Školení koncových uživatelů:

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Tabulkový procesor Práce se souborem – otevření, tvorba a použití šablony, tisk, propojení tabulky Excel s Wordem, nastavení Excelu, uložení Autorem materiálu.
Advertisements

2. část Zařízení zajišťuje praní prádla, úklid společných i bytových prostor. Zejména uživatelé pobočky jsou podporováni v nácviku péče o domácnost.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
VZNIK PRACOVNÍHO POM Ě RU Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Helena Baculáková Název: VY_32_INOVACE_01_B_08_VZNIK PRACOVNÍHO.
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
Elektronická přihláška Studenti z ČR a SR použijí tento formulář ! Studenti bez rodného čísla použijí tento formulář !
Autor:Ing. Pavel Brož Předmět/vzdělávací oblast:Informační a komunikační technologie Tematická oblast:Práce se standardním aplikačním programovým vybavením.
Nabídka služeb Institutu inovace vzdělávání na ak. rok 2009/2010
Výpočetní technika VY_32_INOVACE_12_16_Excel. Excel Tabulkový procesor pro vytváření tabulek a grafů Pochází z kancelářského balíku Microsoft Office Nejčastěji.
Ing. Zdeňka Šilhová Institut pro veřejnou správu Praha INTERAKTIVNÍ PERSONÁLNÍ PORTÁL PRO POTŘEBY ZAMĚSTNANCŮ VE VEŘEJNÉ SPRÁVĚ KONFERENČNÍ VZDĚLÁVACÍ.
NÁZEV ŠKOLY: Masarykova základní škola a mateřská škola Melč, okres Opava, příspěvková organizace ČÍSLO PROJEKTU:CZ.1.07/1.4.00/ AUTOR:Mgr. Vladimír.
Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiáluVY_32_INOVACE_30-03 Název školy Střední průmyslová škola stavební, České Budějovice, Resslova 2 AutorRNDr.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_16_ Téma: pro 4.,5.ročník ZŠ, vytvořeno:
Software Licence a distribuce Karel Nymsa Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/
ZÁPIS do STUDIA NA FF UP – 1. ročník 2016/17. Základní informace – záložka „studentům“ 1.Studijní řády a.
Autor práce: Denisa Vydrová Vedoucí práce: Ing. Petra Solarová, Ph.D. Oponent práce: Ing. František Martíšek České Budějovice, červen 2016.
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 9. ročník III
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Microsoft Excel verze 2010 Mgr. Přemysl Kejzlar.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
Tutoriál ~ eKnihy Stahování
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Letecká informační služba pro GA 2017
Internet.
Výukový materiál zpracován v rámci projektu EU peníze školám
Jak zveřejnit článek přes Webpublisher ?
Bohumil Havel MoodleMoot.cz 2016
Školení koncových uživatelů: Broadworks anywhere
Elektronická přihláška
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti.
Školení koncových uživatelů: Hostované služby front office
Pracovní porada Pracovní list.
1. Tlačítko START 2. Podrobnější hledání 3. Zařízení a tiskárny 4
Školení koncových uživatelů: Parkování a vyzvednutí hovoru
Pracovní porada Pracovní list.
Pracovní skupiny Pracovní skupiny slouží ke sdílení soukromé složky (vzorů, adresářů, příprav, archivu, sestavených dokumentů, seznamů a nastavení) s jinými.
Dostupné z Metodického portálu ; ISSN
Správa rozhodčího v informačním systému FIS
Cesta k flexibilitě J.Skorkovský ESF MU
Název: Word pokračování DUM:VY_32_INOVACE_VII_3_04
Poměr v základním tvaru.
2. P marketingového mixu Cena. 2. P marketingového mixu Cena.
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Stahování eBooks ~ Podrobný průvodce prvním stahováním
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
Uživatelská příručka DuoTrainin
MS Excel – příklady na databázové funkce
Školení koncových uživatelů
Portál naměřených dat 13. – , Říčany u Prahy Josef Mádlo.
Školení koncových uživatelů
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Lotus Notes Lotus Notes Alena Málková
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Yeastar MyPBX užitečné funkce
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
název projektu: Šablony Špičák číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
PŘIHLAŠOVACÍ SYSTÉM CK KRISTOF
Název: VY_32_INOVACE_ICT_7B_12B Škola:
Poměr v základním tvaru.
Yeastar MyPBX užitečné funkce
Hromadné dokumenty opakující se pro kolekci osob
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_09_DEN_ZEME Název materiálu: Den Země
Transkript prezentace:

Školení koncových uživatelů: Parkování a vyzvednutí hovoru Vítejte ve výukovém programu Parkování a vyzvednutí hovoru. Účelem tohoto multimediálního prodejního nástroje je poskytnout komplexní přehled koncovému zákazníkovi, jenž chce získat základní informace o parkování a vyzvednutí hovoru a o tom, jak mu může pomoci v jeho pracovní činnosti. 1 1

Co je parkování hovoru? Umožňuje každému uživateli „přidržet“ hovor a nechat jej vyzvednout jiným uživatelem z jiného telefonu Používá se v kombinaci se systémem pagingu či interkomem, které příslušnou skupinu upozorní na čekající hovor Nabízí flexibilní možnosti konfigurace splňující specifické požadavky firmy Podívejme se nejprve na základní popis parkování hovoru. *Funkce parkování hovoru umožňuje každému uživateli přepnout aktivní hovor na místo dočasného přidržení, odkud si jej může vyzvednout jiný uživatel z libovolného telefonu v rámci organizace *Parkování hovoru se obvykle používá ve spojení se systémem „pagingu“ či interkomem. Často například můžete slyšet v interkomu obchodního domu oznámení jako „Sportovní zboží, vyzvedněte si hovor na lince 201, prosím“. *Parkování hovoru nabízí mnoho flexibilních konfigurací splňujících specifické požadavky firmy a nabízí tak lepší funkce jak zaměstnancům, tak zákazníkům. Podívejme se na několik jednoduchých scénářů ilustrujících běžně používané funkce parkování hovoru. “Sportovní zboží, vyzvedněte si hovor na lince 201”

První scénář: Základní parkování hovoru Příchozí hovor Parkování hovoru pomocí „Flash Hook“ Přístupový kód: *84 Linka Jany: 1234 Náš první scénář představuje malou firmu využívající základní parkování hovoru a hledající řešení, jež bude fungovat se stávajícími IP telefony bez jakýchkoli změn. *Firma nemá spojovatelku, takže příchozí hovory jdou přímo na všechny zaměstnance. Někdy však zaměstnanec, jenž přijme hovor, není tou správnou osobou k vyřešení příslušné záležitosti. *V našem případě přijme hovor Petra, avšak rychle zjistí, že nemá potřebné znalosti k zodpovězení příslušné otázky. *Petra ví, že správnou osobou je Jana, takže na svém telefonu stiskne „flash hook“, zadá přístupový kód a zaparkuje hovor na lince Jany. Petra poté pošle Janě zprávu, v níž jí sdělí, že má hovor na lince 1234. Pokud je již na příslušné lince zaparkován jiný hovor, systém přehraje tón odmítnutí. *V tomto případě Jana není u svého stolu, ale může si hovor vyzvednout z jiného telefonu v kanceláři po zadání přístupového kódu a své linky. Pokud by Jana byla u svého stolu, stačilo by jí k přijmutí hovoru zadat přístupový kód, neboť systém by poznal, že hovor přijímá ze své vlastní linky. Vyzvednutí hovoru Přístupový kód: *86 Linka Jany: 1234

Druhý scénář: Skupinové parkování hovorů Vedení prodeje Linka 1244 Linka 1245 Linka 1246 Finance Linka 1255 Linka 1256 Linka 1257 Servis Linka 1261 Linka 1262 Linka 1263 Linka 1264 Prodej Linka 1234 Linka 1235 Linka 1236 Linka 1237 Linka 1238 Linka 1239 Spojovatelka Náš druhý scénář představuje prodejce automobilů, jenž má spojovatelku a právě pro všechny uživatele zavedl nové telefony typu SIP. Firma hledá způsob, jak řešit příchozí hovory pro zaměstnance, kteří zřídkakdy sedí u svého stolu. Rozhodla se tedy zavést skupinové parkování hovoru využívající skupiny linek přidělené správcem jednotlivým oddělením. *Například pokud je hovor určen oddělení prodeje, spojovatelka hovor zaparkuje pouhým stisknutím programovatelného tlačítka na svém SIP telefonu. Díky předprogramování tlačítka nemusí zadávat přístupový kód. *Systém poté automaticky vybere dostupnou linku ze seznamu, který dodal správce. Systém rovněž zjistí oznámení a/nebo zobrazení zvolené linky na displeji telefonu a informuje spojovatelku. Spojovatelka pak zašle zprávu s příslušným číslem linky oddělení prodeje. *Stejný postup se použije i v případě jiných oddělení. Pozor, pokud hovor v předem nastavené časové lhůtě nikdo nepřijme, vrátí se automaticky spojovatelce, kterou systém upozorní, že zaparkovaný hovor byl vrácen. Hlavní výhodou skupinového parkování hovorů je, že uživatel nemusí manuálně sledovat, u kterých linek jsou zaparkované hovory.

Třetí scénář: Řešení vrácených hovorů Skupinové parkování hovorů Skupina pro příjem hovoru Hovor nepřijat V našem posledním scénáři se podíváme na realitní kancelář, která se rovněž rozhodla nasadit skupinové parkování hovorů. Spojovatelka však zejména v době značného objemu provozu může být značně zaneprázdněna a společnost tedy nechce, aby se nepřijaté hovory vracely ke spojovatelce zpět. Společnost se tedy rozhodla, že bude řešit vrácené hovory pomocí tzv. „skupin pro příjem hovoru“. *Všechny příchozí hovory budou směrovány na spojovatelku, která hovor zaparkuje a uvědomí kancelář. *Pokud hovor nikdo nepřijme, pak místo návratu ke spojovatelce bude vrácený hovor nasměrován na skupinu pro příjem hovoru nakonfigurovanou tak, že hovor je postupně ve smyčce přepojován na přiřazený seznam linek. *Pokud nastane nepravděpodobný případ, že hovor stále nebude přijat, bude hovor přepojen na firemní hlasovou schránku. Podrobnější informace o jiných možnostech řešení vrácených hovorů a o funkcích, jako jsou skupiny pro příjem hovoru, hlasová schránka a další, vám poskytne váš poskytovatel služeb. Firemní hlasová schránka

Shrnutí Parkování hovorů představuje pro firmy snadný a efektivní způsob řešení příchozích hovorů Mnoho způsobů realizace parkování hovorů a mnoho možností řešení zaparkovaných hovorů Projednejte se svým poskytovatelem služeb možnosti řešení šité na míru pro vaši společnost Parkování hovorů tedy pro firmy představuje snadný a efektivní způsob, jak nakládat s příchozími hovory. *Existuje mnoho způsobů realizace parkování hovorů, mimo jiné základní parkování hovorů a skupinové parkování hovorů i mnoho konfigurovatelných možností obsahujících několik způsobů, jak uživatele upozornit na zaparkované hovory, jak řešit nepřijaté hovory a vyzvedávat zaparkované hovory. *Mějte na paměti, že je důležité projednat s vaším poskytovatelem služeb ideální konfiguraci pro vaši společnost. Děkuji vám, že jste věnovali pozornost výukovému programu pro parkování hovoru!

Jak funkci nastavit Po přihlášení do portálu centrex.gts.cz v menu Služby -> Parkování volání, a stiskněte tlačítko přidat. Nyní můžete vytvořit novou skupinu parkování hovoru, a přidat do ní uživatele. Do políčka Jméno skupiny zadejte název, jaký chcete aby skupina měla. Poté stiskněte tlačítko Hledat pro vyhledání uživatelů dostupných pro přiřazení do této skupiny. Tlačítky Přidat/Odebrat nebo Přidat vše/Odebrat vše můžete přiřazovat uživatele do skupiny. Pro uložení nastavení stiskněte tlačítko OK. Pro podrobnější popis jednotlivých položek je v pravém horním rohu stránky dostupná nápověda.