DUM II. / 18. voda v přírodě Bc. Zdeněk Klíma.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
PODMÍNKY ŽIVOTA NA ZEMI
Advertisements

Voda a její okolí.
Voda Stejně jako vzduch, světlo a teplo je i voda neživou součástí přírody a nezbytnou podmínkou života na naší planetě. Vodu přijímáme spolu s potravou,
Vše o vodě a jejich vlastnostech.
vypracovala: Vendula skalová
INVESTICE DO ROZVOJE VZDĚLÁVÁNÍ
Voda a vzduch = základ života
PŘÍRODNÍ SLOŽKY A OBLASTI ZEMĚ II.
VODA Lukáš Mráček, 2.L VOS a SPŠE Božetěchova 3, Olomouc.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
Hydrosféra Filip Bordovský.
Co to vlastně voda je? Je to chemická sloučenina vodíku a kyslíku. Se vzduchem tvoří základní podmínky pro existenci života na Zemi. Je to chemická sloučenina.
Základní škola Karviná – Nové Město tř. Družby 1383
Název šablony:Inovace a zkvalitnění výuky v oblasti přírodních věd zaměření VM:6. ročník – Člověk a příroda – Zeměpis – hydrosféra autor VM:Ondřej Vojáček.
Tento Digitální učební materiál vznikl díky finanční podpoře EU- OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost. Není – li uvedeno jinak, je tento materiál zpracován.
Hydrosféra oceánská voda
Co je to vlastně voda? Klára Boháčová.
ZKOUŠÍM, BÁDÁM, VYRÁBÍM VODA, VZDUCH, PŮDA
Autorem materiálu, není-li uvedeno jinak, je Bc. Jana Kloučková
HYDROSFÉRA VODA NA ZEMI.
Voda, vzduch, půda a oheň 3. ročník
Člověk a jeho svět 4. ročník
Člověk a jeho svět Rozmanitost přírody Mgr. Renata Nogolová
Inovace bez legrace CZ.1.07/1.1.12/ Tento projekt je spolufinancován Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky SVĚTOVÝ.
4.1 Voda a vzduch Atmosféra Hydrosféra - vzdušný obal Země
VODSTVO NA PEVNINĚ Vítek Urban prima.
Voda je jedna z nejdůležitejších látek na Zemi. Převážná část 97% tvoří oceány a moře (slaná voda). jezera a řeky tvoří 3% (sladká voda), a 2% tvoří.
Jezera Přirozená vodní nádrž Zásobárna sladké vody
RZ RZ v ní životVznikl v ní život Koloběh vodyKoloběh vody „obnovitelná“látka Kolem řekKolem řek vznikaly osady a města Civilizace.
Voda a vzduch 1. VODA RZ
VY_32_ INOVACE_ 11_ VLASTIVĚDA 4 Základní škola a Mateřská škola, Potštejn, okres Rychnov nad Kněžnou VODSTVO ČR Autor: Mgr.Renata Viktorinová.
Člověk a příroda Zeměpis VI. ročník Vypracoval: Mgr. Zdeněk Šebestík Příroda v krajině Střední škola, Základní škola a Mateřská škola, Karviná, příspěvková.
Hydrosféra. obsah úvod skupenství vody výskyt vody v přírodě zásoby vody význam vody funkce vod použití vody oběh vody kontrolní otázky.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_ Voda Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo projektu:
Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Eva Fojtíková. Dostupné z Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA Přáslavice.
K oběhu vody dochází hlavně díky sluneční energii. Voda se vypařuje z oceánů, vodních toků a nádrží, ze zemského povrchu a z rostlin. Droboučké kapičky.
Voda Mgr. Helena Roubalová
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Anotace: Výklad nového učiva. Autor: Mgr.Eva Palovská,2011 Ověření ve výuce: 5. 3.
Neživá příroda - voda. Voda Voda je součástí neživé přírody, patří mezi kapalné látky. Voda je bezbarvá (průhledná) látka, bez vůně a bez chuti. Nemá.
ZÁKLADNÍ ŠKOLA, JIČÍN, HUSOVA 170 Číslo projektu
Základní škola a Mateřská škola Mlečice, příspěvková organizace Autor:
NEŽIVÁ PŘÍRODA VLASTNOSTI VODY.
DUM II. / 11. skupenství vody
Financováno z ESF a státního rozpočtu ČR.
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Součásti neživé přírody
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
DUM I. / 20. zvířata v naší přírodě
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY
VY_32_INOVACE_13_05_vodstvo na Zemi
Hydrosféra záliv podmořský svět jezero
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Dolní Benešov, příspěvková organizace
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Hnátnice, okres Ústí nad Orlicí
Vodstvo České republiky
VODA.
VY_32_INOVACE_ZE6-08 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Autor:
NEŽIVÁ PŘÍRODA Anotace: Materiál je určen k výuce přírodovědy ve 4. ročníku ZŠ. Seznamuje žáky se základními znaky a dělením neživé přírody.
Eva Zaplatílková Lucie Vostárková ZŠ Chrastava
VY_32_INOVACE_
Název školy: Základní škola a Mateřská škola, Libhošť 90, příspěvková organizace Autor: Mgr. Monika Hanzelková Reg.číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Sada 2 Člověk a jeho svět MŠ, ZŠ a PrŠ Trhové Sviny
DUM II. / 20. zdroje světla Bc. Zdeněk Klíma.
Hydrosféra koloběh vody v přírodě
DUM I. / 4. domácí zvířata Bc. Zdeněk Klíma.
Hydrosféra – vodní obal země.
VY_52_INOVACE_Atmosféra a hydrosféra- kontrolní otázky
Základní škola Podbořany, Husova 276, okres Louny
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Blanka Machovcová
Voda na pevnině 2. února 2005.
Transkript prezentace:

DUM II. / 18. voda v přírodě Bc. Zdeněk Klíma

Voda v přírodě

Vymyslete, kde všude může být v přírodě voda Pomohou vám následující obrázky

Správně odpovězte Co zabírá více povrchu Země, pevnina nebo voda? Je na Zemi více slané nebo sladké vody? Objevuje se nějaká voda i v podzemí? Je více vody v řekách nebo v ledovcích?

Dopište, kde je voda slaná a kde sladká Pozor, někde může být slaná i sladká moře a oceány – ledovce – podzemní voda – jezera – řeky – rybníky – potoky – vzduch –

Koupete se někdy v rybníku nebo v jezeře? Viděli jste někdy studánku nebo minerální pramen?

Použité zdroje Snímek č. 3: http://wallpapers-x.potterharry.net/ocean/more.jpg Snímek č. 4: http://sorry.vse.cz/~xkecm01/img/galerie/ledovec.jpg Snímek č. 5: http://www.braunstein.cz/pics/2005/2005_0611_125816_HR_jezero.jpg Snímek č. 6: http://data.superhry.cz/superhry/TSO_40e1f9z/800/010/10206-800.jpg Snímek č. 7: http://www.ekoporadce.cz/design/studna.jpg Snímek č. 8: http://www.wallpaper.cz/primo/ir2/nebe___--1600x1200.jpg