Provozně technické oddělení Lékařské fakulty v Plzni

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vypracováno kolektivem autorů České společnosti pro technickou normalizaci Úřad pro technickou normalizaci, metrologii a státní zkušebnictví
Advertisements

Název projektu: Moderní škola Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Škola: Základní škola, Česká Lípa, Školní 2520, p.o. Číslo klíčové aktivity:
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.08 Ročník2. ročník.
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor:Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
Jihlavské Terasy. Příklady dobré praxe KOMUNIKACE SE ČLENY RODINY A PŘÁTELI PROSTŘEDNICTVÍM PROGRAMU SKYPE Postup: Domluvíme s volaným rodinným příslušníkem.
STS/S 10 Obsluha, používání a údržba MPT v jednotce podle návodů k obsluze a interních aktů řízení Zpracováno: Zpracoval: por.Bc. Martin Hrabina.
Uvedení autoři, není-li uvedeno jinak, jsou autory tohoto výukového materiálu a všech jeho částí. Tento projekt je spolufinancován ESF a státním rozpočtem.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem ČR. Realizace projektu: –
Návrh rozpočtu MČ Brno-Kohoutovice na rok Struktura příjmů MČ Brno-Kohoutovice 1. Příjmy z veřejných rozpočtů o příjmy ze státního rozpočtu - postoupené.
Kulatý stůl II. Nový Šaldorf-Sedlešovice MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů.
STŘEDNÍ ŠKOLA ODBORNÉ UČILIŠTĚ HORNÍ SLAVKOV KOUNICE 613 tel.:
Kultura a památková péče v Pardubickém kraji v letech
Operační program Průmysl a podnikání Programové dokumenty OP – Průmysl a podnikání Národní rozvojový plán ostatní operační programy Socioekonomická.
STRATEGIE SPOLUPRÁCE OBCÍ MAS BYSTŘIČKA PROJEKT SDRUŽENÍ MÍSTNÍCH SAMOSPRÁV „MAS JAKO NÁSTROJ SPOLUPRÁCE PRO EFEKTIVNÍ CHOD ÚŘADŮ“
BEZPEČNOST JEŘÁBOVÉ DOPRAVY Při konstrukci a provozu jeřábů musí být přísně dbáno na zásady bezpečnosti, aby nebyl ohrožen život a zdraví osob a zabránilo.
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem Zvyšování kompetencí vedoucích pracovníků Liberec 20. srpna 2012 Hodnocení.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
© IHAS 2011 Tento projekt je financovaný z prostředků ESF prostřednictvím Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost a státního rozpočtu ČR.
Procesy ve veřejné správě Ivo Vašíček Proces veřejné správy Získávání zdrojů dané, poplatky, pokuty Vnitřní a vnější bezpečnost Správa zdrojů Údržba.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost Název projektu: Inovace magisterského studijního programu Fakulty ekonomiky a managementu Registrační.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 11Číslo.
Úvod k přednáškám o Jištění kvality technologických procesů VŠCHT pd v
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace Určen pro: 2. ročník oboru strojírenství Vzdělávací.
Mgr. Bedřich Myšička vrchní ředitel sekce ekonomické Sekce ekonomická 10. dubna 2014.
Horská služba ČR NONSTOP SOS
Anotace: Materiál je určen pro 1. ročník učebního oboru zedník – vyučovací předmět “technologie“. Je použitelný i pro výuku dané problematiky u jiných.
Podnik ro Název projektu: Nové ICT rozvíjí matematické a odborné kompetence Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název školy: Střední odborná.
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E30.01 Ročník3. ročník.
Materiál je určen pro 2. ročník studijního oboru Provoz a ekonomika dopravy, předmětu Doprava a přeprava, inovuje výuku použitím multimediálních pomůcek.
ÚSPORY MINISTERSTVA VNITRA, POLICIE ČR A HASIČSKÉHO ZÁCHRANNÉHO SBORU ČR V ROCE 2011 Ministr vnitra Radek JOHN.
Držitel certifikátu kvality ISO 9001 a ISO 14001
PROJEKT ISTI INFORMAČNÍ SYSTÉM TECHNICKÉ INFRASTRUKTURY VEŘEJNÉ SPRÁVY
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Ústav technicko - technologický ZHODNOCENÍ EFEKTIVNOSTI DOTAČNÍCH TITULŮ.
Akreditační standardy SAK ČR pro nemocnice - I
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Ing. Zdeňka Bitterová Název materiálu:
Hodnocení kvality vzdělávání škol a školských zařízení zřizovaných Libereckým krajem EDUCA 2011 MY JOBS Porada ředitelů Liberec
Autor: Mgr. Yvetta Kałužová
Mezinárodní vzdělávací projekt TESEUS
Zabezpečení personálu a infrastruktury logistiky
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Výrobní faktory v organizaci
RASC Standardy řízení služeb
POŽÁRNÍ PREVENCE V GASTRONOMICKÝCH PROVOZOVNÁCH
Společenská odpovědnost ve školství
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Název projektu: Moderní škola
UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Daně VY_32_INOVACE_41_828 Projekt.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
1. ročník oboru Mechanik opravář motorových vozidel
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Základy pracovního práva a sociálního zabezpečení v ES
Název materiálu: VY_32_INOVACE_02_ZJIŠŤOVÁNÍ TRHLIN_S4
Aktualizace organizační struktury ÚMČ
Aktuální právní úprava činnosti školy a nové úkoly zástupce ředitele
STŘEDNÍ ŠKOLA STAVEBNÍ A TECHNICKÁ Ústí nad Labem, Čelakovského 5, příspěvková organizace Páteřní škola Ústeckého kraje Podnik VY_32_INOVACE_40_811 Projekt.
Energetický management
Podpora regionálních potravin v rámci výzev MAS Sdružení Růže
Technická Evidence Zdravotnických Prostředků 1
Co dělá Olomoucký kraj pro podporu polytechnického vzdělávání?
Dostupné vzdělání pro všechny kdo chtějí znát a umět víc…
Ekonomická stránka energeticky účinného veřejného osvětlení
Provozně technické oddělení Lékařské fakulty v Plzni
STŘEDNÍ ŠKOLA POLYTECHNICKÁ OLOMOUC, ROOSEVELTOVA 79
Financování dopravní infrastruktury v letech 2018 – 2021
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Profesionalizace sociální práce v ČR
Informační systém údržby dálnic (ISUD) - zavedení systému na SSÚD-
Transkript prezentace:

Provozně technické oddělení Lékařské fakulty v Plzni Univerzita Karlova Lékařská fakulta v Plzni

Provozně technické oddělení Aktuálně má PTO pod správou: 13 budov o celkové užitné ploše 30.206 m2 3 objekty jako pomocné sklady 69.146 m2 ostatních nezastavěných ploch - zeleně, zahrady, manipulační plochy atd. Správu a provoz zajišťují: 3 administrativní pracovníci 6 obsluhujících pracovníků

Struktura organizace PTO VEDENÍ A ADMINISTRATIVA Petr VAIS Iva BOHATÁ Petra BRYKNAROVÁ ÚDRŽBA A SPRÁVA Martin Böhm - malíř-údržbář, řidič Ivo Groesl - elektrikář-údržbář, řidič Karel Martínek - instalatér-údržbář, řidič Petr Novotný - instalatér-údržbář, řidič Karel Šlik - technik BC a UniMec Jiří Tušek - zámečník, mechanik, údržbář + pomocný personál, čítající 15 zaměstnanců, kteří zajišťují úklid, chod vrátnic a šaten.

Provozně technické oddělení Provádíme standardní údržbu a podpůrné činnosti, zajišťující řádné fungování fakulty včetně zavádění technologií, které vedou ke zvyšování úspor energií a bezpečnosti práce na všech pracovištích fakulty: děkanát - cca 17 pracovišť 21 teoretických ústavů 22 klinických pracovišť 4 centrální pracoviště vozový park

Budovy pod správou PTO Název Náhled Celková plocha Zastavěná plocha (m2) Podlaží celkem Účel Rok výstavby Památková ochrana Technický stav Pořízení objektu Fin. zdroj pořízení obj. Děkanát - DĚK Husova 3/654; 301 00 Plzeň 1 592,29 681 4 výuka, děkanát 1950 objekt není památkově chráněn velmi dobrý, běžné opravy, průběžná údržba převodem maj. Finanční zdroje vlastní- interní Šafránkův pavilon - ŠAF Alej Svobody 31/703; 323 00 Plzeň 6 283,39 2 185,00 5 výuka, menza, kolej 1975 objekt není památkově chráněn, ale dotváří urb. celek průměrný, vyžaduje opravu   Procháskův pavilon - PROCH Karlovarská 48/585; 301 00 Plzeň 4 476,49 1 550,00 výuka 1927 8 Původní majetek Pavlovův pavilon - PAV Lidická 1/517; 301 00 Plzeň 5 235,61 1 400,00 1929 Ústav hygieny a preventivní medicíny Lidická 4/538; 301 00 Plzeň 898,74 290 1935

Budovy pod správou PTO Název Náhled Celková plocha Zastavěná plocha (m2) Podlaží celkem Účel Rok výstavby Památková ochrana Technický stav Pořízení objektu Fin. zdroj pořízení obj. Provozně technické oddělení - PTO; Ústav tělevýchovného lékařství Lidická 6/474; 301 00 Plzeň 362,44 235 2 výuka 1908 8 průměrný, vyžaduje opravu převodem maj. Původní majetek Zvířetník Karlovarská 48/585; 301 00 Plzeň 411,94 300 1960 velmi dobrý, běžné opravy, průběžná údržba vlastní výstavbou Finanční zdroje vlastní- interní Chemické laboratoře - CHANOS Lidická 1/517; 301 00 Plzeň 180 212 1980 Garáže 145,05 172 1 technické zařízení Centrální sklad 232,68 218

Budovy pod správou PTO Název Náhled Celková plocha Zastavěná plocha (m2) Podlaží celkem Účel Rok výstavby Památková ochrana Technický stav Pořízení objektu Fin. zdroj pořízení obj. Univerzitní medicínské centrum – UniMec ( SO04 ) Alej Svobody 76/1655; 301 00 Plzeň 5 235,80 1 033,50 7 výuka 2014 objekt není památkově chráněn velmi dobrý, běžné opravy, průběžná údržba vlastní výstavbou OP VaVpl Biomedicínské centrum – BC (SO01, SO02) 4 188,21 1 689,60 4 výzkum a vývoj výborný, pouze běžná údržba Budova Modré posluchárny ( SO08) 964,18 562 2 výuka, menza 2016 OP jiné

Směry činností PTO Standardní údržba komplexní správa a údržba stávajících objektů a ploch technická zhodnocení, rekonstrukce, modernizace, opravy Rozvoj - výstavba a zahájení provozu nového kampusu Unimec II. - zdokonalení celkového Facility managementu v technické správě a údržbě budov

Rozsah činností PTO zajišťující plynulý provoz fakulty : spolupracuje po technické stránce na výstavbě nových budov a zařízení vyřizuje reklamace u nově postavených budov zajišťuje opravy a rekonstrukce (elektřina, voda, plyn, kotle, odpady, zednické práce, malování, lakování, nábytek, okna, dveře, zámky…) řeší havárie zajišťuje a vede evidenci revizí (elektřiny, plynových vedení, kotlů, hromosvodů, tlakových nádob, spalinových cest, zabezpečovacích zařízení, nouzového osvětlení, vzduchotechniky, výtahů, přístrojů a zařízení…) provádí pravidelné kontroly a zkoušky kotelen a výměníků provádí pravidelné odečty energií vyřizuje objednávky pro své oddělení i pro ústavy - opravy přístrojů, výměna tlakových lahví zajišťuje nákupy instalačního, stavebního a spotřebního materiálu

Rozsah činností PTO zajišťuje dopravu zaměstnanců na služební cesty zajišťuje stěhování, převozy nábytku, přístrojů, PC a AV techniky…, převozy a montáž posterů na kongresy, objednávky autodopravců (promoce, větší akce), (vlastníme 3 osobní auta + tranzit) zajišťuje školení řidičů roční povolení vjezdů do FN a na RUK zajišťuje STK, emise, pojištění opravy a údržbu služebních vozidel výměnu a převoz tlakových lahví svozy a likvidace odpisového inventarizačního majetku, doručování těžkých zásilek pomáhá při vývoji a výzkumu v laboratořích, při úpravě přístrojů a pomůcek, jejich inovaci a modernizaci, čištění mikroskopů zajišťuje úklid vnitřních i venkovních prostor (sekání trávy, údržba dřevin, čištění okapů a svodů, úklid sněhu, přistavení a vývozu jímek, kontejnerů, …) zajišťuje provoz vrátnic

Pracujeme v systému EFA Provedením pasportizace a digitalizace budov je získána přehledně ucelená databáze informací o objektech a je tak vytvořen účinný nástroj pro zajištění maximální efektivnosti a hospodárnosti vynakládaných prostředků na údržbu a opravy.

Údržba a opravy

Rekonstrukce a výstavba

Rozvoj - výstavba Aktuálním cílem je dostavba celého kampusu Lékařské fakulty - Unimec II a následné přesídlení všech součástí fakulty V současné době se PTO podílí na procesech spojených s tvorbou, dokončením a kontrolou projektové dokumentace stavby Po dokončení stavby bude koordinováno stěhování všech ústavů a součástí LF

Rozvoj - Facility management Facility management v technické správě a údržbě budov - soubor navzájem integrovaných činností, které pokrývají všechny činnosti, spojené s komplexní správou nemovitostí. Zahrnuje veškeré činnosti správy nemovitosti, které vedou k zajištění a rozvoji sjednaných služeb a tím podporují a zvyšují efektivitu základní činnosti, spojené s nemovitostí.

Facility management Díky pečlivé správě areálu lze prodlužovat životní cyklus nemovitosti a šetřit prostředky na provoz. Technická správa a údržba budov Havarijní služby a opravy LCC a LCA BIM a CAFM Audity-technické, energetické Plány údržby, oprav a investic Evidence provozní dokumentace Provozně technická správa a údržba objektů Údržba, servis, revize VTZ LCC-Life cycle cost -Náklady na životní cyklus LCA-Life cycle Assessment -Posuzování životního cyklu BIM-Building information model -informační model budovy CAFM-Computer Aided FM -počítačová podpora FM

Definice principů-Facility management Pracovníci Lidé Procesy Činnosti Pracoviště Prostor Provozní efektivita Strategie Optimálním provázáním těchto tří složek se vytvářejí podmínky, které zkvalitňují práci každého pracovníka a které vedou k zefektivnění hlavního předmětu činnosti organizace. Dosažení tohoto stavu by mělo vyústit v ekonomicky efektivní provoz.

Personální strategie Koncepce týmu PTO by měla odrážet nově vzniklou potřebu profesionálního zajištění bezproblémového provozu nových budov s výhledem zvýšené nutnosti odborné kvalifikace po dostavbě kampusu. Pomocný personál bude zřejmě redukován podle nových, prozatím neurčených potřeb LF – stálá služba, bezpečnostní ochrana budov a majetku… Vzhledem k nově zaváděným moderním technologiím a technickým inovacím je nutné zajistit fungování celého kampusu jako celku, tj. vzájemnou funkční provázanost všech budov, kterou lze docílit týmem specializovaných techniků, schopných tyto technologie ovládat

Koncepce týmu PTO do roku 2022 Nebudou obnoveny pozice údržbářů/zedníků Ostatní základní profese budou zachovány Administrativní zabezpečení bude zajištěno ve stávajícím personálním složení Bude obsazena pozice technického specialisty - obsluhy velínu Nutnost zajištění pracovní pozice zabezpečení fungování MaR (měření a regulace) Stálá služba pro zajištění provozu, bezpečnosti a ochrany