VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Publicita v hotelnictví.
Advertisements

Způsoby vedení evidence podnikatelské činnosti I.
Střední škola a Vyšší odborná škola cestovního ruchu, Senovážné náměstí 12, České Budějovice Č ÍSLO PROJEKTU CZ.1.07/1.5.00/ Č ÍSLO MATERIÁLU.
Management Motivace Personalistika. Motivace Výkon schopnosti a podmínky Lidský potenciál.
Číslo projektuCZ.1.07/ / Název školySOU a ZŠ Planá, Kostelní 129, Planá Vzdělávací oblast Sociální vztahy a dovednosti Předmět Zdravotnická.
Škola: Cyrilometodějské gymnázium a střední odborná škola pedagogická Brno Označení: CZ.1.07/1.5.00/ , VY_32_INOVACE_nov43 Autor Mgr. et Mgr. Jitka.
5. Klíčové kompetence a základní dovednosti Stanoviska sociálních partnerů.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E21.15 Ročník2. ročník.
1. Úvod do profesního poradenství Dagmar Svobodová.
Psychologie osobnosti 1. Psychika, stavy, procesy a funkce 2. Osobnost a vývoj osobnosti.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBECNÁ VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE Mgr. Renata Kuldová.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Zuzana Pauserová. Dostupné z Metodického portálu ISSN Provozuje.
Představení výzkumného projektu Lenka Hloušková Ústav pedagogických věd Filozofická fakulta MU Brno.
Název školySŠHS Kroměříž Číslo projektuCZ.1.07/1.5.00/ Autor Ing. Eva Zmeškalová Název šablonyVY_32_INOVACE UCE Název DUMuUCE S Stupeň a typ.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín Registrační čísloCZ.1.07/1.5.00/ Označení DUMVY_32_INOVACE_E30.01 Ročník3. ročník.
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Monika Deutschová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Vysoká škola.
TRŽNÍ EKONOMIKA A PODNIKÁNÍ
Název školy Gymnázium, střední odborná škola, střední odborné učiliště a vyšší odborná škola, Hořice Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název materiálu.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza marketingového mixu vybrané banky Autor bakalářské práce:
Autor: Ing. Sikorová Renata
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Obchod a význam obchodu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Systém odměňování pracovníků
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
PSYCHOLOGIE PRODEJE A KOUPĚ Psychologie koupě.
PÍSEMNÁ A ELEKTRONICKÁ KOMUNIKACE VY_32_INOVACE_KORESPONDENCE.01
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Analýza trhu biopotravin
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Ing. Veronika Dostálková MBA
Základní zásady pro vedení evidence
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tematický celek
Mezinárodní hotelnictví
Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL zpracovaný v rámci projektu
Rozdíly mezi lidmi jsou přirozené
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Chování zákazníka Zahrnuje všechny činnosti, které zákazník uskutečňuje v souvislosti s nákupem a užitím zboží nebo služby.
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
ÚLOHA STÁTU V TRŽNÍ EKONOMICE
Průvodní list Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT Vzdělávací materiál: Prezentace – zápis pro žáky Určen pro: 2. ročník oboru.
Výnosy CZECH SALES ACADEMY Hradec Králové – VOŠ a SOŠ s.r.o.
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.09
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.13
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.05
Ing. Veronika Dostálková MBA
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03
Ekonomika podniku STŘEDNÍ ODBORNÁ ŠKOLA A STŘEDNÍ ODBORNÉ UČILIŠTĚ
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Ing. Veronika Dostálková MBA
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.08
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.12
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.02
VY_32_INOVACE_PSYCHOLOGIE.07
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.01
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.03
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.04
Organizace práce na prodejně
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední odborná škola a Střední odborné učiliště, Hradec Králové, Vocelova 1338, příspěvková organizace Registrační číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/
VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.06
Transkript prezentace:

VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10 Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10 1. 9. 2012 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: 4. předmět: Psychologie prodeje

X. PRODEJNÍ DOVEDNOSTI Osobnost obchodníka

CÍL Student charakterizuje pojem osobnost obchodníka a hledá souvislosti s psychologií osobnosti Aplikuje prostředky osobního působení na zákazníka

Osobnost obchodníka Sociální a emoční inteligence Znalost produktu i nabízených služeb

Osobnost obchodníka Motivace a soulad osobních a firemních cílů Schopnost vyjednávat

Témata tréninku Osobnost prodejce Prodejní cyklus Prvenství

Témata tréninku Nákupní motivy Obchodní vztah Efektivita jednání

Prodejní dovednosti Hlubší znalost produktu nebo služby Identifikace potřeb zákazníka

Prodejní dovednosti Odhad osobnosti zákazníka Pozitivní prostředí Orientace na výsledek

Kontrolní otázky Vyjmenuj některé prodejní dovednosti obchodníka Vydefinuj pojem ice-breaker u prodejních dovedností

Děkuji za pozornost

Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, 1997. s. 119. ISBN 80-7168-406-6 Bedrnová, E., Pauknerová, D. PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2004. s. 128. ISBN 80-7168-899-1 Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto