Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
Advertisements

Inf Tabulkový procesor - funkce. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
URČENÍ ROVNICE LINEÁRNÍ FUNKCE Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné Autor: Mgr. Hana Kuříková Název: VY_32_INOVACE_02_B_9_Určení rovnice lineární.
NÁZEV ŠKOLY : Základní škola Hostouň, okres Domažlice, příspěvková organizace NÁZEV PROJEKTU : Moderní škola REGISTRAČNÍ ČÍSLO PROJEKTU : CZ.1.07/1.4.00/
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Alena Čechová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Číslo v digitálním archivu školyVY_32_ INOVACE_ ICT_11 Sada DUMICT PředmětInformatika Název materiáluMS Excel – tabulkový editor opakování AnotaceMS Excel.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Kancelářské balíčky Číslo DUM: III/2/VT/2/2/29 Vzdělávací předmět: Výpočetní technika Tematická oblast:
Inf Vizualizace dat a tvorba grafů. Výukový materiál Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
2 Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Název projektuPro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ28 Excel – funkce Fotoaparát Předmět.
AnotacePrezentace pro žáky k finanční gramotnosti - Úvěry AutorHolomková Lenka JazykČeština Očekávaný výstup seznámení se základními pojmy úvěrové politiky.
VY_32_INOVACE_
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ23 Excel – grafy bublinkové Předmět 
Tvorba jednoduché tabulky - rozvrh
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Vodárenská 2115
Písemné sčítání a odčítání do milionu
EU_12_sada1_19_Inf_Excel_1_Šeb
WORD Číslování stránek
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_44_F6
Číslo v digitálním archivu školy
Škola ZŠ Masarykova, Masarykova 291, Valašské Meziříčí Autor
OBSAHY ROVINNÝCH ÚTVARŮ
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník – obvod čtverce
Název školy: Základní škola a mateřská škola Uhřice, okres Hodonín
Násobení čísly 10 a 100 VY_32_Inovace_14TK-1 Mgr
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Internetové prohlížeče
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Jaroslav Bartl Číslo
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Autor: Mgr. Pavla Jeníková Název projektu: Moderní škola
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
WORD Vkládání obrázků a klipartů
Zpracovala: Mgr. Jana Krejčová
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okr
Co se všechno naučíme??? Počítání průměru Funkce PRŮMĚR
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
WORD Tabulky - ohraničení
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
VY_32_INOVACE_VJ35.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
VY_32_INOVACE_VJ38.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ29 Excel – funkce Počet období.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ27 Excel – funkce Budoucí hodnota.
VY_32_INOVACE_VJ39.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ21 Excel - čas Předmět  Výpočetní.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Josefa Bublíka, Bánov
VY_32_INOVACE_VJ36.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM:
Název školy: Základní škola a mateřská škola Dolní Bojanovice, okres Hodonín příspěvková organizace Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Označení materiálu:
FINANČNÍ GRAMOTNOST Osobní rozpočet
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Lucie Tuhá Číslo
Tělesa –Pravidelný šestiboký hranol
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název DUM: Čtyřúhelník - obdélník
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Zbečno 23, okres Rakovník
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Martina Dostálová
IKT Nebezpečí na internetu
Transkript prezentace:

Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/34.0006 Název projektu Pro žáky naší školy více – Na míru píšeme učebnice VY_32_INOVACE_VJ26 Excel – funkce Současná hodnota Předmět  Výpočetní technika Tematická oblast Excel Anotace Prezentace podává výklad o použití finanční funkce Současná hodnota Očekávaný výstup Žák umí používat informace, které získal z dané prezentace Klíčová slova Excel, tabulka, finanční funkce Současná hodnota Druh učebního materiálu Prezentace v PowerPointu Předpokládané znalosti Žádné Autor Mgr. Iveta Vojtková Cílová a věková skupina Určeno pro žáky 1. 3. ročníku denní formy vzdělávání. Datum vytvoření 1/2013 Metodika Prezentaci lze zařadit jako materiál pro výkladovou i praktickou hodinu. Slouží i pro samostudium žáků. Literatura

VY_32_INOVACE_VJ26 Tematická oblast - Výpočetní technika Název – Excel, funkce Současná hodnota

Zadání

Základní tabulky Vytvoříme základní tabulky, dosadíme hodnoty, vynecháme buňky s červenými čísly, ty budeme počítat.

Produkt A

Produkt B

Produkt C

Graf Vložíme tabulku, kde vypíšeme současné hodnoty ze všech produktů. Tabulku označíme, vložíme graf a pomocí horní lišty graf upravíme do výsledné podoby.

Náhled řešení