VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10 Střední škola oděvní, služeb a ekonomiky Červený Kostelec, 17. listopadu 1197 PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI VY_32 _INOVACE_PSYCHOLOGIE.10 1. 9. 2012 Mgr. Renata Kuldová obor: Ekonomika a podnikání ročník: 4. předmět: Psychologie prodeje
X. PRODEJNÍ DOVEDNOSTI Osobnost obchodníka
CÍL Student charakterizuje pojem osobnost obchodníka a hledá souvislosti s psychologií osobnosti Aplikuje prostředky osobního působení na zákazníka
Osobnost obchodníka Sociální a emoční inteligence Znalost produktu i nabízených služeb
Osobnost obchodníka Motivace a soulad osobních a firemních cílů Schopnost vyjednávat
Témata tréninku Osobnost prodejce Prodejní cyklus Prvenství
Témata tréninku Nákupní motivy Obchodní vztah Efektivita jednání
Prodejní dovednosti Hlubší znalost produktu nebo služby Identifikace potřeb zákazníka
Prodejní dovednosti Odhad osobnosti zákazníka Pozitivní prostředí Orientace na výsledek
Kontrolní otázky Vyjmenuj některé prodejní dovednosti obchodníka Vydefinuj pojem ice-breaker u prodejních dovedností
Děkuji za pozornost
Použitá literatura Helus, Z. PSYCHOLOGIE. 2. vyd. Praha: Fortuna, 1997. s. 119. ISBN 80-7168-406-6 Bedrnová, E., Pauknerová, D. PSYCHOLOGIE OBCHODNÍ ČINNOSTI. 1. vyd. Praha: Fortuna, 2004. s. 128. ISBN 80-7168-899-1 Kliparty z webu Office.com, poskytnutí: iStockphoto