Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace PODMÍNKY PRO ŽIVOT- VODA
Advertisements

PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Voda a její okolí.
Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
Živá a neživá příroda Přírodověda 4. ročník.
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.15.
ZŠ a MŠ Olšovec, příspěvková organizace a informační gramotnosti I/2
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: PŘÍRODOVĚĎA.
Název příjemce: Základní škola a Mateřská škola Řečice, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ / Tematický celek: Přírodověda.
ČLOVĚK A PŘÍRODA Zeměpis
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
VODA – ZÁKLADNÍ PODMÍNKA ŽIVOTA
VODA – ZÁKLADNÍ PODMÍNKA ŽIVOTA
Hydrosféra Anotace Prezentace zpracovává informace o vodstvu na Zemi, jejím významu, seznamuje se základními pojmy z oblasti hydrosféry, oběhem vody na.
Identifikátor materiálu: EU
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Najdi podobu vody Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Zuzana Švihlová.
Člověk a jeho svět Rozmanitost přírody Mgr. Renata Nogolová
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky SVĚTOVÝ.
Královéhradecký kraj Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová.
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ivana Vávrová
Česká republika: hospodářství, zemědělství
Výklad Výklad VY_32_INOVACE_ČJ-S 8.,9.05.
Anotace: Česká republika: vodstvo a ochrana životního prostředí Vzdělávací oblast: Zeměpis 8. ročník Autor: Mgr. Kosík Lukáš Jazyk: český Očekávaný výstup:
Anotace: Podzim – viditelné proměny, co dělá člověk na podzim Autor: Mgr. Renata Hacaperková Jazyk: český Vzdělávací oblast: Člověk a jeho svět Očekávaný.
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem EU-OPVK-CZ.1.07/1.4.00/ :III/2 VY_12_INOVACE_ ČLOVĚK A JEHO SVĚT NA I. STUPNI ZV-LMP.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Voda Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
SŠ, ZŠ A MŠ, KARVINÁ, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Zimní sporty Ověřeno: 2. ročník, Cílová skupina: žák základní školy praktické VY_32_INOVACE_24_Zimní sporty_Člověk.
Lesy a jejich význam Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_17_LESY A JEJICH VÝZNAM_HULEJOVÁ Člověk.
1 VODA Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková organizace VODA / DUM/ VYDMUCHOV/ OWCZARZOVÁ / ČLOVĚK A PŘÍRODA/ 010 Autor:
Název školy: Speciální základní škola, Louny, Poděbradova 640, příspěvková organizace autor: Mgr. Věra Elbelová Název materiálu: VY_32_INOVACE_04_NAŠE_VODSTVO.
Anotace Prezentace je určena k seznámení a procvičování učiva „Dýchací soustava“. Žák má možnost názorně vidět systém této soustavy. Funkce jednotlivých.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Doudleby, okres České Budějovice AUTOR:Mgr. Jaromíra Stropková NÁZEV:VY_32_INOVACE_17_Příroda živá a neživá.
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
Lidské tělo.
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Člověk a jeho svět, Přírodověda, Rozmanitost přírody, Rostliny a živočichové.
NÁZEV ŠKOLY: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník)
EU_32_sada 2_07_PV_Počasí-koloběh vody_Duch
VY_32_INOVACE_19_VODA_význam vody (opakování)
PŘÍRODNÍ SPOLEČENSTVA
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
Základní škola a Střední škola CREDO, o. p. s. Číslo projektu: CZ. 1
VODA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_528.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_07_PŘV_DÝCHÁNÍ ROSTLIN
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
Jaro na zahradě - jarní práce - jarní květiny.
Prezentace – výklad učiva
Smyslové ústrojí čichu
VY__III/2__INOVACE__163 Voda a kov.
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
VY_32_INOVACE_08_VÝROBA KYSLÍKU PŘI VÝŽIVĚ ROSTLIN
Bez vody by nebyl život na Zemi
Vylučovací soustava člověka.
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
CZ.1.07/1.4.00/ Autor Šárka Jurášová Škola
SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace
Název projektu Zlepšení podmínek vzdělávání na základních školách
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_19
VY_32_INOVACE_17_STROMY, KEŘE, BYLINY_BLECHOVÁ
Prezentace – výklad učiva
Základní škola a Praktická škola Dvůr Králové nad Labem
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
VODSTVO Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu:
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Zvířata - Animals Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová VY_32_INOVACE_21_ZVÍŘATA - ANIMALS_HULEJOVÁ Jazyk a.
Transkript prezentace:

Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr Škola: SŠ, ZŠ a MŠ, Karviná, příspěvková organizace Autor: Mgr. Lenka Hulejová ZŠ praktická, 4. ročník Člověk a jeho svět VY_32_INOVACE_18_ VODA V PŘÍRODĚ_HULEJOVÁ VODA V PŘÍRODĚ

Anotace Prezentace je zaměřena na učivo přírodovědy 4. ročníku. Seznamuje žáky s podobou vody v přírodě a s potřebou vody v životě člověka. Materiál může sloužit jako osnova výkladu učitele a předloha k zápisu do sešitu. Na snímku 12 a 13 žáci odpoví na jednoduché otázky, které se týkají vody. Očekávaný výstup: Uplatňovat zásady ochrany přírody a životního prostředí. Klíčová slova: pitná voda, řeky, jezera, moře, pára, mlha, průmysl, koupání, doprava Cílová skupina: žák základní školy praktické.

V JAKÉ PODOBĚ NAJDEME VODU V PŘÍRODĚ? - řeky, jezera, moře

- pitná voda, déšť studna

- led, sníh

- - pára, mlha

KDE POTŘEBUJEME VODU? - pitná voda - průmysl

- koupání

- výroba elektřiny

- zemědělství

- doprava

Jak se jmenuje nejbližší řeka? Labe Olše Vltava

Jak moc potřebujeme vodu? Nepotřebujeme vodu, hlavní je jídlo. Voda je základ života. Máme minerálky, nepotřebujeme obyčejnou vodu.

Správně

Špatně Zkus to znovu

Zdroj: http://office.microsoft.com/cs-cz/ - klipart