Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Analýza fungování institutu dohod o výkonu pěstounské péče v ČR SocioFactor s.r.o.
Advertisements

Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
PRŮZKUM TRHU základy. 1. Odběratelé (zákazníci) Dotazníky nejdůkladnější způsob zjišťování potřeb, názorů a zvyklostí zákazníků.
VY_32_inovace_01_infpojmynet1_01 Vypracovala: Mgr. Lucie Bernátová Datum: leden 2013 Předmět:Informační technologie Ročník:7. ročník Škola - adresa:Základní.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Informatika 8 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Vkládání hypertextových odkazů Co se všechno naučíme??? Co je to hypertextový.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Plánovací část projektu Cíl projektu - vychází z řešení z prognostické části, - odpovídá na otázku, čeho má být dosaženo? - představuje slovní popis účelu.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Univerzitní informační systém III., Lednice 2004 Vývoj a koncepce nového univerzitního webu Ondřej Kudlík
Ekonomika provozu a podnikání Ekonomika podnikání.
Ekonomika Metody sestavování rozpočtů 3. Ing. Miroslava Farmačková VY_62_INOVACE_FAR_EK.3_1_07.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Organizace výroby Organizace a řízení výroby
Procesní management v oddělení logistiky
Strategické plánování
Paragrafované znění I 9. listopadu 2016 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
Matematika 3 – Statistika Kapitola 4: Diskrétní náhodná veličina
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Rozpočet přímých NIV na rok 2017
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
P2 MARKETINGOVÉ PROSTŘEDÍ
Řízení znalostí z pohledu práva
Název projektu Název společnosti Jméno lektora
WORD Číslování stránek
Informatika I – Cvičení 2.
VY_32_INOVACE_
Plánování Marketingový plán.
Informatika I – Cvičení 2.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Jana Novotná Název materiálu:
Six sigma – zkrácená verze
Vliv změn ve Studijním a zkušebním řádu na registrace a zápis studentů
Formální úprava rešerše
Vykazování postupu nebo stavu
SEMINÁŘ OZO Ladislav Hejný
Obchodní plán projektu
MIKROPROCESOROVÁ TECHNIKA
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Ovlivněte podobu metropolitního plánu
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Paragrafované znění I 8. listopadu 2017 doc. JUDr. Radim Boháč, Ph.D.
PowerPoint.
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Název firemní schůzky Prezentující.
Badminton zajímavé ukázky
Autoevaluace z pohledu
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Název školy Střední škola obchodně technická s. r. o. Číslo projektu
Prodeji produktu nebo služby
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Firemní brožura Tohle je skvělé místo pro cíle společnosti.
Efektivní a přesná práce
Vítáme vás! Školní rok [Roky].
Název předmětu, číslo Vedoucí Jména členů skupiny
Vítáme vás! Název společnosti.
Klíčové aktivity projektu
Příklady použití, doporučená nastavení
Příklady použití, doporučená nastavení
Příklady použití, doporučená nastavení
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího Přehled projektu Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího

Cíle projektu Hlavní cíl projektu Vztah s jinými projekty Základní časování cílů

Popis Popište projekt netechnickými slovy. Na následujících snímcích můžete probrat stav, plány, rozpočet a další. Další informace: Uveďte umístění nebo kontaktní osobu pro specifikaci (nebo jiné související dokumenty).

Analýza konkurence Konkurence Silné stránky Slabé stránky Možná bude dobré vyhradit pro každého konkurenta jeden snímek. Silné stránky Vaše silné stránky v porovnání s konkurencí Slabé stránky Vaše slabé stránky v porovnání s konkurencí

Analýza konkurence – pokračování Silné stránky Slabé stránky Další informace: Uveďte umístění nebo kontaktní osobu pro specifikaci (nebo jiné související dokumenty).

Technologie Nové technologie, které se budou používat Výhody Normy, které se přijmou Normy, které se budou výslovně ignorovat Nevýhody a výhody DZ: Definujte zkratky!

Týmové zdroje Uveďte předpoklady o zdrojích přidělených na tento projekt. Lidé Zařízení Místa Podpora a externí služby Výroba Prodej

Postupy Zdůrazněte jakékoliv rozdíly v postupech oproti obvyklým projektům tohoto typu. Proberte požadavky, výhody a problémy v souvislosti s využitím nových postupů. Další informace: Uveďte umístění nebo kontaktní osobu pro specifikaci (nebo jiné související dokumenty).

Plán Proberte základní plán. Další informace: Uveďte umístění nebo kontaktní osobu pro specifikaci (nebo jiné související dokumenty).

Aktuální stav Stručné informace o průběhu v porovnání s plánem Které oblasti probíhají podle plánu Které oblasti jsou zpožděné Které oblasti jsou v předstihu Neočekávaná zdržení nebo problémy

Související dokumenty Marketingový plán Umístění nebo jméno a telefon kontaktní osoby Rozpočet Post-mortem Odesílání dotazů