BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Marketing obchodu. Obsah 1. Specifika ceny v obchodní firmě 2. Metody tvorby ceny 3. Rozhodování o ceně, cenová strategie 4. Další možnosti práce s cenou.
Advertisements

Česká exportní banka klíčový partner českých exportérů a jejich zahraničních zákazníků Cesta k novým trhům.
Obecně prospěšná společnost pro Český ráj působí v Českém ráji od roku 2003, a to na území zahrnující centrální část Českého ráje a od roku 2006 působí.
Podpůrný a garanční rolnický a lesnický fond, a.s. „Finanční a servisní organizace pro český venkov“
Název školy: Základní škola T. G. Masaryka a Mateřská škola Poříčany, okr. Kolín Autor: Mgr. Alena Černá Název: VY_32_INOVACE_Z_07_Český průmysl Číslo.
Situace na trhu zemědělcům a potravinářům mnoho příležitostí nenabízí Ing. Miroslav Toman, CSc. prezident Agrární komory ČR a Potravinářské komory ČR.
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Hradec Králové, Úprkova 1 Autor: Mgr. Petr Nedbal Název: VY_32_INOVACE_9C_1_Pravěk II.-vznik zemědělství.
ZŠ Brno, Řehořova 3 Já a společnost Výchova k občanství ročník III
Aktivity a projekty Lísky na podporu spolupráce v regionu Pomáháme lidem porozumět přírodě a být dobrými hospodáři přírodního i kulturního dědictví.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_05_ Potraviny, výživa.
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Tento materiál byl vytvořen rámci projektu EU peníze školám
Obchod, trh Základy hospodaření.
Aplikace nástrojů marketingového mixu ve vybrané společnosti
Všechna neocitovaná díla jsou dílem autora.
Autor: Ing. Alice Horáčková
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Aktuální problémy potravinářského sektoru – obchodní přirážky a dovozy
Tisková konference Informovaný spotřebitel
Systém odměňování pracovníků
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_74_PRV1
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Analýza trhu biopotravin
Název vzdělávacího materiálu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Regionální seminář „sociální podnikání“ v Pardubicích
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
ČSOB Leasing : Tržní podíl celkem : 1 –
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Základní informace o poskytovateli
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Druhy podniků v ČR Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alena Hůrková. Dostupné z Metodického portálu ISSN:
Vítejte na Marketingu.
CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Martina Slánská Kalhousová Název.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
KVALITA Z EVROPY – chutě s příběhem
Název projektu: Moderní škola
PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců
Změny právní úpravy ochrany přírody a krajiny
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM
Podpora regionálních potravin v rámci výzev MAS Sdružení Růže
PRO-BIO Svaz ekologických zemědělců
ČVUT, Fakulta stavební | 126MSFN - Český stavební trh
Plzeňský Prazdroj a CSR
Podnik s unikátním sociálním konceptem..
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
VY_32_ INOVACE_ 20_ PŘÍRODOVĚDA 5
Střední škola obchodně technická s. r. o.
JARNÍ TRHY 2019.
Zemědělské družstevnictví Družstva za první republiky a dnes
Život bez střeva , Praha.
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
MATEŘSKÁ ŠKOLA Pardubice - Dubina, Erno Košťála 991
Vzdělávání a příprava na digitální budoucnost z pohledu Statutárního města Liberec Mgr. Šárka Prachařová.
Transkript prezentace:

BILLA A SPOLUPRÁCE S ČESKÝM ZEMĚDĚLCEM Jaroslaw Szczypka Generální ředitel BILLA ČR Vážené dámy, vážení pánové, vážený pane ministře, jsem potěšen, že mohu vystoupit na tomto tradičním fóru, které řeší důležité otázky českého zemědělství a potravinářství. Jak jistě víte, my v BILLE si zakládáme na kvalitních a čerstvých potravinách, které pocházejí zejména z České republiky. Tématem mé dnešní prezentace je spolupráce a podpora českých zemědělců.

BILLA v číslech 1991 – otevření první prodejny BILLA v Brně 2014 – otevření moderního logistického centra o rozloze 15 000 m2 pro čerstvé a chlazené potraviny v Modleticích u Prahy 2014 – nový prodejní model BILLA Stop & shop 2017 220 prodejen + 63 prodejen Shell stop&shop přes 6 000 zaměstnanců přes 133 000 000 zákazníků ročně obrat přes 1 mld. EUR Na českém trhu působíme od roku 1991. V roce 2014 jsme otevřeli moderní logistické centrum čerstvých a chlazených potravin o rozloze 15 000 m2 v Modleticích u Prahy. V současné době provozujeme celkem 220 prodejen BILLA, zaměstnáváme více než 6000 zaměstnanců a obsloužíme více než 133 milionů zákazníků ročně. Od roku 2014 spolupracujeme se společností Shell, na jejichž 63 stanicích nabízíme čerstvé a kvalitní potraviny. Za loňský rok jsme přesáhli obrat 1 mld. EUR. V letošním roce plánujeme otevřít dalších 12 prodejen, otevřít 400 nových pracovních míst a 42 stávajících prodejen zrekonstruovat. Zároveň plánujeme více podpořit tuzemské pěstitele a producenty. 2018 12 nových prodejen = 400 nových pracovních míst 42 rekonstrukcí stávajících prodejen širší podpora tuzemských pěstitelů a producentů

BILLA a český sortiment BILLA dlouhodobě podporuje české pěstitele a producenty Filosofie prodeje BILLA je postavena na čerstvosti a kvalitě Není smysluplné, aby čerstvé potraviny cestovaly na dlouhé vzdálenosti Ochrana životního prostředí a podpora české ekonomiky 2011 – zavedení vlastní značky Česká farma 2015 – spuštění projektu BILLA Regionálně na podporu regionálních potravin Naše filosofie je postavena na čerstvosti a kvalitě. Proto se snažíme portfolio čerstvých potravin neustále rozšiřovat, abychom mohli nabídnout co nejvíce českých produktů našim zákazníkům, a zároveň podpořit českou ekonomiku a optimalizovat logistické procesy. V této oblasti spolupracujeme od roku 2010 s Agrární komorou České republiky v rámci projektů Česká farma (18 pěstitelů) a BILLA Regionálně (220 dodavatelů).

Sezónní ovoce a zelenina Česká farma Vlastní značka BILLA od roku 2011 Sezónní ovoce a zelenina ve stálém sortimentu Úzká spolupráce s vybranými pěstiteli = garance maximální čerstvosti a kvality pro zákazníky V průběhu celého roku 67 artiklů Česká farma 18 pěstitelů 28 % ze sortimentu ovoce x zelenina tvoří v hlavní sezóně artikly České farmy Značku Česká farma jsme zavedli na český trh v roce 2011 a od té doby se stala nedílnou součástí našeho portfolia. Jde o značku, která podporuje české zemědělce a dává jim prostor pro prezentaci jejich českého ovoce a zeleniny na našich prodejnách. V průběhu celého roku na pultech se zeleninou a ovocem naleznou naši zákazníci na 67 artiklů pod touto privátní značkou od 18 tuzemských dodavatelů. V hlavní sezóně tvoří ovoce a zelenina pod značkou Česká farma celkem 28 % veškerého ovoce a zeleniny, které zákazníkům nabízíme. 4

Česká farma v číslech 17 mil. kg/ks za rok 2017 V loňském roce jsme v rámci České farmy prodali celkem 17 mil. kg/ks a dosáhli obratu 361 mil. Kč. Pro rok 2018 plánujeme nárůst zhruba 10 % v tomto segmentu. 17 mil. kg/ks za rok 2017 Obrat 2017 – 361 mil. Kč 2018 – plán nárůstu 10 %

Top 10 nejprodávanějších artiklů Brambory, 30 % Dalších 38 % Cibule Jablko Golden Mrkev Hruška Celer Kedlubna Jablko Gala Hrášek Žampion Zbylých 32 % tvoří jahody, švestky, třešně, řepa, česnek a další ovoce a zelenina =>57 ostatních artiklů ČF (jahoda, švestky, třešně, řepa, česnek) 32 % 30 % brambory Nejprodávanější v rámci České farmy jsou brambory, které tvoří 30 % prodejů, dalších 38 % tvoří cibule, jablka, mrkev, hrušky, celer a další. Ostatních 57 artiklů, tedy 32 % nabídky České farmy zastupují české jahody, švestky, třešně, červená řepa, česnek a další ovoce a zelenina.

Spolupráce s BILLOU očima zemědělců Ing. Vlastimil Rasocha Majitel Ing. Miroslav Matějka Majitel zemědělského družstva Předměřřická a.s. Spolumajitel Blanické bramborářské s.r.o. Nyní bych rád pozval na podium naše 2 dodavatele. Majitele firmy Euro Agras pana Ing. Rasochu a obchodního ředitele pana Chroustovského a majitele firmy Předměřická pana Matějku. Pánové prosím vás o pár slov ohledně naší spolupráce. Bc. Roman Chroustovský Obchodní ředitel

BILLA a budoucnost českých zemědělců a producentů Balené potraviny od českých dodavatelů vytváří 52 % celkového obratu firmy Nebalený sortiment (nebalené ovoce a zelenina, mléčné produkty, lahůdky, pečivo nebo maso) od českých producentů a pěstitelů = cca 26 % celkového obratu Celkový počet všech dodavatelů do prodejen BILLA = 983, z nichž 580 jsou české firmy BILLA bude i nadále pokračovat ve své angažovanosti a podpoře českého hospodářství Děkuji oběma partnerům za jejich proslov a dovolte mi malou rekapitulaci. V současné době tvoří celkem 52 % celkového obratu naší firmy balené potraviny od ryze českých dodavatelů. Zhruba 26 % pak dotváří nebalený sortiment z české produkce, jako například české pečivo, mléčné produkty, nebalené ovoce a zelenina, lahůdky nebo maso. Český sortiment v BILLE tedy tvoří dohromady 78 % celkového obratu firmy. Z hlediska dodavatelů, kterých má BILLA momentálně 983, jich pochází 580 z České republiky a naším cílem je toto číslo ještě zvyšovat.

DĚKUJI ZA POZORNOST Dámy a pánové, pane ministře, děkuji za Vaši pozornost a podporu všem našim dodavatelům. Mohu Vám slíbit, že BILLA bude i nadále pracovat na podpoře českých zemědělců a producentů a rozvoji ekonomiky této země. Pěkné odpoledne Vám všem.