Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Advertisements

Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti Autor bakalářské práce: Zuzana Kodýdková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku Autor práce: Jana Štindlová,
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Komunikační chyby vedoucích pracovníků ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Alena Strakošová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Iveta Kmecová, Ph.D.
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH Plánování zakázek ve vybraném výrobním podniku ÚSTAV PODNIKOVÉ STRATEGIE Autorka bakalářské.
D OPADY ÚČETNÍ REFORMY VEŘEJNÝCH FINANCÍ V KONKRÉTNÍCH PODMÍNKÁCH VYBRANÉ ZÁKLADNÍ ŠKOLY Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
Specifika účtování ve vybraném zemědělském podniku Autor bakalářské práce: David Limberk Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kristina Kabourková Oponent bakalářské.
Návrh účinné marketingové komunikace podniku v oblasti služeb
DOTACE A TRANSFERY Z ÚČETNÍHO HLEDISKA A JEJICH VLIV NA HOSPODAŘENÍ
Komunikační chyby řídících pracovníků v Českém statistickém úřadu
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
VŠTE České Budějovice Ústav podnikové strategie
Program obnovy venkova Jihočeského kraje v letech
Motivace a stimulace pracovníků v podniku Terno České Budějovice
Analýza manažerských dovedností ve vybraném podniku
Řízení vtahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autor práce:
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Obhajoba bakalářské práce
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybrané obchodní společnosti
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
Aplikace nových forem marketingu
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podniku
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Motivace a stimulace pracovníků ve vybraném podniku Autorka bakalářské práce: Martina Jakubcová.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému
Hodnota vnímaná zákazníkem
Autor bakalářské práce : Karel Ibehej Vedoucí bakalářské práce: Ing
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza motivačního a stimulačního systému ve vybraném podniku.
Zpětná vazba zákazníků ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Vysoká škola technická a ekonomická České Budějovice Ústav podnikové strategie Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku Autor BP: Miroslava Sobotovičová.
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
České Budějovice, červen 2016
Ústav podnikové strategie
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Systém odměňování pracovníků ve vybraném podniku
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
Analýza vnitropodnikového komunikačního systému ve vybraném podniku
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vnitropodniková komunikace ve vybraném podniku Autor práce: Denisa.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Motivace a stimulace zaměstnanců ve vybraném podniku
ANALÝZA VNITROPONIKOVÉHO KOMUNIKAČNÍHO SYSTÉMU VE VYBRANÉM PODNIKU
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Transkript prezentace:

Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Johana Kohoutová Vedoucí bakalářské práce: Ing. Kamila Tišlerová, Ph.D. Oponent bakalářské práce: Ing. Jakub Hořický

Motivace a důvody k řešení daného problému Zájem o danou tématiku Dostupnost informací Postavení společnosti Prohloubení znalostí

Cíl práce Cílem bakalářské práce je zanalyzovat a zhodnotit funkčnost komunikačního systému ve vybraném podniku, zjistit jeho problémové oblasti a následně navrhnout opatření pro jejich odstranění.

Definované výzkumné otázky Poskytují vedoucí manažeři svým zaměstnancům veškeré informace o chodu podniku? Jaká je nejčastější forma komunikace nebo komunikační prostředek společnosti? Má správně fungující komunikace pozitivní vliv na pracovní výkony zaměstnanců?

Použité metody Analýza interních dokumentů Dotazníkové šetření 20 otázek 100 respondentů

Představení společnosti ČEZ, a. s. 6. května 1992 výroba elektřiny CA 602,69 mld. Kč 26 tis. zaměstnanců ČZ 27,7 mld. Kč

Výzkumná otázka č. 1 Poskytují vedoucí manažeři svým zaměstnancům veškeré informace o chodu podniku? Dotazníkové šetření – Otázka č. 1, otázka č.3, otázka č. 4 Odpověď je ANO.

Výzkumná otázka č. 2 Jaká je nejčastější forma komunikace nebo komunikační prostředek společnosti? Převažuje neosobní elektronická komunikace, ale konkrétní forma není ve společnosti určena.

Výzkumná otázka č. 3 Má správně fungující komunikace pozitivní vliv na pracovní výkony zaměstnanců? Dotazníkové šetření – Otázka č. 15 Odpověď je ANO.

Návrhy opatření Seznam návrhů od zaměstnanců – viz. Otázka č. 17, školení o interní komunikaci pro zaměstnance (společně s vedoucími pracovníky), vyhrazení prostor určených ke komunikaci, komunikační časový rozvrh.

Závěr Zodpovězení výzkumných otázek Stanovené návrhy na opatření Naplnění cíle práce

Doplňující dotazy Vedoucí práce: Oponent práce: Svá opatření (návrhy) jste prezentovala společnosti ČEZ. Můžete u jednotlivých návrhů uvést, nakolik je společnost přivítala? Oponent práce: Máte s odstupem času informaci, jestli některé z Vámi navržených opatření bylo ve společnosti ČEZ přijato a aplikováno v praxi? Pokud ne, u kterého si myslíte, že by to bylo nejsnazší a nejrychlejší?

Děkuji za pozornost!