Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Ověř si své znalosti z živočišné říše.
Advertisements

Poznej živočichy ČR Ryby, Obojživelníci, Plazi vypracovala: Mgr. Monika Štrejbarová.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Vlastimil Kopečný VYTVOŘENO: NÁZEV: VY_32_Přírodopis_12_Ryby,
PROJEVY ŽIVOTA ŽIVOČICHŮ - TEST Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Ekosystém okolí lidských obydlí Volně žijící živočichové Přírodověda 4. ročník OP VK 1.4. – dotace č. 3937/21/7.1.4/2011 Základní škola a Mateřská škola,
VODA, VZDUCH - OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
ANOTACE Didaktická hra, která procvičuje znalosti z prvouky a přírodovědy. Upevňuje znalosti z oboru živé přírody a jejího rozdělení. AUTORTereza Skálová.
POLOLETNÍ PÍSEMNÉ OPAKOVÁNÍ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_52_INOVACE_468.
ŽIVÁ PŘÍRODA - opakování
VY_32_INOVACE_06- Kachna divoká Přírodověda - 5. ročník
HÁDANKY Z LESA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
ZIMNÍ PŘÍRODA Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č.
Společenstva lesů Živočichové
ROSTLINY, ČÁSTI TĚLA - TEST
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a mateřská škola Lukavice, okres Ústí nad Orlicí AUTOR:Eva Strnadová NÁZEV: VY_52_INOVACE_04_02_27_ VOLNĚ ŽIJÍCÍ ŽIVOČICHOVÉ.
Plazi II. Základní škola a Střední škola CREDO, o.p.s.
VY_32_INOVACE_18_Rozmanitost přírody-společenstvo polí
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Praktická škola Dvůr králové nad Labem
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ
Člověk a jeho svět 4. ročník
Název školy: MŠ a ZŠ Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
EKOLOGICKÝ PŘÍRODOPIS Tématický celek: OBRATLOVCI
Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II .
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou, Kollárova 1045
Jméno autora výukového materiálu
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Kopřivnice, Štramberská 189, příspěvková organizace
VY_32_INOVACE_16_Živočichové
Škola: Základní škola a Mateřská škola, Kostelní 560, Svoboda n. Úpou,
VY_32_INOVACE_09_ Přírodověda pro 4. ročník
SPOLEČNÉ ZNAKY živočichů (výklad)
PLAZI VY_32_INOVACE_06-54 Ročník: 3. Vzdělávací oblast:
Název školy: MŠ a ZŠ, Veselí nad Moravou
OBOJŽIVELNÍCI (zajímavosti)
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková CZ.1.07/1.4.00/
Zvířata v lese –test plazi 2 autor projektu: Mgr. Michaela Kerdová
AUTOR: Mgr. Alena Bartoňková
Termika VY_32_INOVACE_05-55 Ročník: VIII. r. Vzdělávací oblast:
Ekosystém louka Živočichové
Autor: Mgr. Hana Klomínská Datum: říjen 2012
Název školy Plavská škola Autor Mgr. Jana Kneřová Název
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Vysoké Mýto, Knířov
VY_32_INOVACE_58_PRV_ 3 1) Jméno autora výukového materiálu (VM), škola: Miroslava Červená Základní škola a mateřská škola Skalsko, okres Mladá Boleslav.
VY_52_INOVACE_07_ Hospodářská zvířata
Vy_32_INOVACE_O4_ŽIVOČICHOVÉ
Obojživelníci. AUTOR: Eliška Jurčicová
OBRATLOVCI – opakování
Přírodopis Č. DUMu: VY_32_INOVACE_07_ryby
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola
Základní skupiny živočichů
Autor: Mgr. Zdenka Zavičáková
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
PTÁCI (opakování) Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_32_PTÁCI Mgr. Petra Kukuczková Prvouka
JEHLIČNATÉ STROMY Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Autor: Olga Kociánová Datum ( období): listopad 2011 Ročník: 4
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_11_STAVBA_TELA_ZVIRAT Název materiálu:
Les - živočichové Základní škola a Mateřská škola Kateřinice, okres Vsetín projekt č. CZ.1.07/1.4.00/ Č. DUMu: VY_32_INOVACE_08_16_Ekosystémy Vzdělávací.
OBRATLOVCI - POPIS Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/
Živá příroda Člověk a jeho svět (Prvouka pro 3. ročník) Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Šablona: III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Sepekov Autor:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA TIŠICE, okres MĚLNÍK AUTOR:
1. 1.
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška
Želvy a krokodýli.
Operační program Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Transkript prezentace:

Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II . OBRATLOVCI KVÍZ Základní škola a Mateřská škola Valašské Meziříčí, Poličná 276, okres Vsetín, příspěvková organizace projekt č. CZ.1.07/1.4.00/21.1504 Č. DUMu: VY_52_INOVACE_445 Tématický celek : ROZMANITOST V PŘÍRODĚ II . Autor: Mgr. Zdenka Zavičáková Anotace: Materiál je určený pro práci s interaktivní tabulí. Ukázka tvorby DUMu v Powerpointu procvičuje a ověřuje znalostí žáků, třídí organismy do známých skupin, využívá k tomu i jednoduché klíče a atlasy.

Ověř si své znalosti z živočišné říše. PŘÍRODOVĚDA - 4. ROČNÍK OBRATLOVCI KVÍZ Ověř si své znalosti z živočišné říše. PŘÍRODOVĚDA - 4. ROČNÍK

Obratlovci jsou živočichové, kteří mají páteř s obratli. Patří mezi ně : plazi ptáci obojživelníci savci ryby

Označ špatnou odpověď! 1. A / Plazi jsou hadi, želvy i krokodýli. B / Plazi mají tělo pokryté šupinami. C / Hadi líhnou vejce. D / Plazi mají tělo pokryté peřím. E / Někteří plazi mohou mít krunýř.

Kolik je na této straně plazů ?

Označ špatnou odpověď! 2. A / Ptáci mají tělo pokryté peřím. B / Všichni ptáci žijí u vody. C / Někteří ptáci odlétají do teplých krajin. D / Ptáci mají zobák. E / Ptáci snášejí vejce, z kterých se líhnou mláďata.

Kolik je na této straně ptáků?

Označ špatnou odpověď! 3. A /Obojživelníci mohou mít ocas. B / Pulcům časem narostou nohy. C / Všichni obojživelníci vydávají hlasité zvuky. D / Někteří se rozmnožují ve vodě. E / V zimě upadají do strnulosti.

Kolik je na této straně obojživelníků?

Označ špatnou odpověď! 4. A / Savci snášejí vejce. B / Savci sají mateřské mléko. C / Většina savců má zuby. D / Někteří savci žijí ve vodě. E / Tělo mnoha savců je pokryto srstí. F / Mnoho savců má dobře vyvinutý hlas.

Kolik je na této straně savců?

Označ špatnou odpověď! 5. A / Tvar těla rybě umožňuje snadněji se pohybovat ve vodě. B / Samička klade jikry a samec mlíčí. C / Ryby dýchají kyslík rozpuštěný ve vodě. D / Mají zvláštní dýchací ústrojí – žábra. E / Povrch jejich těla je suchý a drsný. F / Ryby mají ploutve.

Kolik je na této straně ryb?

KONTROLA : 1. D 2. B 3. D 4. A 5. E

Napiš pět vět o každém druhu. / Uveď tři zástupce / Napiš, co víš o rybách. Napiš, co víš o obojživelnících. Napiš, co víš o plazech. Napiš, co víš o ptácích. Napiš, co víš o savcích.

Pracovní list 1. Správně spoj: kočka, pes, kůň - ryby slepice, slavik, drozd - plazi kapr, sumec, pstruh - obojživelníci moucha, včela, mravenec - savci ještěrka, zmije, želva sloní - ptáci ropucha, skokan, rosnička – hmyz

3. Napiš, jak se pohybují ryby, plazy, ptáci: 2. Správně přiraď: jelen, ovce, zajíc - všežravec prase divoké, veverka, vrána - masožravec vlk, orel, štika - býložravec 3. Napiš, jak se pohybují ryby, plazy, ptáci: -------------------------------------------- 4. Napiš tři živočichy, kteří se rozmnožují a/rodí mláďata: ------------------------- b/ snášejí vejce : -----------------------

Zdroj Klipart : Office Microsoft PowerPoint Ilustrace : www.office.microsoft.com

KONEC Mgr. Zdenka Zavičáková MŠ a ZŠ Valašské Meziříčí, Poličná