, FlexiBee Developers Day 2015

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Hotel Tatra, Velké Karlovice 23. – 25. dubna 2007 S4U – Seminář o Univerzitním informačním systému 1 Osobní management Tomáš Procházka.
Advertisements

Téma: Využití Accessu pro tvorbu evidence našeho podnikání Vypracovala: Jana Wasserbauerová.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Finanční gramotnost Autor: Mgr. Roman Havlíček 1.1 Podnikání.
Agenturní zaměstnávání: shrnutí výsledků šetření agentury Sanep Pavel Janíčko ČMKOS.
Pracovní právo. Pohovor
1. PCP (pre-commercial procurement) Zkušenosti s PCP v České republice Pavel Slípek.
Problematika distribučních modelů z pohledu pojišťoven Josef Lukášek.
CENTRUM SPOLEČNÝCH SLUŽEB - ŘÍČANY. CENTRUM SPOLEČNÝCH SLUŽEB  Navázání na meziobecní spolupráci  Školství  Sociální služby  Odpadové hospodářství.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL S TŘEDNÍ PRŮMYSLOVÁ ŠKOLA A S TŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA GASTRONOMIE A SLUŽEB, M OST, PŘÍSPĚVKOVÁ ORGANIZACE Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/
„MEZIMO“ Podpora znevýhodněné mládeže k posílení pracovní integrace, dalšího vzdělávání či odborné přípravy prostřednictvím mezinárodní mobility Projekt.
Organizovaný screening rakoviny děložního čípku současný stav, trendy a účast českých žen v preventivních programech MUDr.Petr Sudek, MUDr.Vladimír Dvořák.
Zdeňka Kučerová, Online marketing manager, REAL-CITY Principy vyhledávání nemovitostí.
ERASMUS + stručný postup k výjezdu na praktickou stáž.
Zahájení tvorby Komunitního plánu sociálních služeb pro město Žatec Mgr. Petr Antoni Dne
Virtuální kolega Attavena, o.p.s. Prezentace projektu a návrh implementace jeho nabídky: do systému vzdělávání.
Základní škola a Mateřská škola generála Pattona Dýšina, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Lenka Dolanová NÁZEV: VY_32_Inovace_7A_04 TÉMA: Násobení ČÍSLO.
Proč je dobré požádat o prostředky ze šablon. Je to jednoduché Není to souboj o peníze – vyjdou na každou školu Žádost o podporu i zprávy o realizaci.
Název školy ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Číslo a název klíčové aktivity 3.2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
KRAJSKÝ AKČNÍ PLÁN ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ PLZEŇSKÉHO KRAJE Aktuální informace.
Přednáška Akce: Přednášející: Petr Vlasák | ředitel | IKA Buildog | TFM Přidaná hodnota trvalé udržitelnosti.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Barbora Čechová, THEIA – krizové centrum o.p.s.
Výukový materiál Zpracovaný v rámci projektu EU peníze školám
model fungování a praxe
Jak se UČIT K MATURITĚ? Motivace, koncentrace, paměť.
Program meziregionální spolupráce INTERREG EUROPE
PODPORA KRAJSKÉHO AKČNÍHO PLÁNOVÁNÍ
EVIDENCE DOCHÁZKY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Institute of Technology And Business In České Budějovice.
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
EVALUACE v OP RLZ PaedDr. Jaromír Krejčí Mgr. Jana Ostrýtová MŠMT.
Lidé, kteří pečují o své blízké s postižením
Pracovní porada Pracovní list.
Podpora krajského akčního plánování
Název školy: Speciální základní škola,Louny, Poděbradova 640,příspěvková organizace Autor: Mgr.Jana Zelinková Název.
Výklad jako jedna z metod výuky
AUTOR: Kateřina Křížová NÁZEV: VY_32_INOVACE_05_09 sociální role
Dělení mnohočlenů mnohočlenem
Pracovní porada Pracovní list.
Další perspektiva prohloubení česko-polské přeshraniční spolupráce z pohledu regionů Výroční konference v rámci Operačního programu přeshraniční spolupráce.
Přístupový systém aneb kontrola vstupů
Komunikace, etiketa – Mobilní telefon
Výkladová hodina Rychločtení.
Společenská odpovědnost organizací Město Třebíč 21. září 2017
Aktuální otázky stalkingu z pohledu teorie a praxe
Gymnasium Jižní Město Praha
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
Majetek podniku - Aktiva
Prvňáci a matematika Poznáváme čísla do
KIVS - Komunikační infrastruktura veřejné správy
METODICKÉ LISTY výstup projektu Vzdělávací středisko pro další vzdělávání pedagogických pracovníků v Sokolově reg. č. projektu: CZ.1.07/1.3.11/
ČINNOST UNO OK V OBDOBÍ 2014+
EQF a Národní soustava kvalifikací v České republice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Úvod do regionu Ing. Vlastimil Veselý.
Telesales je mrtvý, ať žije telesales! UniCall Communication Group
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Metody Reuvena Feuersteina
Teritoriální setkání - Finsko
1.
Rozvoj portálů cestovního ruchu
CUBA KUBA Business on the Largest Island in the Caribbean
Prodeji produktu nebo služby
Účetní doklady - spotřební materiál nákup v hotovosti Implementace Krajského akčního plánu 1 Ústeckého kraje B (IKAP B) CZ /0.0/0.0/16_034/
10 pravidel, jak řídit správně e-shop
Podpora společného vzdělávání v pedagogické praxi
AČMN, 1. LF UK Praha, FHS UK Praha, LRS Chvaly
Vítáme vás! Název společnosti.
NNO a dobrovolnictví „Pomáháme těm co pomáhají… “ Jiří Tošner
Projekt Karmelka: Školní kiosek
Šablony I a jejich realizace
Transkript prezentace:

11. 6. 2015, FlexiBee Developers Day 2015 GoodData v praxi Roman Nováček 11. 6. 2015, FlexiBee Developers Day 2015

Obsah Znáte nás? A znáte GoodData & Keboola Connection? Využití GoodData analytiky v praxi Zkušenosti s implementací FlexiBee do GoodData

Dashboard pro operátory call centra i investora GoodData Dashboard pro operátory call centra i investora

“Without data you are just another person with an opinion.” – W. Edwards Deming

O nás Tarifomat: 6/2011 - 2/2014 (dnes ePojisteni.cz) Gorila mobil: 11/2013 - 7/2014 (dnes O2 CZ) Epico International: 7/2014 - FireMedia + MasakROI: 3/2015 - ???: :-) (hledáme nové příležitosti)

Zkušenosti z Gorila mobil Mobilní virtuální operátor zaměřený na data a mladé lidi Březen 2013: první myšlenka, Listopad 2013: podpis smlouvy s O2, 15. 3. 2014: launch a 31. 6. 2014: exit do náručí PPF/O2 #1: Utraťme nekonečno Některé kanály a kampaně mají 50% náklady na akvizici #2: Kupují si nás z jiného důvodu FUP YOU! X Hodina volání za 5 Kč a dat, kolik potřebuješ

Jak jsme implementovali FlexiBee do GoodData? Vývojářský náklad cca 200 tis Kč Časový náklad cca 1 měsíc Lze to udělat lépe, rychleji i levněji

Co všechno sledujeme? Obrat bez DPH = hodnota faktury - storno - náklady na zboží - náklady na poštovné (dle data objednávky) Průměrnou hodnotu prodeje/košíku Počet produktů na prodej/košík Jaký prodejce prodal kolik zboží a kdy? Vše aktualizujeme každou hodinu Zdroje dat: FlexiBee, CMS, poštovní a kurýrní služby, Google Analytics

Co budeme sledovat za 3 měsíce díky datům z FlexiBee? Pokud se produkt prodává aktuálním tempem, tak kdy nám dojde? Z divizí retail, velkoobchod a eCommerce je která jak reálně nejvíce zisková? Jaký je stav plnění našeho business case? Jak se projevilo zdražení produktů?

Můj názor FlexiBee má funkční API, tak toho pojďme využít. Informace chceme držet ve FlexiBee, ne v CMS. Keboola Connection + GoodData = $$$ Začněte řešit první malý problém!

Děkuji za pozornost Roman Nováček +420 792 592 592 roman@myepico.com https://twitter.com/ronovacek cz.linkedin.com/in/novacekroman