Indexy reflektance listu ve vztahu k fotosyntéze

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Část 3 Řízená klasifikace Spektrální indexy
Advertisements

Jméno autora:Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_02_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_08_AJ_EP Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast:Jazyk a jazyková.
Spektrální indexy.
Jméno autora: Mgr. Mária Filipová Datum vytvoření: Číslo DUMu: VY_32_INOVACE_13_AJ_ACH Ročník: 1. – 4. ročník Vzdělávací oblast: Jazyk a jazyková.
Scissor Jack (Nůžkový zvedák)
Tutorial: Obchodní akademie Topic: Logical Functions Prepared by: Mgr. Zdeněk Hrdina Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/ je.
Střední průmyslová škola strojnická Olomouc, tř.17. listopadu 49 Výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „Učíme moderně“ Registrační číslo projektu:
DESCRIBING A PHOTO, PICTURE, ART, PAST CONTINUOUS Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
VEGETATIVE ORGANS Výukový materiál OR Tvůrce: Mgr. Alena Výborná Tvůrce anglické verze: ThMgr. Ing. Jiří Foller Projekt: S anglickým jazykem do.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Jan Rozsíval. Slezské gymnázium, Opava, příspěvková organizace. Vzdělávací materiál.
Název školy: ZŠ štětí, Ostrovní 300 Autor: Lenka Pizúrová Název materiálu: VY_32_INOVACE_AJ.7.A+B.08_countable_and_uncountable_nouns Název: Countable and.
Only use Verdana throughout your whole presentation! No other font shall be used! Running text is in „Dark Grey“ with „Red“ as an accent color (see below).
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola, Uherský Ostroh, okres Uherské Hradiště, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Ilona Jurčeková NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_AJ_16 TÉMA:
ZŠ Týnec nad Labem AUTOR: Lenka Hrnčířová VY_32_INOVACE_10_Anglický jazyk 6.ročník_Fruit Téma: Fruit CZ.1.07/1.4.00/
Světlo je elektromagnetické vlnění různých vlnových délek. Lidské oko vnímá pouze část tohoto spektra. Toto záření nazýváme viditelné. Sousední části.
EU peníze středním školám Název vzdělávacího materiálu: Obyvatelstvo Asie Číslo vzdělávacího materiálu: ICT8-3 Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky.
Jméno autora:Mgr. Jiří Kala Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období): červen 2013 Ročník:6. Tematická oblast: Anglická gramatika a slovní zásoba 1. Téma:Present.
Projekt MŠMTEU peníze středním školám Název projektu školyICT do života školy Registrační číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ ŠablonaIII/2 Sada 30 Anotace.
Gymnázium, Brno, Elgartova 3 GE - Vyšší kvalita výuky CZ.1.07/1.5.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Téma: English Grammar.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Tělesná výchova Autor: Mgr. Roman Havlíček 2.1 GPS a Geocaching - praxe Kde se GPS využívá? START.
Inthouse App Jednoduchá vizualizace pro výrobce zařízení pro technologie budov © Siemens, s.r.o Všechna práva vyhrazena. siemens.cz/cps.
Sada číslo 13 STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
PRESENT SIMPLE NEGATIVE_09
Sports Tematická oblast Angličtina: The Czech Republic Datum vytvoření
Big Data Ing. Roman Danel, Ph.D.
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Sloveso být – přítomný čas
Gymnázium, Brno, Elgartova 3
ŠKOLA: Gymnázium, Chomutov, Mostecká 3000, příspěvková organizace
Observation of Gravitational Waves from a Binary Black Hole Merger
Datum: Projekt: Kvalitní výuka
Využití ICT pro rozvoj klíčových kompetencí CZ.1.07/1.5.00/
Digitální učební materiál
PICTURES FOR COMPARISON
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT   Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 4. ročník oboru strojírenství.
Výpočty trojúhelníků v hodinách analytické geometrie
Statické mechanické zkoušky tvrdosti
PASSIVE II..
SÁRA ŠPAČKOVÁ MARKÉTA KOČÍBOVÁ MARCELA CHROMČÁKOVÁ LUKÁŠ BARTOŠ B3E1
Jméno Příjmení, další jména Ústav konstruování
Autor : Bc. Lucie Ševčíková Datum :
Datum: Projekt: Kvalitní výuka Registrační číslo: CZ. 1
RECYKLACE TERMOPLASTŮ, TERMOSETŮ A PRYŽÍ
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Minulý čas prostý pravidelných.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
s využitím materiálů zahraničních autorů
The Triangular Trade - dějepis Kateřina Titěrová - ZŠ Miroslav Metodické pokyny pro učitele Předmět: dějepis Jazyk: AJ Jazyková úroveň: A2 Rok: 2010.
UMĚLÉ OSVĚTLENÍ V INTERIÉRU.
Závity.
Základy měření délek, hmotnosti, určování objemu a vlhkosti
Inovativní řešení Microsoft pro školství
Název školy: ZŠ Varnsdorf, Edisonova 2821, okres Děčín, příspěvková organizace Jazyk a jazyková komunikace, Anglický jazyk, Přítomný čas prostý a průběhový.
Živá fáze.
Téma 11 Odstraňování chudoby (Poverty Relief).
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ZKOUŠKY CEMENTU teorie
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_43 TO BE QUESTIONS.
Computation of Harmonic and Anharmonic Vibrational Spectra
Projekt Anglicky v odborných předmětech, CZ.1.07/1.3.09/
Fyzika 4.A 17.hodina 06:11:34.
Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum:
Autor: Mgr. Lucie Pospíšilová Datum:
Účetní schémata MS Dynamics NAV RTC-základy
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
SPEKTROSKOPIE Eva a Terka.
VY_32_INOVACE_Spo_II_07 U4: What was happening?
Pak. pak pak Selamat pagi, Bart. Your Indonesian is coming along well. I gather you think that “pak”, pronounced “puck”, is the Indonesian word.
Transkript prezentace:

Indexy reflektance listu ve vztahu k fotosyntéze Miloš Barták

Spelktrální reflektometr - laboratoř

Integrační (Ubrichtova) sféra

Spektrální křivka (reflektance)

Měřící přístroj (dle Gamon)

spektrometry

Source: http://web.pdx.edu/~emch/rs/vh3.html

Spectral Reflectance Source: http://web.pdx.edu/~emch/rs/vh3.html

Leaf spectral reflectance Source: http://web.pdx.edu/~emch/rs/vh3.html

NDVI The Normalized Difference Vegetation Index (NDVI) is a simple graphical indicator that can be used to analyze remote sensing measurements, typically but not necessarily from a space platform, and assess whether the target being observed contains live green vegetation or not. Source: http://web.pdx.edu/~emch/rs/vh3.html

http://en.wikipedia.org/wiki/File:NDVI_062003.png

NDVI The NDVI is calculated from these individual measurements as follows: (R740 – R660) / (R740 + R660)

PRI Photosynthetic reflectance index PRI = (R570-R531)/(R570+R531) PRI = (R531 – R570)/ (R R531 – R570)

Vegetation indices (R740 – R660) / (R740 + R660) Poměrové indexy Poměrové indexy dávají do vztahu jednoduchým nebo normalizovaným poměrem odrazivost povrchů v červené viditelné a blízké infračervené části spektra. Mezi nejčastěji používané poměrové indexy patří například: Jednoduchý poměrový vegetační index (RVI - Ratio Vegetation Index): Normalizovaný diferenční vegetační index (NDVI - Normalized Difference Vegetation Index): Transformovaný vegetační index (TVI - Transformed Vegetation Index): (R740 – R660) / (R740 + R660)