Marketing Produkt.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
MARKETING A MANAGEMENT
Advertisements

Marketingový mix PRODUKT
ÚVOD DO MARKETINGU.
Služby jako fenomén dnešní doby. Úloha služeb Rozvoj terciéru Podniky obohacují svou nabídku o doprovodné služby Servis je něco více než jen dodávka Společnost.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Marketing VY_32_INOVACE_ Marketing - metoda řízení, která se zaměřuje na potřeby zákazník - každý výrobek je totiž určen jiné cílové skupině (cílová.
Podnikatelské prostředí: Makroprostředí
Podnikatelské prostředí: Mikroprostředí
Marketingový mix 4 P.
Výrobek a jeho životní cyklus
Podnikatelské prostředí: Mezoprostředí
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_15_MARKETINGOVÝ.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 34Číslo.
Produkt.
Marketingový mix Produkt.
Bakalářský studijní program Elektrotechnika Obor  Aplikovaná a komerční elektronika Oborová katedra  Katedra elektroniky.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není- li uvedeno jinak, je Ing. Petra Andrlová Tento materiál byl vytvořen v rámci projektu Operačního programu Vzdělávání.
Podnikatelské koncepce
Produkt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na
Odbyt Centrum pro virtuální a moderní metody a formy vzdělávání na Obchodní akademii T.G. Masaryka, Kostelec nad Orlicí.
Inovační marketing. Přenášení inovačních impulzů Je nutná aktivní účast obchodníků nebo marketingových pracovníků Vylepšování a inovace výrobků je možná.
 P1 - Strategické plánování  P2 - Systém managementu jakosti a legislativy  P3 - Řízení informací  P4 – Audity.
MARKETINGOVÝ MIX DISTRIBUCE.
14. října 2008 PRODUKT jednotlivé úrovně produktu Mgr. Eliška Kubíčková.
Cenové strategie. Cenové cíle Cíle orientované na zákazníka Cíle orientované na finanční potřeby firmy Cíle orientované na okamžité požadavky trhu.
Preferenční kritéria při nákupu potravin Preferential factors affecting food purchases.
DISTRIBUCE.
Model strategie marketingového mixu
© Ing. Jan Weiser Produkt Marketing. Marketing- produkt © Ing. Jan Weiser Obsah výkladu 1.Definice produktu 2.Klasifikace produktů 3.Životní cyklus produktu.
MARKETING. Marketing Metoda řízení, při níž se zaměřujeme na potřeby zákazníků 1. výběr vhodné cílové skupiny 2. výběr marketingových nástrojů.
Obsah Marketingový mix Marketingový mix obchodníka Nákupní marketing.
MARKETING 3 Produkt jako nástroj marketingu. Produkt Z pohledu marketingu se člení na: Spotřební zboží Výrobní prostředky.
Tvorba značky. Značka Hodnota Investice Přínosy Systém hodnot.
DISTRIBUČNÍ LOGISTIKA  Z hlediska výrobního podniku představuje spojovací článek mezi výrobou a zákazníkem,  Zahrnuje veškeré skladové a dopravní pohyby.
Produkt Klasifikace produktů. Produkty Spotřební zboží Průmyslové zboží / VF Výrobky Služby Nežádané / nežádoucí zboží.
Tato prezentace je spolufinancována Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky. Navrhování a hodnocení technického produktu z hlediska.
Úspěšnou firmu tvoří kvalifikovaní zaměstnanci Hradec Králové EA Hotel Tereziánský dvůr
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích ANALÝZA MARKETINGOVÉHO MIXU VYBRANÉHO SUBJEKTU (Obhajoba bakalářské práce) Autor práce: Libuša.
Název: Marketing – podnikoví zákazníci Autor: Ing.Jan Štěpka
Výrobkové strategie dle investičních cílů
Poradenství pro řízení marketingu a odbytu
PROJEKT SYSTÉMU ŘÍZENÍ PODNIKU
Výrobní činnost CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
Product (výrobek) a jeho marketingové pojetí
Produkt.
FARMA SLOVENSKÉ POKLADY S.R.O
Obsah Skupina Inditex Zara – vznik a história
Havlíčkův Brod.
Marketing 2 PODNADPIS VYPRACOVAL: ING.MIRIAM PENTRÁKOVÁ apríl 2014
Obsah marketingového plánu
Marketing a marketingový algoritmus
Marketingový mix Ing. Katarína Ujháziová
Využitie marketingu v médiách
a mnoho ďalších odborníkov zo SR, ČR a Poľska s podnetnými témami Na konferencii vystúpili primátor mesta Banská Bystrica Mgr. Peter Gogola, prof.
Výnosy podniku 1. Podstata výnosov 2. Štruktúra výnosov
INOVAČNÁ POLITIKA A LESNÍCTVO ZMENY V INOVAČNOM SPRÁVANÍ AKTÉROV LH SR
Cena ako nástroj marketingu
Ceny a cenová politika 1. Ekonomická podstata ceny
CESTOVNÝ RUCH AKO SLUŽBA
Training centrum Bratislava
Prevádzka : Banská 4, Nové Mesto nad Váhom
Čo ďalej s plastovými téglikmi?
Všetko o Borsehung.
Veľkoobchod a marketingové rozhodnutia veľkoobchodníkov
Úvod do tovaroznalectva
Verejnoprospešná organizácia
Podnikatelské koncepce
Cenové strategie.
Transkript prezentace:

Marketing Produkt

Charakteristika produktu Výrobky, napr. automobily, odevy... Služby, napr. kozmetické, kadernícke, tvorba web stránok... Udalosti, napr. festivaly, výstavy... Osoby, napr. speváci, herci, moderátori... Organizácie, napr. Lúčnica, SĽUK... Miesta, napr. Detva, Bratislava Myšlienky a informácie

Funkcie produktu Základná funkcia – jadro produktu – tvorí základný úžitok pre spotrebiteľa Doplnková funkcia – stredná vrstva- zahŕňa kvalitu, štýl, dizajn, obal, značku Rozširujúca funkcia – vonkajšia vrstva – zahŕňa dodatočné služby

Práca s produktom Vývoj a uvádzanie nového produktu na trh Prispôsobovanie ponúkaného množstva produktov potrebám zákazníkov Práca s produktom Sledovanie životného cyklu produktu

Spôsoby tvorby sortimentu 1. prehlbovanie sortimentu – podnik vyrobí a ponúka produkt vo viacerých variantoch, ktoré sa líšia vlastnosťami, obalom 2. rozširovanie sortimentu – podnik zaradí do výrobného programu nové druhy produktov 3. obmena produktov – výrobca nezaradí do predaja celý sortiment (sezónnosť)

Služby zákazníkom Ovplyvňujú veľkosť predaja a využívajú sa ako prostriedok konkurencie Služby: Technického charakteru – opravy, údržba, zabezpečenie náhradných dielov, montáž, inštalácia Obchodného charakteru – informačné a poradenské služby, právo na výmenu tovaru, dodávka do domu