3DR, outdoor, indoor.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
3DR, outdoor, indoor, podpora prodeje. 3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) 3D reklama = reklamní produkt.
Advertisements

REKLAMA & NEETICKÁ REKLAMA. Reklama  z latinského „reklamare“ (znovu křičeti)  proces komerční komunikace, jehož účelem je poskytnout spotřebiteli informace.
Marketing. nástroje marketingu mix 5P product – produkt product – produkt price – cena (prodej) price – cena (prodej) place – distribuce (pozice) place.
Název SŠ:SOU Uherský Brod Autor:Ing. Jan Weiser Název prezentace (DUMu): Snímače otáček Tematická oblast:Zapalování Ročník:2. Číslo projektu:CZ.1.07/1.5.00/
Název školy: Střední odborná škola stavební Karlovy Vary, Sabinovo náměstí 16, Karlovy Vary Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ Název materiálu: VY_32_INOVACE_06_CENTRALNI.
III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT VY_32_ INOVACE _ 9 Jméno autora: Mgr. Marcela Chalúpková Datum: červen 2012 Ročník: 8. Vzdělávací.
Využití informačních technologií při řízení obchodního řetězce Interspar © Ing. Jan Weiser.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Digitální technologie 9 Autor: Bc. Pavel Šiktanc Movie Maker uložení a sdílení filmů Co se všechno naučíme???
Publicita v projektech financovaných z ESF v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost Seminář pro žadatele.
Ing. Lenka Bombera Piskačová. Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu DUM Škola budoucnosti s využitím IT VY_11_INOVACE_MAR35 Název školy.
Vzdělávací oblast:Ekonomické vzdělávání Tematická oblast: Marketingový mix hotelových a restauračních sužeb Název vyučovací oblasti: Reklama a reklamní.
PROČ 28. ZÁŘÍ NECHODÍME DO ŠKOLY – projekt ke státnímu svátku Autor : Mgr. Ivana Tesařová Materiál vznikl v rámci projektu Škola pro život č.proj. CZ.1.07/1.4.00/
3DR, outdoor, indoor. 3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) 3D reklama = reklamní produkt mající tři rozměry:
MÁTE VE SVÝCH DATECH NEJVĚTŠÍ BOHATSTVÍ. Stávající datový sklad Pasivní homologace adresy Identifikátory subjektu IČ, jméno, příjmení, domácnost (první.
Proces rozhodování kupujícího Fáze procesu rozhodování 1. poznání problému 2. hledání informací 3. zhodnocení alternativ 4. rozhodnutí o nákupu 5. vyhodnocení.
5. října 2005GfK GroupROČENKA ČESKÉHO A SLOVENSKÉHO OBCHODU INCOMA Research Zdeněk Skála INCOMA Research.
[Název výrobku] Marketingový plán [Jméno]. Přehled trhu Minulost, současnost a budoucnost trhu –Uveďte přehled změn podílu na trhu, vedoucích pozic, aktérů,
Marketingové techniky
Obchod, trh Základy hospodaření.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Média.
Autor: Zuzana Dvořáková Vedoucí práce: Ing. Ludmila Opekarová, Ph.D.
Výzkum veřejného mínění v otázce výstavby obchodního centra
Jak získat nejlepší talenty?
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivační a věrnostní programy jako nástroj budování loajality zákazníků Autor práce: skopalová.
Tisková konference Informovaný spotřebitel
REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím ICT.
VÁNOČNÍ REKLAMA Základní škola a mateřská škola Nesovice, příspěvková organizace; CZ.1.07/1.4.00/ III/2 Inovace a zkvalitnění výuky prostřednictvím.
Marketing 6 Nástroje propagace.
Měnová soustava, měnová politika
Grafické programy - opakování
Psychologie reklama.
Ing. Veronika Dostálková MBA
Analýza řízení privátní značky v maloobchodní jednotce
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
VY_32_INOVACE_10_Malování Windows I.
Kreslení ve Wordu Autor: Mgr. Jiří Maršík
Název školy: Základní škola Pomezí, okres Svitavy
Vítejte na Marketingu.
MANUÁL VYUŽITÍ POP PROSTŘEDKŮ V LOKÁLNÍCH MO ŘETĚZCÍCH
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Komunikace se zákazníky ve vybraném podniku Autor práce: Zuzana.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENEŠOV
Komanditní společnost
Marketing VY_32_INOVACE_41_822
Obchodní akademie, Střední odborná škola a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky, Hradec Králové Autor: Mgr. Lubomíra Moravcová Název materiálu:
Gymnázium, Obchodní akademie a Jazyková škola s právem státní jazykové zkoušky Hodonín Název.
Propagace.
Včela medonosná.
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Marketingová komunikace ve vybrané společnosti
POVOLÁNÍ.
Vliv reklamy na společnost
Korporátní identita Zpracovala: Mgr. Jitka Hotařová
Autor: ING. JANA KOVAŘÍKOVÁ
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry obchodní jednotky C&A
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO:
Název školy: Speciální základní škola, Louny,
-v tržním hospodářství zaujímá klíčovou pozici
KATALOG ZBOŽÍ zpracování.
Číslo projektu Číslo materiálu název školy Autor Tématický celek
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_32_INOVACE_15_Dopravní výchova TÉMA:
Prodeji produktu nebo služby
Organizace práce na prodejně
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Střední škola obchodně technická s. r. o.
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF
ZLEPŠENÍ PODMÍNEK PRO VZDĚLÁVÁNÍ NA EOA
Střední škola obchodně technická s. r. o.
Jaké jsou obzory digitální Evropy?
INVESTICE.
Transkript prezentace:

3DR, outdoor, indoor

3D reklama Asociace třídimenzionální reklamy (A3DR) http://www.a3dr.cz/mapa.asp 3D reklama = reklamní produkt mající tři rozměry: výšku, šířku a hloubku 2 druhy produktů: katalogové zboží a tailor made soutěž Hvězda 3D reklamy http://www.hvezda3dreklamy.cz/

Outdoor reklama Česká asociace pro venkovní reklamu http://www.cavr.cz/cz/onas.php některé typy venkovní reklamy - billboardy, bigboardy, reklamní plachty, backlighty (7 divů světa – letiště Ruzyně společnosti BigBoard Praha) http://www.bigboard.cz/index.php?page=galerie - City Light vitríny http://www.euroawk.cz/index2.php?section=nosice&lang=cz&id=5 http://www.railreklam.cz/cs/media_clv.php lavičky http://www.ad-net.cz/

10 pravidel pro outdoor najděte si pouze 1 téma buďte struční (zaznamenání, přečtení a zapamatování 5-20 s) komunikujte s člověkem dívejte se do očí objevte kouzlo seriálu oslovte lidi tam, kde Vás nečekají zvolte vhodnou kombinaci barev vede realistická 3D reklama sexuální podtext přitahuje fungující neměňte

Indoor reklama média Dynamic Shopping Display City Light vitrína Floor windows Saleboard Floor Stickers (Perla Tip v r. 2001 – 100 prodejen 5-ti řetězců, efekt nálepek 3%)

POP a POS = reklama v místě nákupu a prodeje nástroje: prodejní stojan Univers Magnet Promo stolky Univers Roll&Show

POP a POS stojany s testerem Rollaway regálová čela dekorované palety

Výzkum POPAI POPAI (Point of Purchase Advertising International) Typ nákupu Supermarket Obchodní dům konkrétně plánovaný 30 26 obecně plánovaný 6 18 náhradní 4 3 neplánovaný 60 53 POPAI ve spolupráci s Meyers Research Center – index zvýšení nákupu značky (index 46,67 pro filmy a fotografický materiál) http://www.popai.cz/

Použité zdroje Mimo zdroje uvedené v prezentaci Strategie – 10 momentů, které ovlivnily vývoj trhu KRUPKA, J. Desatero zásad, jak nezkopat venkovní reklamu. Strategie z 10.02.2003 COUFALOVÁ, M. – Reklama v nákupních centrech kvete. Strategie z 01.09.2003 FORST, V. Nejen pro ty, kteří klopí oči. Strategie z 22.04.2003 Reklama v místě nákupu. Strategie z 03.11.2003 KUDRNOVÁ, L. Průvodce POP nástrojů. Strategie z 22.04.2003

Použité zdroje Strategie z 03.11.2003 – příloha KRUPKA, J. Strategie z 24.02.2003. část Sales promotion and 3D http://www.bellex.cz/ http://www.logologic.cz/htmlVersion/cz/hist01.html http://www.rainbowdisplaysystems.com/ http://www.unibon.cz/interakt.htm http://www.vybercz.cz/popai http://www.istrategie.cz/pdf_files/outdoor_2001/STRVEN_24_25.pdf