Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
OSOBNÍ ZÁJMENA A SLOVESO BÝT VE VĚTÁCH V PŘÍTOMNÉM ČASE
Advertisements

Grammar – Verb „to be“ Střední odborná škola Otrokovice
Sloveso BÝT – minulý čas
Registrační číslo CZ.1.07/1.4.00/ Klíčová aktivita: II/2 Inovace a zkvalitnění výuky směřující k rozvoji. výuky cizích jazyků Šablona číslo: VY_22_1_36.
Sloveso BÝT – přítomný čas
Projekt: CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“
Přítomný čas průběhový Present Continuous
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_670_MINULÝ_ ČAS_SLOVESA_BÝT TÉMA: MINULÝ.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_425_Budoucí čas AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová ROČNÍK,
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_01
BÝT (kladný a záporný oznamovací způsob)
Present Continuous positive Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_426_Minulý čas průběhový AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
Sloveso „být“ v záporu a otázce, otázky Yes/No
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Název a adresa školy: Střední odborné učiliště stavební, Opava, příspěvková organizace, Boženy Němcové 22/2309, Opava Název operačního programu:OP.
Present Continuous negative Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Mgr. Svatava Mazurová. Materiál zpracován v rámci projektu.
gramatika BÝT - otázka VY_22_INOVACE_41
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_02
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Předmět a očekávaný výstup
Označení materiálu: VY_32_INOVACE_KASPE_ANGLICTINA1_18
Tento výukový materiál vznikl v rámci Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost 1. KŠPA Kladno, s. r. o., Holandská 2531, Kladno,
Časování slovesa BÝT (to be)
Název školyIntegrovaná střední škola technická, Vysoké Mýto, Mládežnická 380 Číslo a název projektuCZ.1.07/1.5.00/ Inovace vzdělávacích metod EU.
Digitální výukový materiál zpracovaný v rámci projektu „EU peníze školám“ Projekt:CZ.1.07/1.5.00/ „SŠHL Frýdlant.moderní školy“ Škola:Střední škola.
PRESENT CONTINUOUS QUESTION_14 Mgr. Filip Soviš ANJ_Tenses
To be - questions Anglický jazyk VY_32_INOVACE_374, 19. sada, AJ2 ANOTACE V prezentaci si žáci procvičují a upevňují používání slovesa to be ve větách.
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_ INOVACE_17_Vazba „going to“ AUTOR: Bc. Petra Baťová ROČNÍK, DATUM:
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Javorník, okres Jeseník REDIZO: NÁZEV: VY_32_INOVACE_428_Minulý čas slovesa TO BE AUTOR: Ing. Magdalena Nemeškalová.
VY_32_INOVACE_13_TO BE 2 Anotace Prezentace sloužící k procvičení časování slovesa TO BE Autor Mgr. Jana Hrbková JazykEnglish Očekávaný výstup Vybere správný.
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_668_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_ZÁPOR TÉMA:
NÁZEV ŠKOLY: ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY AUTOR: SIMONA ŠTRANCOVÁ, DIS. NÁZEV: VY_32_INOVACE_669_PŘÍTOMNÝ_ČAS_PRŮBĚHOVÝ_OTÁZKA TÉMA:
Časování slovesa „to be“ - být
Základní škola praktická a základní škola speciální Heřmanův Městec.
My family NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Osoblaha, příspěvková organizace AUTOR: Miroslava Jarkulišová NÁZEV: VY_32_INOVACE_14_ Jazyk anglický TEMA: My family ČÍSLO.
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Mgr. Tereza Černá Název materiálu:VY_32_INOVACE_01_16_Present simple I. (be, have) Číslo projektu:
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ Have got- question Název sady: Project 1 Číslo projektu:
Anotace: Určeno pro 4. a 5.ročník ZŠ Zpracováno jako opakovací test, příp. jako příprava na test, k učebnici ENGLISH 5, ENGLISH 4, Milena Kelly, Angličtina.
Sloveso TO BE V přítomném, minulém i budoucím čase Autorem materiálu a všech jeho částí, není-li uvedeno jinak, je Ing. Alice Javoříková. Dostupné z Metodického.
Elektronické učební materiály - II. stupeň Anglický jazyk Autor: Marcela Vojtíšková What are you doing now?
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Věra Tománková Název DUM: VY_32_Inovace_ To be - otázka Název sady: Project 1 Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola a Mateřská škola Nedvědice, okres Brno-venkov, příspěvková organizace AUTOR: Mgr. Petr Punčochář NÁZEV: VY_22_INOVACE_01_15.
Elektronické učební materiály – I. stupeň Anglický jazyk 5 Autor: Mgr. Jaroslava Ledererová Long form I am you are he is she is it is we are you are they.
VY_32_Inovace_ So x Neither Project 3
Sloveso být – přítomný čas
Název školy: ZŠ Klášterec nad Ohří, Krátká 676 Autor: Lenka Špillerová Název materiálu: VY_32_INOVACE_20_42_going to Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/
Č. DUMu: VY_22_INOVACE_02_TO BE – krátká odpověď
Přítomný průběhový čas The present continuous tense
TO BE – questions, short answers
VY_32_Inovace_ Sloveso „být“ (to be)
VY_32_Inovace_ Past simple – to be Project 2
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
VY_32_INOVACE_222_Časy sloves
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
ANJ_Verbs TO BE PRESENT_01 Mgr. Filip Soviš
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem Efektivní výuka pro rozvoj potenciálu žáka projekt v rámci Operačního programu VZDĚLÁVÁNÍ PRO KONKURENCESCHOPNOST.
Anglický jazyk 3.třída to be
VY_32_Inovace_ To be – zápor Project 1
Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ NETVOŘICE, OKRES BENE3OV
AUTOR: Mgr. Iveta Hejtmánková
Otázka, přítomný průběhový
VY_32_INOVACE_228_Přítomný čas průb.
AUTOR: Bc. Leona Vejrostová NÁZEV: VY_22_INOVACE_02_13_Sloveso to be 2
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
To be - affirmative Anglický jazyk VY_32_INOVACE_373, 19. sada, AJ2
Škola ZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň Autor Mgr. Marcela Götzová Číslo
Název školy: Základní škola Pardubice – Spořilov
Translation 01/02 Tohle je Nicki. This is Nicki.
Transkript prezentace:

Název školy: ZŠ Pardubice – Spořilov Autor: Ing. Miluše Uhlířová Název: VY_22_INOVACE_ANGLICKÝ JAZYK1_2. TO BE – PŘÍT. ČAS I Téma: To be – přít. čas I Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/21.2349 Anotace: Tento materiál zahrnuje výklad k časování slovesa to be v přítomném čase - a to kladných a záporných vět. Součástí je krátké procvičení na závěr.

(sloveso být - přítomný čas) To be (sloveso být - přítomný čas) Kladné věty I am Iʼm (já jsem) you are youʼre (ty jsi) he she is heʼs it (on, ona, ono je) we are weʼre (my jsme) you are youʼre (vy jste) they are theyʼre (oni jsou)

Příklady I am at home. Já jsem doma. She is sad. Ona je smutná. Dogs are black. Psi jsou černí.

Záporné věty I am not Iʼm not we are not we arenʼt (já nejsem) you are not you arenʼt (ty nejsi) he she is not she isnʼt it (on, ona, ono není) we are not we arenʼt (my nejsme) you are not you arenʼt (vy nejste) they are not they arenʼt (oni nejsou)

Příklady He is not at school. On není ve škole. They are not happy. Oni nejsou šťastní. You are not small. Ty nejsi malý.

Přeložte Doplň tvar slovesa to be: My name …… Jane. My sister …….. Kate. She …….. small. She …….. five. We …….. children and we ……. happy. Peter and Paul …… boys. They ….. our friends. They ….. not in the garden. They …… at home. Petra tady není. Oni jsou malí. John je velký. My nejsme unavení. On je hodný. Já nejsem doma.