Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Zpráva o činnosti Státního úřadu inspekce práce za rok 2012 Mgr. Ing. Rudolf Hahn generální inspektor.
Advertisements

Strategické řízení školy s využitím sebehodnocení školy dle modelu CAF RNDr. Hana Žufanová.
Založení firmy postup. Postup založení firmy 1) Výběr oboru podnikání a vymezení předmětu živnosti 2) Volba právní formy podnikání 3) Určení názvu a umístění.
Univerzitní informační systém IV., Svojanov 2005 Financování studií Ing. Tomáš Klein
[ 1 ] RNDr. Pavla Coufalová Symposium Strategie servisní podpory zdravotnických pracovišť, Praha, © 2010 Státní ústav pro kontrolu léčiv.
STS/S 10 Obsluha, používání a údržba MPT v jednotce podle návodů k obsluze a interních aktů řízení Zpracováno: Zpracoval: por.Bc. Martin Hrabina.
Střednědobé plány krajů, sítě sociálních služeb a přechod financování sociálních služeb na kraje Konference Financování sociálních služeb pro města a obce.
PROJEKTY ZAMĚŘENÉ NA VZDĚLÁVÁNÍ DOSPĚLÝCH Dříve realizované projekty PALMIF – 3 projekty (Fond aktivních opatření trhu práce) PALMIF – 3 projekty (Fond.
Dětské umění překonává hranice. Principy přeshraniční spolupráce projektu Možnost poskytnutí širší nabídky oborů i v případech, kdy by pro školu (samostatně)
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Standardy kvality sociálních služeb. soubory měřitelných a ověřitelných kritérií, které popisují, jak má vypadat kvalitní sociální služba. Jsou použitelné.
Moje představa o koordinované rehabilitaci Bc. Václav KRÁSA Předseda NRZP ČR.
Systém správy dokumentace akreditované zkušební laboratoře Bc. Jan Randl, 4912.
Seminář na MZ Bezpečnost zdravotních služeb - současná priorita MZ MUDr. Markéta Hellerová Ministerstvo zdravotnictví.
Seminář pro žadatele k 3.,4. a 9. výzvě IROP Ing. Helena Mertová Výběrová a zadávací řízení
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Katedra podnikové strategie Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku.
ÚSPORY MINISTERSTVA VNITRA, POLICIE ČR A HASIČSKÉHO ZÁCHRANNÉHO SBORU ČR V ROCE 2011 Ministr vnitra Radek JOHN.
Vyhláška č. 326/2006 Sb., o atestačním řízení pro elektronické nástroje Mgr. Martin Plíšek.
Jsou venkovské školy horší než městské?
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
AKTUÁLNÍ VÝZVY OPERAČNÍHO PROGRAMU ZAMĚSTNANOST
Akreditační standardy SAK ČR pro nemocnice - I
Kontrolní činnost ve zdravotnictví
HEIS VÚV Zajištění publicity a publikování výstupů a výsledků projektů řešených VÚV TGM,v.v.i. Petr Vyskoč, Jiří Picek, Jiří Dlabal Seminář
Závěrečný účet kapitoly 335 Ministerstvo zdravotnictví ČR za rok 2016
Monitorování realizace projektu, věcná část monitorovací zprávy
Stávající systém kontroly při těžbě dřeva
PROJEKT OP LZZ „IMPLEMENTACE AGE MANAGEMENTU V ČR“ CZ /5. 1
Zákon č. 268/2014 o zdravotnických prostředcích
Vysoká škola technická a ekonomická
9. mezinárodní konference ICTfórum/Personalis 2005
Financování dopravní infrastruktury v období
Podpora v nezaměstnanosti
Ucelené řešení pro řízení lidských zdrojů, ekonomiky a logistiky
KVALITA – BEZPEČNOST - EFEKTIVITA
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
RASC Standardy řízení služeb
Podpora implementace služby péče o děti od šesti měsíců do čtyř let v tzv. mikrojeslích a pilotní ověření služby Reg.č. projektu CZ /0.0/0.0/15_009/
eRecept – komunikace se základními registry
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Porada vedoucích Úřadů územního plánovaní
Oblast: Dobré životní podmínky zvířat
Vzdělávání.
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
Národní konference GDPR 2017, Praha, 23. listopadu 2017
Uživatelská příručka DuoTrainin
Jak přispívat do Souborného katalogu ČR
© 2012 STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Energetický management
Setkání kariérových poradců
Vzdělávání v Praze Hlavní město Praha podporuje řadu projektů s cílem zvýšit kvalitu vzdělávání zaměření na instituce zřizované Hlavním městem Praha pomoc.
Technika a její funkce ve zdravotnické praxi
Podnikové dětské skupiny Kristina Zapletalová
Kulatý stůl Rozvoj spolupráce SOŠ a členských firem HK
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Projektové řízení výstavby podle PMBOK 2. Řízení rozsahu
© STÁTNÍ ÚSTAV PRO KONTROLU LÉČIV
Národní rozvojový program mobility pro všechny (NRPM)
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 2
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Uskutečněné a očekávané změny právních předpisů důležité pro zástupce ředitele Praha
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Zkušenosti z inspekcí kvality sociálních služeb
Inteligentní měření, funkce měřidel, koncentrátory, komunikační kanály
Kapitola 3 Hospodaření organizací
Transkript prezentace:

Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1 Náhlík Jan 4.12.2017

Zaměstnanci s přímým podílem na kvalitě zdravotní péče Zdravotník - hlavně poskytování zdravotní péče Technik - nelékařské zdravotnické povolání (z. 96/2004 Sb.) - hlavně údržba zdravotnické techniky Hospodář - hlavně kontrola provozních příjmů a výdajů Základním předpokladem kvalitní správy zdravotnické techniky a tedy i poskytování kvalitní zdravotní péče je SPOLUPRÁCE všech těchto profesí. Z T H

Předpoklady kvalitní správy ZT Personální - BMI / KI, BMT / KT - pravidelná školení, dostatek zkušenosti - spolupráce netechnických profesí a vedení Materiální - nářadí, testery, prostředky IT – SW pro evidenci a správu ZT 3

Technické evidence ZP - rozdíly FN Plzeň obchodně technická evidence (technika, ekonomika) mezi uživateli nezdravotníky převažují profese ekonomického zaměření VN Olomouc zdravotnická technika, IT a farmacie (léky a spotřební materiál) tým zdravotnické techniky velice malý (zabezpečuje spíše administrativní problémy) IKEM komplexní správa zdravotnické techniky (od výběru a nákupu, přes servis a kontroly, po vyřazení) tým techniků, administrativních pracovníků, metrolog

Evidence a správa přístrojových ZP - minimální požadavky ze zákona 268/2014 Sb. Účelem zákona – poskytování zdravotní péče vhodnými, bezpečnými a účinnými zdravotnickými prostředky Poskytovatelé zdravotní péče jsou povinni vést evidenci ZP (AIZP a třídy rizika IIb a III) : instalace – splnění požadavků (Prohlášení o shodě), protokol o uvedení do provozu, protokol o zaškolení uživatelů - instruktáž používání – okamžitá dostupnost návodu všem uživatelům, použití ZP do pacientské dokumentace (§ 59) údržba – požadavky stanovuje výrobce v uživatelském návodu (výsledky kontrol – funkční, elektrická, ověření stanovených měřidel,…) opravy

Evidované údaje 1 - plicní ventilátor

Evidované údaje 2 - plicní ventilátor

Předchozí TEZP v IKEM nebyla primárně určena pro zdravotnictví oddělená technická databáze bez přímých vazeb na uživatele ZT bez návaznosti na další evidence (inventární, ekonomické,…) nemožnost úprav dle měnících se podmínek (změna workflow, legislativy)

Současný SW pro evidenci vychází z dlouhodobých zkušeností s předchozím SW ne „krabicové řešení“ „řešení na míru“ maximální otevřenost uživatelským změnám synchronizace s ekonomickou / inventární evidencí rozhraní pro netechnické profese – sdílení informací mezi zaměstnanci využití moderních technologií (čarový kód, mobilní terminály)

Sdílení znalostí mezi techniky aktivní využití záznamů: databáze znalostí „problém – řešení“ okamžitá dostupnost relevantních informací přehled o aktuálních problémech – efektivní řízení týmu maximum interně vyřešených požadavků = časová a finanční úspora

Moderní technologie čarový kód - rychlá a bezchybná identifikace ZT mobilní terminály - rychlý přístup k informacím - omezení papírové dokumentace

Workflow požadavku - žádanky Příklad – závažná závada ZT Žádost o opravu Porucha T Z Provedení opravy Souhlasíte s cenou ? Identifikace závady ANO Schváleno Ověření nákladů Žádost o schválení H

Žádanka – první fáze požadavku

Záznam opravy – konečná fáze požadavku

Děkuji za pozornost