Název firemní schůzky Prezentující.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Petra Kábrtová Máchová Název materiálu:
Advertisements

HV FN Brno 2014 Vývoj hospodaření F A K U L T N I N E M O C N I C E B R N O w w w. f n b r n o. c z.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Program rozvoje Ústeckého kraje Obsah prezentace Představení PRÚK účel zpracování struktura PRÚK struktura priorit a opatření indikátory.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Petra Kábrtová Máchová Název materiálu:
Lidská společnost digitálního věku
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy Interní grant VŠP Jihlava Měrtlová - Nečadová - Kovář.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Společně bezpečně v Evropské unii EU – Hodnocení rizik u malých firem a mikrofirem 2012.
Zlín, Jana Vodáková Krajský akční plán rozvoje vzdělávání pro území Zlínského kraje Seznámení s výsledky analýzy potřeb ve ZK.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Hodnocení finanční situace obce MKR SURO Finanční analýza Rozbor minulého hospodaření  odhalení pozitivních a negativních faktorů, které hospodaření.
STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ MĚSTEC KRÁLOVÉ, T. G. MASARYKA 4 Daňová evidence.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Ekonomika Metody sestavování rozpočtů 3. Ing. Miroslava Farmačková VY_62_INOVACE_FAR_EK.3_1_07.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Výnosy Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
PŘÍJMY A VÝDAJE DOMÁCNOSTÍ
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Závěrečný účet kapitoly 335 Ministerstvo zdravotnictví ČR za rok 2016
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
PROJEKT OP LZZ „IMPLEMENTACE AGE MANAGEMENTU V ČR“ CZ /5. 1
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Systém odměňování pracovníků
Procesní management v oddělení logistiky
Pracovní motivace a její naplnění u zaměstnanců ve vybraném kraji
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Název projektu: Drogové závislosti - násilníci a oběti Bc
VYHODNOCENÍ PŘEDCHOZÍCH VÝZEV
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Firemní kultura zahraniční společnosti na území ČR Autor bakalářské.
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Testování vysokoteplotní sorpce CO2 v laboratorní fluidní aparatuře
Marketingový plán společnosti
Adaptace jedinců v novém pracovním prostředí
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Vykazování postupu nebo stavu
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Obchodní plán projektu
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:
Eva Tomášková Základní ekonomické pojmy Ekonomické souvislosti právní úpravy obchodních společností 2. přednáška.
Děti jsou naše budoucnost
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Projekt diplomové práce
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_10_DANĚ.
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
Název projektu | Název společnosti | Jméno prezentujícího
Prodeji produktu nebo služby
[Nadpis plakátu] Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit maecenas porttitor congue massa fusce [Následující jména a tituly nahraďte jmény.
Vítáme vás! Školní rok [Roky].
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Školení zaměstnanců Sem zadejte téma..
Název předmětu, číslo Vedoucí Jména členů skupiny
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Vítáme vás! Název společnosti.
SITUACE NA TRHU PRÁCE JIŘÍ KOLÁŘ,
Diferencované stravování
Vzdělávání jako hlavní složka řízení lidských zdrojů
Současné aktivity v oblasti České podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj a Světové podnikatelské rady pro udržitelný rozvoj.
Revize kurikulárních dokumentů pro všeobecné a
Hodnocení, realizace a kontrolní etapa
TOC Class Problem I (jednodušší varianta P&Q analýzy) (v tomto konkrétním příkladu je P=Y a Q=Z – specifikace proměnných) Ing.J.Skorkovský, CSc.
Transkript prezentace:

Název firemní schůzky Prezentující

Agenda Přehled klíčových cílů a kritických faktorů pro úspěch Jak jsme si vedli? Organizační přehled Nejdůležitější problémy, kterým společnost čelí Kontrola průběhu v porovnání s předchozími cíli Výnosy a zisk Klíčové oblasti útrat Počet zaměstnanců Cíle pro následující období

Přehled klíčových cílů a kritických faktorů pro úspěch Díky čemu je společnost jedinečná Díky čemu je společnost úspěšná Společná vize Přehled klíčových iniciativ za minulý rok

Jak jsme si vedli? Stručný přehled o výkonech v porovnání s jednotlivými cíli

Organizační přehled Představení a širší cíle každé organizační jednotky Změny, ke kterým došlo Mohl by se sem hodit organizační diagram.

Nejdůležitější problémy, kterým společnost čelí Proberte všechny důležité problémy.

Revize předchozích cílů Finanční Konkurenční Průběh

Průběh v porovnání s cíli Souhrn klíčových finančních výsledků Výnosy Zisk Klíčové oblasti útrat Počet zaměstnanců

Výnosy a zisk Prognóza a skutečnost Hrubá marže Důležité trendy Porovnejte společnost se zbytkem trhu. Důležité podrobnosti můžete rozdělit do dalších snímků.

Klíčové oblasti útrat Výzkum a vývoj Prodej a marketing Obecné a administrativní Oblasti, ve kterých došlo ke zlepšení Oblasti, které vyžadují pozornost nebo opatrnost

Počet zaměstnanců Cíle Výsledky

Cíle pro následující období Strategické iniciativy Finanční cíle Další klíčové aktivity

Shrnutí Shrnutí nejdůležitějších úspěchů a výzev Zopakování klíčových cílů Poděkování