Prezentace se nahrává, počkejte prosím

Prezentace se nahrává, počkejte prosím

88 % zadavatelů považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004.

Podobné prezentace


Prezentace na téma: "88 % zadavatelů považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004."— Transkript prezentace:

1 88 % zadavatelů považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

2 Redakční koncept 1. Profil titulu
Aktuální zpravodajství, data, analýzy, právní rozbory a fakta důležitá pro správné každodenní rozhodování. To je v kostce to hlavní, co přináší našim čtenářům detailní znalost oboru. Marketingové analýzy, komunikační strategie, nejzajímavější nápady z ČR i ze zahraničí, rozhovory a ohlédnutí za minulým týdnem. I to je Marketing & Media. Na případových studiích ukazujeme možná řešení problémů. Téma extra spolu se speciálními suplementy informují naše čtenáře o dění v jednotlivých oborech marketingové komunikace. Spolu s širokou paletou našich dopisovatelů z marketingových oddělení největších zadavatelů reklamy hledáme možná řešení problémů. Renomované marketingové agentury dodávají pro tyto přílohy tematické celky data. Hlavní redakční zásady: Důvěryhodné, exkluzivní a rychlé zpravodajství Všechny články se musí opírat o podrobnou znalost oboru Kvalitní rozhovory s klíčovými hráči Data, fakta, analýzy, trendy Srozumitelný styl psaní Komunikace je o lidech

3 1. Profil titulu Marketing&Media má nejvyšší prodaný náklad ve své konkurenční skupině a jednu z nejlépe situovaných cílových skupin vůbec. Díky těmto skutečnostem se pohybuje na předním místě na trhu odborných titulů. Uváděná zjištění vycházejí z výzkumu realizovaného v období květen – červenec 2003 členem sdružení SIMAR, společností STEM/MARK a.s. pro společnost ECONOMIA a.s. Čtenářská obec čtenářů 2 Prodaný náklad kusů Pohlaví muži ženy 22 750 6 500 % 46 % v kusech

4 1. Profil titulu Věkové složení Vzdělání do 29 let 12 167 čtenářů
SŠ čtenářů VŠ čtenářů zdroj: květen – červenec 2003

5 1. Profil titulu Sociální postavení Pracovní pozice
student čtenářů zaměstnanec čtenářů soukromý podnikatel čtenářů Pracovní pozice bez podřízených čtenářů vedoucí pracovník s 1-9 podřízenými čtenářů s 10 a více podřízenými čtenářů s podřízenými útvary čtenářů zdroj: květen – červenec 2003

6 Vývoj prodaného nákladu leden 2002 - červen 2003
1. Profil titulu Prodaný náklad Prodaný náklad v červnu 2003: ks Průměrný prodaný náklad 2003: ks Tištěný náklad: ks Předplatitelé: ks Prodej v obchod. síti: ks Volné výtisky: ks Vývoj prodaného nákladu leden červen 2003 v kusech rekl. kampaň

7 Struktura čtenářů 1. Profil titulu Zadavatelé reklamy 42,4 % z toho:
zboží dl. spotřeby 37,7 % zboží krátk. spotřeby 27,2 % telekomunikace 16,5 % finanční služby 14,1 % nonprofitní sféra 4,5 % Rekl. a med. agentury 27,3 % reklamní agentury 82,2 % mediální agentury 17,8 % Služby pro marketing 15,3 % direct mark., CRM 29,4 % public relations 25,9 % výzkum trhu 22,5 % grafické a DTP stud. 22,2 % Média 10,2 % vydavatelství 47,2 % elektron. média 33,8 % venk. reklama 19,0 % Ostatní ,8 % zdroj: květen – červenec 2003

8 Struktura čtenářů 1. Profil titulu Marketing&Media
W&V - největší obdobný titul v SRN v % zdroj: květen – červenec 2003

9 Devět z deseti čtenářů sleduje inzerci v časopise M&M
1. Profil titulu Devět z deseti čtenářů sleduje inzerci v časopise M&M Sledujete inzerci v časopise M&M? sleduji téměř vždy, je pro mě důležitým zdrojem informací sleduji velice často, mám o inzertní informace zájem sleduji jak kdy, záleží na obsahu inzerátu většinou nesleduji, inzerce mě příliš nezajímá inzerce mě vůbec nezajímá zdroj: květen – červenec 2003

10 Sledujete inzerci v časopise M&M?
1. Profil titulu Sledujete inzerci v časopise M&M? sleduji téměř vždy, je pro mě důležitým zdrojem informací sleduji velice často, mám o inzertní informace zájem sleduji jak kdy, záleží na obsahu inzerátu většinou nesleduji, inzerce mě příliš nezajímá inzerce mě vůbec nezajímá 3 435 4 618 11 649 2 252 796 v kusech zdroj: květen – červenec 2003

11 1. Profil titulu Využíváte inzertní informace umístěné v týdeníku M&M?
ANO 69 % NE 31 % Využíváte inzertní informace umístěné v přílohách M&M? ANO 66 % NE 34 % zdroj: květen – červenec 2003

12 odpovídají následovně:
1. Profil titulu Jen málokdy si dáváme takový pozor jako tehdy, když máme něco doporučit. V takovém případě totiž na sebe bereme svůj díl odpovědnosti za produkt, který doporučujeme. I proto si velmi vážíme faktu, že čtenáři na otázku Kdybyste měl někomu, kdo pracuje v obdobném oboru jako vy, doporučit časopis věnovaný marketingu, reklamě a médiím, který by to byl? odpovídají následovně: zdroj: květen – červenec 2003

13 2. Rozhodovací pravomoci
Skoro polovina čtenářů M&M rozhoduje o investicích a výdajích větších než 1 milion Kč O jak velkém objemu investic nebo jiných výdajů v průměru ročně rozhodujete nebo se podílíte na rozhodnutí ? v % Čtenáři M&M MML osoby s rozhodovacími pravomocemi zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: MML roční data 2002, Median, LAE-ČR-2002, GfK Praha, UVDT

14 Skoro polovina čtenářů M&M přímo rozhoduje o reklamě a podpoře prodeje
2. Rozhodovací pravomoci Skoro polovina čtenářů M&M přímo rozhoduje o reklamě a podpoře prodeje v % Čtenáři M&M MML osoby s rozhodovacími pravomocemi zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: MML roční data 2002, Median, LAE-ČR-2002, GfK Praha, UVDT

15 3. AUTA Čtyři z pěti čtenářů M&M se podílí na rozhodování o vozovém parku Jak se podílíte ve firmě na rozhodování o vozovém parku? v % zdroj: květen – červenec 2003

16 3. AUTA 55 % našich čtenářů (tj. více než lidí) si do 2 let koupí osobní vůz v % čtenáři M&M Media projekt ´02 zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: Media projekt, , Sdružení Gfk – TN Sofres – Stem/Mark, SKMO a výzkum společnosti Stem/Mark

17 Každý čtvrtý čtenář M&M si pořídí vůz za více jak půl milionu
3. AUTA Každý čtvrtý čtenář M&M si pořídí vůz za více jak půl milionu v % čtenáři M&M Media projekt ´02 zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: Media projekt, , Sdružení Gfk – TN Sofres – Stem/Mark, SKMO a výzkum společnosti Stem/Mark

18 4. DIGITÁLNÍ SVĚT Plánujete Vy osobně koupi digitálního fotoaparátu v průběhu příštích 12 měsíců? NE 40 % ANO 60 % Plánujete Vy osobně koupi mobilního telefonu v průběhu příštích 12 měsíců? NE 41 % ANO 59 % zdroj: květen – červenec 2003

19 4. DIGITÁLNÍ SVĚT Skoro polovina čtenářů M&M si během následujících 12 měsíců koupí PC s příslušenstvím čtenáři M&M Media projekt ´02 zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: Media projekt, , Sdružení Gfk – TN Sofres – Stem/Mark, SKMO a výzkum společnosti Stem/Mark

20 Naši čtenáři myslí na budoucnost
5. FINANCE A POJIŠTĚNÍ Naši čtenáři myslí na budoucnost Čtenáři M&M MML osoby s rozhodovacími pravomocemi zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: MML roční data 2002, Median, LAE-ČR-2002, GfK Praha, UVDT

21 Naši čtenáři chtějí bydlet ve svém
5. FINANCE A POJIŠTĚNÍ Naši čtenáři chtějí bydlet ve svém Čtenáři M&M MML osoby s rozhodovacími pravomocemi zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: MML roční data 2002, Median, LAE-ČR-2002, GfK Praha, UVDT

22 Čtvrtina čtenářů MM osobně rozhoduje o službách personálních agentur
6. PERSONÁLNÍ INZERCE Čtvrtina čtenářů MM osobně rozhoduje o službách personálních agentur Čtenáři M&M MML osoby s rozhodovacími pravomocemi zdroj: květen – červenec 2003 zdroj: MML roční data 2002, Median, LAE-ČR-2002, GfK Praha, UVDT

23 Tři čtvrtiny čtenářů M&M sledují informace o pracovních pozicích
6. PERSONÁLNÍ INZERCE Tři čtvrtiny čtenářů M&M sledují informace o pracovních pozicích zdroj: květen – červenec 2003

24 6. PERSONÁLNÍ INZERCE Více než dvě třetiny našich čtenářů chtějí více personální inzerce v M&M zdroj: květen – červenec 2003

25 Marketing&Media mi pomáhá orientovat se v oboru
7.1. Jak nás vidí … Marketing&Media mi pomáhá orientovat se v oboru 93 % respondentů souhlasí Marketing&Media je pro moji práci důležitý 88% respondentů souhlasí Marketing&Media je nezaměnitelný 68 % respondentů souhlasí Marketing&Media přináší informace, které jinde nenajdu 66 % respondentů souhlasí zdroj: květen – červenec 2003

26 Odborný tisk je médium s přesně zacílenou skupinou čtenářů
7.2. Jak nás vidí … Odborný tisk je médium s přesně zacílenou skupinou čtenářů 95 % respondentů souhlasí Inzerce v odborném tisku zvyšuje image zadavatele 86% respondentů souhlasí Inzerce v odborném tisku je důležitá pro udržení či posilování pozice zadavatele na trhu 81 % respondentů souhlasí Inzercí v odborném tisku nejlépe oslovíte cílové skupiny obtížně zachytitelné jinými způsoby komunikace 72 % respondentů souhlasí zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

27 7.3. Jak nás vidí … UŽITEČNOST ODBORNÉHO TISKU V POROVNÁNÍ S OSTATNÍMI MÉDII OBSAHUJE INZERCI, KTERÁ JE PRO MOU PRÁCI UŽITEČNÁ POSKYTUJE MI INFORMACE O NOVÝCH PRODUKTECH A SLUŽBÁCH 43% 28% 15% 3% 2% 1% 0% 5% B2B tisk Internet Odborné konference, výstavy, veletrhy Celostátní deníky Direct mail Všeobecné časopisy Televize Regionální deníky Rozhlas jiné 47% 20% 7% 5% 4% 3% 2% 1% 0% 6% B2B tisk Internet Celostátní deníky Všeobecné časopisy Odborné konference, výstavy, veletrhy Direct mail Regionální deníky Televize Rozhlas jiné žádné zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004

28 8. Ceník

29 8. Ceník

30 9. Harmonogram

31 9. Harmonogram

32 10. Kontakty Vydavatel: Economia a.s. Dobrovského 25, Praha 7 Redakce: Daniel Köppl – šéfredaktor tel.: fax: Inzerce: František Frídl – vedoucí inzerce tel.: fax: Magda Etzlerová – manažer inzerce tel.: fax: Petra Kačírková - manažer inzerce tel.: fax:


Stáhnout ppt "88 % zadavatelů považuje odborný tisk za nejefektivnější médium pro podporu produktů a služeb zdroj: NFO AISA, B2B tisk a inzerce, říjen 2004."

Podobné prezentace


Reklamy Google