Čtenáři časopisu FP-finanční poradce

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
S námi máte informační předstih!
Advertisements

ManagerWeb.cz » 1 Právní rádce - leader na trhu právních informací Právní rádce je měsíčník informující o nových právních úpravách, poskytuje výklady a.
Konference Transformace a deinstitucionalizace sociálních služeb a Hradec Králové Národní centrum podpory transformace sociálních služeb.
OČIMA ŽEN Projekt OČIMA ŽEN je podpořen z programu „Fondu pro nestátní neziskové organizace“. Program „Fond pro nestátní neziskové organizace“, jež je.
JEDNÁNÍ MONITOROVACÍ SKUPINY projektu Podpora procesů v soc. službách dne
Činnost Investiční kapitálové společnosti Komerční banky v Pelhřimově.
Období vzniku: duben _inovace_FG.9.48 Autor : Vladimír TesaříkČlověk a svět práce, finanční gramotnost, nové auto.
Finanční gramotnost: Zajištění na stáří, renta. 09 Zajištění na stáří DŮCHODY V ČESKU … „Co mají společnýho pařížský a ostravský důchodce? Oba si můžou.
Představení projektu „Zvyšování kvality základního vzdělávání na území ORP Otrokovice“ Reg. č. CZ.1.07/1.1.00/
Centrum pro regionální rozvoj České republiky v období Mgr. Jan Veselský, specialista pro absorpční kapacitu DSO ORP Příbram.
DUM - Digitální Učební Materiál TENTO PROJEKT JE SPOLUFINANCOVÁN EVROPSKÝM SOCIÁLNÍM FONDEM A STÁTNÍM ROZPOČTEM ČESKÉ REPUBLIKY. Registrační číslo: CZ.1.07/1.5.00/
Úsek prevence Odbor speciálního vzdělávání, prevence a institucionální výchovy.
Česká společnost pro rozvoj lidských zdrojů Lublaňská 57/5 | Praha 2 | | T | F | |
EKONOMIKA MAJETKOVÉ DANĚ DAŇ SILNIČNÍ. Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ OAJL - inovace výuky Příjemce: Obchodní akademie, odborná škola a praktická škola.
Dotazníkové šetření Analýza poptávky po dalším profesním vzdělávání v Jihomoravském kraji Brno.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
1 Dotační řízení na realizaci aktivit v oblasti primární prevence rizikového chování Krajské projekty Konference k oblasti primární prevence Praha
Sociální zabezpečení Sociální služby Mirka Wildmannová Katedra veřejné ekonomie Ekonomicko-správní fakulta MU BRNO.
Název školy : Základní škola a mateřská škola, Název školy : Základní škola a mateřská škola, Svoboda nad Úpou, okres Trutnov Svoboda nad Úpou, okres Trutnov.
» 1 FPguide - Financování katalog úvěrových a leasingových produktů a kreditních karet na českém trhu 1. ročník Charakteristika produktu:
Název školy : Základní škola Nový Kostel, okres Cheb Autor : Pavla Smrčková Název materiálu : VY _32_INOVACE_ČESKÝ JAZYK PRO 2.ROČNÍK_07_MĚSÍCE,ROČNÍ OBDOBÍ.
Nová profesní soutěž Finanční poradce roku
Průzkum čtenářské obce časopisu Odpady (ECONOMIA a.s., listopad 2004) výzkum B2B tisk a inzerce (NFO AISA, říjen 2004) Čtenáři časopisu Odpady ECONOMIA.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy Autor: Olga Kotvová Název: VY_62_IVOVACE_2301_STAV FINANCÍ Téma: Pojem F. G._ ZJIŠTĚNÍ STAVU FINANCÍ.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Pravidelný seminář pro výchovné poradce základních a středních škol
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
2 Marketingové koncepce
Autor: Pavel Maroušek Vedoucí: Ing. Martin Maršík, PhD.
TNH 2 – 1. seminář Finanční trh a peníze
EU_62_A_sada 2_02_M_Finanční produkty_Pol
Digitální učební materiál
Systém odměňování pracovníků
Úřad práce České republiky
Bezpečnost pacientů v EU a ČR
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vyšší odborná škola a Střední škola, Varnsdorf, příspěvková organizace
Příjmy z kapitálového majetku
Hlavní město praha a integrace cizinců
Psychologie reklama.
Časopis pro profesionály ve stavebnictví
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Téma 11: Finanční plánování
Základní informace o poskytovateli
Jankůjová Natálie Vedoucí: Ing. Roman Švec, Ph.D.
Kvalita-Inkluze-Poradenství-Rozvoj (KIPR)
Schvalovací proces + hodnoticí kritéria
88 % zadavatelů považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004.
Informace o změnách metodiky dotačního řízení Konference primární prevence rizikového chování Praha, Matouš Korbel.
Správa sociálního zabezpečení
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
České školství v mezinárodním srovnání Stručné seznámení s vybranými ukazateli publikace OECD Education at a Glance 2010 Tisková konference 7.
Finanční trh a peníze TNH 2 (S-5)
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Setkání členů Rady LK se starosty měst a obcí Financování a
Roční zúčtování záloh na daň a daňového zvýhodnění za rok 2017
Energetický management
Institucionální program pro veřejné vysoké školy pro rok 2017
Máte zájem o více informací?
ministr práce a sociálních věcí
STRATEGIE AGE MANAGEMENTU V ČESKÉ REPUBLICE CZ.1.04/5.1.01/
Prodeji produktu nebo služby
ANOPRESS IT Centrum informačních a knihovnických služeb VŠE
MAP rozvoje vzdělávání v SO ORP Neratovice
Srdečně vítejte ve světě financí.
SITUACE NA TRHU PRÁCE JIŘÍ KOLÁŘ,
Projekt „Plánování sociálních služeb v Plzeňském kraji“
Transkript prezentace:

Čtenáři časopisu FP-finanční poradce ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 170 55 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA lukas.zita@economia.cz +420 603 239 737 pavel.horsky@economia.cz +420 605 232 389 michaela.glagolicova@economia.cz +420 731 454 546 průzkum čtenářské obce časopisu FP-finanční poradce (ECONOMIA a.s., říjen 2004) výzkum B2B tisk a inzerce (NFO AISA, říjen 2004)

Multimediální projekt FP 2 Multimediální projekt FP Jediný produkt pro profesionály ve finančním poradenství na českém trhu, jehož součástí jsou FP-finanční poradce - odborný měsíčník určený všem, kteří se zabývají nebo jsou spojeni s oborem finančního poradenství; přináší nejen kvalitní analýzy a spolehlivý informační servis z finančního trhu, ale nabízí i strategie, rady a náměty, jak dosáhnout obchodního úspěchu FPnews - zpravodajský týdeník přinášející zprávy, aktuální informace a komentáře z finančního a kapitálového trhu; je distribuován on-line v pdf formátu FPweb - profesní website obsahující aktuální a databázové informace z finančních trhů; je postavený na společném základu s finančním portálem Finweb.cz (součást iHNed.cz) a Peníze.cz FPguide - společné katalogy odborných časopisů FP-finanční poradce a Bankovnictví s konkrétním produktovým zaměřením – Pojištění (jaro), Fondy (podzim) FPservis - cyklus odborných seminářů a konferencí organizovaný ve spolupráci s profesní asociací (ARIZ ČR); zaměřuje se především na témata pojištění, kolektivního investování a financování bydlení ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 170 55 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA lukas.zita@economia.cz +420 603 239 737 pavel.horsky@economia.cz +420 605 232 389 michaela.glagolicova@economia.cz +420 731 454 546

Časopis FP-finanční poradce čte pravidelně více než 20 000 čtenářů. 3 Čtenáři časopisu FP-finanční poradce Časopis FP-finanční poradce čte pravidelně více než 20 000 čtenářů. 93 % čtenářů prohlašuje, že časopis FP-finanční poradce jim přináší informace, které by jinde nezískali nebo získali mnohem obtížněji. zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

pracující jako nezávislý finanční poradce 4 Čtenáři časopisu FP-finanční poradce Typickým čtenářem časopisu FP-finanční poradce je muž se SŠ či VŠ vzděláním pracující jako nezávislý finanční poradce ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 170 55 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA lukas.zita@economia.cz +420 603 239 737 pavel.horsky@economia.cz +420 605 232 389 michaela.glagolicova@economia.cz +420 731 454 546 zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

93 % čtenářů by doporučilo číst časopis FP-finančního poradce lidem, 5 Postoje čtenářů k časopisu FP-finanční poradce Čtenáři hodnotí časopis FP-finanční poradce jako spolehlivý nezávislý a důležitý zdroj informací v oblasti finančního poradenství FP-finanční poradce B2B obecně FP-finanční poradce B2B obecně FP-finanční poradce B2B obecně 93 % čtenářů by doporučilo číst časopis FP-finančního poradce lidem, kteří začínají kariéru v oboru zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004; NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

6 Postoje čtenářů k časopisu FP-finanční poradce Čtenáři časopisu FP-finanční poradce mají nadprůměrný zájem o informace o nových finančních produktech a službách ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 170 55 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA lukas.zita@economia.cz +420 603 239 737 pavel.horsky@economia.cz +420 605 232 389 michaela.glagolicova@economia.cz +420 731 454 546 zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

7 Zaměření čtenářů časopisu FP-finanční poradce Čtenáři časopisu FP-finanční poradce nabízejí zákazníkům široké spektrum finančních produktů a služeb ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 170 55 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA lukas.zita@economia.cz +420 603 239 737 pavel.horsky@economia.cz +420 605 232 389 michaela.glagolicova@economia.cz +420 731 454 546 zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

8 Zaměření čtenářů časopisu FP-finanční poradce Čtenáři časopisu FP-finanční poradce mají mimořádný zájem o inzertní informace týkající se finančních produktů a služeb ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 170 55 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA lukas.zita@economia.cz +420 603 239 737 pavel.horsky@economia.cz +420 605 232 389 michaela.glagolicova@economia.cz +420 731 454 546 zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

9 Postoje čtenářů k časopisu FP-finanční poradce Čtenáři časopisu FP-finanční poradce mají velký zájem i o další typy inzertních informací ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 170 55 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA lukas.zita@economia.cz +420 603 239 737 pavel.horsky@economia.cz +420 605 232 389 michaela.glagolicova@economia.cz +420 731 454 546 zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

10 95 % zadavatelů B2B inzerce vnímá odborný tisk především jako médium s přesně zacílenou skupinou čtenářů (míra souhlasu v %) zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

11 88 % zadavatelů B2B inzerce považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb (míra souhlasu v %) B2B tisk 88% 79% internet 72% odborné konference, výstavy, veletrhy direct mail 60% regionální deníky 36% celostátní deníky 35% venkovní reklama (billboardy) 27% všeobecné časopisy 21% ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 170 55 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA lukas.zita@economia.cz +420 603 239 737 pavel.horsky@economia.cz +420 605 232 389 michaela.glagolicova@economia.cz +420 731 454 546 rozhlas 19% televize 14% zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

Pro čtenáře časopisu FP-finanční poradce jsou 12 Pro čtenáře časopisu FP-finanční poradce jsou odborné časopisy spolu s internetem a odbornými akcemi nejdůležitějším zdrojem informací ve finančním poradenství Využijte zvýhodněných tarifů kombinované inzerce v produktech FP: časopis, katalog, web, newsletter, seminář Pozn.: Direct mailem naše čtenáře neoslovíte. Pouhá 4 % čtenářů upřednostňují informace zasílané direct mailem. zdroj: ECONOMIA a.s., průzkum čtenářské obce titulu, říjen 2004

Ediční plán časopisu FP-finanční poradce na rok 2005 13 Ediční plán časopisu FP-finanční poradce na rok 2005 téma vydání komerční příloha uz. obj. uz. pod. exp. leden Investiční životní pojištění   29. 12. 2004 7. 1. 19. 1. únor Podnikání na kapitálovém trhu; Podílové fondy; Výnosy na finančních trzích Kapitálové životní pojištění – úvod, konstrukce pravidla, Podílové fondy 4. 2. 10. 2. 22. 2. březen Penzijní reforma, její nutnost a modely; Dlouhodobý vývoj akciových trhů Leasing; Kapitálové životní pojištění – porovnání, Porovnání kapitálového a investičního ŽP Vozový park pro business 3. 3. 10. 3. 22. 3. duben Strukturované investiční produkty (certifikáty, waranty); Hypotéky FPguide – Pojištění 7. 4. 14. 4. 26. 4. květen Porovnání výnosnosti státem podporovaných produktů; Kritéria výběru pojišťovny;KŽP; Odměňování finančních poradců 5. 5. 12. 5. 24. 5. červen červenec Možnosti penzijního připojištění; Podílové fondy Katalog financování 2. 6. 9. 6. 21. 6. srpen Výše spořící části KŽ pojistných produktů 4. 8. 11. 8. 23. 8. září Důchodové pojištění (komerční); Podílové fondy Telekomunikace 1. 9. 8. 9. 20. 9. říjen Pojištění motorových vozidel; Pojištění právní ochrany;Leasing FPguide - Fondy 6. 10. 13. 10. 25. 10. listopad Výhody pro přispívajícího zaměstnavatele; Srovnání úvěru ze stavebního spoření a hypotéky 4. 11. 11. 11. 23. 11. prosinec Možnost spoření na důchod v KŽP a daňové úlevy 1. 12. 8. 12. 20. 12. téma komerční příloha uz. obj. uz. pod. exp. leden únor březen duben květen červen červenec srpen září říjen listopadu prosinec

Ceník inzerce časopisu FP-finanční poradce na rok 2005 14 Ceník inzerce časopisu FP-finanční poradce na rok 2005

Ceník inzerce newsletteru FPnews na rok 2005 15 Ceník inzerce newsletteru FPnews na rok 2005 Newsletter FPnews Periodicita: 1x týdně Rozsah: čtyři a více stran Distribuce: e-mail ve formátu pdf počet odběratelů 20 000 Newsletter je distribuován předplatitelům časopisu FP-finanční poradce jako součást jeho informačního servisu. ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 170 55 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA lukas.zita@economia.cz +420 603 239 737 pavel.horsky@economia.cz +420 605 232 389 michaela.glagolicova@economia.cz +420 731 454 546

Průzkum čtenářské obce časopisu FP-finanční poradce 16 Průzkum čtenářské obce časopisu FP-finanční poradce Zadavatel: ECONOMIA a.s. Realizátor: oddělení výzkumu a analýz, ECONOMIA a.s. Termín realizace: říjen 2004 Hlavní cíle šetření: zhodnotit vývoj časopisu za uplynulý první rok vydávání z pohledu čtenářů získat informace o socio-demografickém profilu čtenářů titulu, jejich postojích k titulu (spokojenost čtenářů s časopisem, praktickou využitelnost prezentovaných informací při výkonu jejich profese apod.) získat informace o pravidelnosti četby časopisu, o dalších informačních zdrojích využívaných v oblasti finančního poradenství  Výzkum B2B tisk a inzerce Zadavatel: ÚVDT Realizátor: NFO AISA Termín realizace: říjen 2004 Hlavní cíle výzkumu: získat základní informace o čtenářském chování, získat hodnocení B2B titulů jako celku z hlediska přínosnosti pro čtenáře, získat postoje zadavatelů inzerce k B2B tisku jako celku.

ECONOMIA a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, ČESKÁ REPUBLIKA Kontakty Redakce: PhDr. Petr Fejtek tel.: +420 233 071 413 fax: +420 233 072 014 e-mail: fp.redakce@economia.cz Inzerce: Ing. Lukáš Zíta Bc. Pavel Horský MgA. Michaela Glagoličová tel.: +420 233 071 781 +420 233 071 418 +420 233 071 414 fax: +420 233 071 472 +420 233 072 012 +420 233 072 012 gsm: +420 603 239 737 +420 605 232 389 +420 731 454 546 e-mail: lukas.zita@economia.cz pavel.horsky@economia.cz michaela.glagolicova@economia.cz ECONOMIA a.s., Dobrovského 25, 170 55 Praha 7, ČESKÁ REPUBLIKA

Děkujeme za pozornost ECONOMIA a.s. Dobrovského 25 170 55 Praha 7 ČESKÁ REPUBLIKA lukas.zita@economia.cz +420 603 239 737 pavel.horsky@economia.cz +420 605 232 389 michaela.glagolicova@economia.cz +420 731 454 546