Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Merkantilní tiskoviny Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Advertisements

K OMUNIKACE VERBÁLNÍ A NEVERBÁLNÍ Zpracovala: Mgr. Kateřina Holá Speciální základní škola, Česká Kamenice, Jakubské nám. 113, příspěvková organizace.
SAZBA Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
TVORBA PROPAGAČNÍCH PROSTŘEDKŮ pro začátečníky napodruhé lektor: Mgr. A. Peříková.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
PAPÍRY Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
PŘEHLED ZAJÍMAVOSTÍ Z KONFERENCE INTERNET VE STÁTNÍ SPRÁVĚ A SAMOSPRÁVĚ 2013 Mgr. Tomáš Lechner, VŠE v Praze.
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Ludmila Jakubcová. Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného.
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_06 Magnetické.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
Diplomové práce pro CE WOOD a) Bilance toku materiálu pilařského provozu b) Závislost kvality vstupní suroviny na kvalitu výstupních produktů pilařského.
Grafické principy Zpracovala: Mgr. Jitka Hot ařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97.
Kód DUM :VY_32_INOVACE_ICT_I/1.12 Škola: Základní škola a Mateřská škola Dobronín, příspěvková organizace Polenská 162 / 4, Dobronín Číslo projektu:
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 5– POWERPOINT - ODRÁŽKY A ČÍSLOVÁNÍ Název školy:
Mgr. Milan Pechal, Ing. Zdeněk Hlavačka
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Maturitní zkoušky 2014 ke dni
Grafická úprava prezentace
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr
Technické vybavení počítače - Počítač PC
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Marketing 6 Nástroje propagace.
1. Význam a úkoly technického kreslení Technická dokumentace
Vnitropodniková komunikace ve vybraném subjektu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Grafické programy - opakování
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Inf Počítač a lidé s handicapem
VY_32_ INOVACE_IKR5 - 12– SMARTART V PREZENTACI. Název školy:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hostouň, okres Domažlice,
Název vzdělávacího materiálu
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Popis výukového materiálu Název: PowerPoint
Vysoká škola technická a ekonomická
MEZILIDSKÁ KOMUNIKACE II.
ŘEMESLO - TRADICE A BUDOUCNOST
Pedagogická komunikace 4. lekce: Verbální komunikace: kladení otázek
UČEBNICE funkce učebnice prostředek vyučování a učení v knižní formě
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_16_FUNKCNI_STYLY Název materiálu:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a praktická škola Arkadie o. p. s.
Integrovaná střední škola, Hodonín, Lipová alej 21, Hodonín
Mgr. Milan Pechal, Ing. Zdeněk Hlavačka
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_09
Přídavná zařízení.
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
UČEBNICE funkce učebnice prostředek vyučování a učení v knižní formě
Corel PHOTO-PAINT Úloha 1 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
FIREMNÍ MANUÁL zpracování.
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Corel PHOTO-PAINT Úloha 3 Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
Poznávací schopnosti, zrakové vnímání
Název školy: Speciální základní škola, Louny Poděbradova640, příspěvková organizace Autor: Mgr. Erika Pospíšilová Název materiálu: VY__32_INOVACE_20_IV_Z6_Typy_Krajin.
OZNAČENÍ MATERIÁLU: VY_32_INOVACE_120_M6
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
Počítačová podpora konstruování
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno – venkov, příspěvková organizace AUTOR: Jiří Toman NÁZEV: VY_32_INOVACE_06_19 Fyzika,
Střední škola obchodně technická s. r. o.
PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI ŠKOLY ZAPOJENÉ DO PROJEKTU MOV
ASOCIACE INOVAČNÍHO PODNIKÁNÍ ČR, z.s.
Barevné korálky vnímání.
Hra ke zopakování či procvičení učiva nebo test k ověření znalostí
Dopravní prostředky A jejich řidiči.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Primární emise akcií (IPO) VOKT (P-8)
Digitální učební materiál
Transkript prezentace:

Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová Střední škola informačních technologií a sociální péče, Brno, Purkyňova 97

Korporátní identita řeší jednotný vizuální styl, pod kterým daná firma vystupuje. Zahrnuje grafické prvky, mezi které patří charakteristický logotyp společnosti, firemní barvy, písmo a obrazový doprovod. Díky propracované korporátní identitě působíte odlišně a upozorníte na sebe. Na trhu působíte jako suverén v daném odvětví.

Logotyp Nejviditelnější a nejnápadnější znak firemního vzhledu. Slouží k odlišení od konkurence a k prezentaci firemních hodnot. Zřetelně a jasně vypovídá o kvalitě značky. Aby správně plnilo svou funkci, musí být snadno zapamatovatelné a jednoznačné. Jdete s kůží na trh, pozor na vtipálky, kteří rádi doplňují a dokreslují

Barevné prostředí Zvýrazňuje firemní styl Je složené z primárních a sekundárních barev Neřídí se módními trendy ani osobním vkusem Barvy přenášejí náladu a emoce lépe než jakékoli jiné prvky grafického designu

Písmo je další výrazný vizuální prvek, který odlišuje značku od její konkurence. Je jedním ze čtyř kamenů firemního designu. Musí být vhodné pro použití v médiích, i pro fungování v mezinárodním prostředí. Návrh fontu a jeho integrace s různorodým počítačovým prostředím vyžaduje nejen kreativitu, ale také technické zkušenosti.

Ilustrace Obrázky přenášejí a zprostředkují svět zkušeností efektivněji než slova. Vizuální formou vyjadřují firemní poslání ve všech komunikačních médiích. Doplňují a kompletují používaný vizuální styl.

Doporučuji zpracování v tištěné i elektronické podobě. Grafický manuál Slouží pro správnou aplikaci vizuálního stylu firmy do praxe. Z manuálu vychází veškerá vizuální komunikace jak navenek, tak dovnitř společnosti. Vedle čtyř základních pilířů firemního designu rozpracovává co nejpodrobněji grafické formáty, specifikuje barevná schémata a řeší návrhy tiskovin, obalů a propagačních materiálů. Doporučuji zpracování v tištěné i elektronické podobě.

Grafický návrh Jak řekl známý marketingový konzultant Steve Rivkin, “jádrem dnešního úspěšného marketingu je diferenciace“, umění odlišit se. A právě vhodný grafický návrh může být jedním z dobrých nástrojů. Zhotovení grafického návrhu vyžaduje vedle kreativity i další rozsáhlé znalosti a zkušenosti. Podrobným a pečlivým zpracováním detailů a jejich uveřejnění v manuálu předejdete nepříjemným překvapením ze strany uživatelů.

Kontrolní úkoly Vyhledejte příklady logotypů, popište jejich klady a zápory. Zvolte harmonickou trojici barev a specifikujte barevný model pro různá média.