GRAFICKÝ ZÁZNAM VĚTY JEDNODUCHÉ -1.část

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Test – práce s textem Autor: Mgr. Jan Duchek VY_32_INOVACE_15_Práce_s_textem Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s.
Advertisements

Autor: Mgr.Dana Vagenknechtová Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních.
Fyzikální veličiny Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_11_Tlak Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“. OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení.
VY_32_INOVACE_01 Český jazyk 1.třída – nácvik čtení slabik Autor: Veronika Biskupova, Základní škola a Mateřská škola Jivina Vytvořeno v rámci v projektu.
VY_32_INOVACE_60_Opakovani Jazyk a jazyková komunikace, Český jazyk, 3.ročník Opakování pro 3. ročník - čj Autor: Veronika Biskupová, Základní škola a.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Mgr. Jiřina Homolová Název DUM: VY_32_Inovace_ Základní větné členy Název sady: Český jazyk 6. ročník.
7 236 : 23 Číslo, které si označíme nesmí být menší než dělitel, musí být v tom čísle obsaženo : 23 jako 70 : 20 V jednotlivých krocích dělení.
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Grafické znázornění síly
Číslo projektu CZ.1.07/1.4.00/ Název sady materiálů Skladba 9. ročník
Zaokrouhlování čísel na statisíce
VY_32_INOVACE_05_slovasouznacna
PŘÍVLASTEK SHODNÝ A NESHODNÝ
Přísudek VY_12_INOVACE_Rů_I_34 Název projektu: OP VK
OPAKOVÁNÍ SKLADBY (a také tvarosloví)
ZLOMKY II. – opakování pojmů a postupů při početních operacích
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Interpunkce VY_32_INOVACE_50_Interpunkce
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
Psaní bě/bje, vě/vje, mě/mně, pě Název projektu: OP VK
AUTOR: Mgr. Marcela Lazáková NÁZEV ŠKOLY:
Výkon, příkon VY_32_INOVACE_59_Vykon_elektrickeho_proudu
VY_32_INOVACE_29_Deleni_se_zbytkem Matematika - 3. ročník
Dělení se zbytkem VY_32_INOVACE_54_Deleni_se_zbytkem
Hospodářské plodiny,luštěniny
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Krácení zlomků.
Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“
VY_32_INOVACE_23_Nasobeni_10_100_1000
Násobení jednociferného a dvojciferného čísla ( s 0 na místě jednotek)
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Ludmila Pecháčková VY_32_INOVACE_49_Meritka_map_a_planu_1
VY_32_INOVACE_Fi_III_21 Název Svět - soutěž
Shodnost věty o shodnosti trojúhelníků
Základy finanční matematiky 1
NÁZEV ŠKOLY: 2. základní škola, Rakovník, Husovo náměstí 3
Předložky S / Z, MIMO / KROMĚ
PŘÍSUDEK VY_32_INOVACE_58_Prisudek Autor: Mgr. Dana Hatašová
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_51_Převody rychlost
GRAFICKÝ ZÁZNAM VĚTY JEDNODUCHÉ -2.část
AUTOR: Kateřina Křížová
Násobení a dělení desetinným číslem
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Číslo materiálu
Bakterie VY_32_INOVACE_44_Co jsou bakterie Autor: Mgr. Iva Hirschová
Adresa – Český jazyk, 3.ročník
DOPLNĚK Název školy: Základní škola Karla Klíče Hostinné
Shoda podmětu a přísudku
Polohová energie VY_32_INOVACE_07_Polohová energie - zavedení pojmu
Pohybová soustava Autor: Mgr. Iva Hirschová VY_32_INOVACE_02_Svaly
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Autor: Mgr. M. Vejražková VY_32_INOVACE_14_Elektrický odpor
Výukový materiál zpracován v rámci projektu
Jan Amos Komenský Autor: Mgr.Dana Vagenknechtová
VY_32_INOVACE_Fi_I_13 Název Amerika -opakování
DIGITÁLNÍ UČEBNÍ MATERIÁL
VY_32_INOVACE_Fi_III_28 Název Státní znaky sousedních zemí
Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“
NÁZEV ŠKOLY: Základní škola Strančice, okres Praha - východ
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Vytvořeno v rámci projektu „EU peníze školám“
Autor: Mgr. Iveta Váňová
Autor: Hana Štrosová, Základní škola a Mateřská škola Jivina
Název školy: ZŠ Bor, okres Tachov, příspěvková organizace Autor: Mgr
Měření elektrického proudu a napětí
Siločáry elektrického pole
Transkript prezentace:

GRAFICKÝ ZÁZNAM VĚTY JEDNODUCHÉ -1.část VY_32_INOVACE_43_Graficky zaznam 1 Autor: Mgr.Dana Vagenknechtová Vytvořeno v rámci v projektu „EU peníze školám“ OP VK oblast podpory 1.4 s názvem Zlepšení podmínek pro vzdělávání na základních školách

Jak znázornit stavbu věty jednoduché 1)Čarami spojujeme větné dvojice (co na čem závisí) 2)Na první řádek píšeme podmět a přísudek 3)Jestliže je člen složený, naznačíme jeho složenost dvojitou čarou (např. Přís jmenný se sponou) 4)Nevyjádřený podmět píšeme do závorky 5)Několikanásobný člen označíme svorkou

KAMILA SE LETOS ZAČALA UČIT ŠPANĚLSKY. SE ZAČALA UČIT LETOS ŠPANĚLSKY

TATO NADANÁ ŽÁKYNĚ SE SPOLEHLA NA ZNALOSTI I NA INTUICI. ŽÁKYNĚ SE SPOLEHLA NADANÁ NA ZNALOSTI I NA INTUICI TATO

KVŮLI NACHLAZENÍ NEPŘIŠEL VČERA NA TRÉNINK. (ON) NEPŘIŠEL KVŮLI NACHLAZENÍ VČERA NA TRÉNINK

DĚTI BYLY ZVĚDAVÉ NA VÝSLEDKY TESTU.

Zdroj: HOŠNOVÁ, Eva a kol. Český jazyk 8 pro základní školy. 1.vyd.Praha: SPN, 2009. ISBN 978-80-7235-425-2. s.94-96.