Prezentace a sebeprezentace

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
„ MNOHO LIDÍ SE DOSTALO D Á L, NEŽ MOHLI, PROTOŽE SI O NICH NĚKDO JINÝ MYSLEL, ŽE MOHOU.“ Centrum pro sluchově postižené Hodonínsko, o.p.s.
Advertisements

Nízkoprahový klub BAN! Chválit a povzbuzovat dítě je stokrát účinnější než hrozit a trestat. Orison Swett Marden.
Komunikace Že si nerozumíme, je normální. Že si porozumíme, je zázrak. neznámý autor Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Projekt: Cesta rozvoje středních škol v JmK CZ.1.07/1.3.10/ název operačního programu: OP VK číslo prioritní osy: 7.1 název prioritní osy: Počáteční.
1 Copyright © Mercuri International 2001 PREZENTAČNÍ DOVEDNOSTI.
Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky Prezentace Jak správně prezentovat – tipy pro vytváření.
Obchodní akademie a Střední odborná škola, gen. F. Fajtla, Louny, p.o. Osvoboditelů 380, Louny Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo sady 11Číslo.
AZ-kvíz − Jednotky. Náhradní otázky Správná odpověď Pyramida Vypočítej 564:1000.
Zpětná vazba učiteli. Je potřeba dopřát učitelům pravidelnou, cílenou a formativní zpětnou vazbu.
SPALOVACÍ MOTORY. Jsou to stroje (tepelné motory), ve kterých se přeměňuje tepelná energie vzniklá hořením paliva na energii pohybovou. Palivo spalují.
VZDĚLÁVACÍ PROGRAM NEZISKOVÉHO SEKTORU projekt Sítě mateřských center o.s. – Jihomoravský kraj Lektorské dovednosti I. Komunikace v NNO.
Výsledky dotazníkového průzkumu Průzkum názorů obyvatel v obci Křoví proběhl v září 2008 v rámci shromažďování podkladů pro tvorbu Strategického plánu.
Dotkněte se inovací CZ.1.07/1.3.00/ Životospráva rodiny.
* Vzdělávací oblast/oblast dle RVP: Člověk a společnost * Okruh dle RVP: * Tematická oblast: Mediální výchova * Název vzdělávacího.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry Autor: Lucie Nováková, Vedoucí práce: Ing. Radka Vaníčková, Ph.D Oponent práce: doc. Ing. Hana Ezrová,
ZŠ Brno, Řehořova 3 S počítačem snadno a rychle Informatika 9. ročník III
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Time Management Lubomir Pelc ČIŽP – Brno
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_inovace 7_07
Ohodnoťte si správně své jazykové dovednosti
Globální grant Operační program Rozvoj lidských zdrojů
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
Vedoucí práce: Ing. Lenka Ližbetinová, Ph.D.
Odborná praxe v Německu
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Efektivní komunikace Budoucnost pro připravené
Pracovní porada Pracovní list.
Rotenburg Wümme – Karolína Hanková.
Komunikační a prezentační dovednosti / C3
ANOTACE VYSVĚTLIT ŽÁKŮM, JAK OŠETŘIT RŮZNÉ DRUHY ZLOMENIN. OBJASNIT, JAK SE ZACHOVAT PŘI PORANĚNÍ PÁTEŘE A VYZKOUŠET ZNALOSTI V PRAXI.
DEKRET ROZVOJE A STABILITY ČESKÉHO ZDRAVOTNICTVÍ Dvacet zdravých vět
Média funkce, vliv IUVENTAS s. r. o.
Pracovní porada Pracovní list.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Monitorování- uvedeno zeleně
Komunikační a prezentační dovednosti / C3
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 7. ročník
Interpersonální komunikace & asertivita
Zpětná vazba – Johariho okno
Fyzika Účinek síly na těleso otáčené kolem pevné osy. Páka.
Informační gramotnost
Reflexe učitele Aneb nejlevnější inovační program šitý na míru.
Děti na cestě z ústavů Zlata Brůžková, LUMOS
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Autor: Mgr. Eva Kotounová Název: VY_32_INOVACE_2C59Čj6_Vypravování
Autor : Mgr. Venuše Nováková Název materiálu:
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Manažerský koučink MPH_MAKO PhDr. Milada Blažková
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Jak vytvořit dobrou prezentaci
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
Děti odsouzených rodičů
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
TOUHY, CÍLE, ZÁJMY, HODNOTY
Funkční styl řečnický.
Výběrové řízení z hlediska právního a psychologického
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Kontakt dětí v PP s původní rodinou
Typy otázek: otevřené přímé uzavřené obecné specifikující spojovací
První český medicínský portál
Vzdělávací kurzy Rodinného Integračního Centra zaměřené na problematiku poruch autistického spektra
PhDr.Hana Pazlarová, Ph.D
TIBETSKÝ TEST OSOBNOSTI
Celostátní sčítání dopravy 2020 a technologický potenciál pro CSD 2025
OP ŽP PO 4 - Ochrana a péče o přírodu a krajinu
Modelová oblast PR Příhrazské skály
Název školy Téma Název DUM Popis Ročník Autor Číslo projektu
NABÍDKA ŠKOLENÍ CE 2017 / 18 Q2.
Transkript prezentace:

Prezentace a sebeprezentace Draženov Blížejov Studánka červen 2010

Sebeprezentace Co o sobě chci sdělit Co ostatní slyší

Zásady prezentace Připravte si osnovu-úvod, stať, závěr Promyslete si, co je Vaším cílem Myslete na posluchače Udržujte kontakt s posluchači Odlište se Buďte sami sebou Zvolte pečivě místo a čas

Jak získám pozornost První dojem Prolomení bariér Navázání vztahu

Jak zvládnu trému

Efektivní komunikace Nelze nekomunikovat Komunikace vzniká na straně příjemce Komunikace přináší nedorozumění

Neverbální komunikace Držení těla Gestika Mimika Upravenost Byt, automobil Přátelé

Typy otázek Otevřené Zavřené

Argumentace Námitky Vyjednávání

Zpětná vazba Hodnocení Oceňování Hledání řešení Včasnost Přiměřenost Na vyžádání S klidem