kolik asi tahle cesta měří???

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
 Hodně štěstí :*  Jdi na start Jdi na start.  Kolik je =   
Advertisements

Evropský sociální fond Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti Nalezení nejkratší vzdálenosti mezi uzly dopravní sítě Předmět: Teorie dopravy - cvičení.
Pracovní právo. Pohovor
Kdo jsem – živočichové Jméno autora:Mgr. Kateřina Kačmárová Škola:ZŠ Náklo Datum vytvoření (období):06/2013 Ročník:čtvrtý Tematická oblast:Naše příroda.
Doprava ve světě železniční doprava. Železniční doprava využívá se k přepravě hromadných nákladů na střední a velké vzdálenosti po 2. světové válce ústup.
GRAVITAČNÍ SÍLA. GRAVITAČNÍ POLE Dostupné z Metodického portálu ISSN: , financovaného z ESF a státního rozpočtu ČR. Provozováno Výzkumným.
Elektronické učební materiály – II. stupeň Fyzika 6 Autor: Mgr. Zuzana Vimrová 1. Co je větší? 15 cm30 cm 100 m6000 mm 15 cm3 m.
Na výb ě r máte ze t ř í mo ž ností. Pokud se pro jednu z nich rozhodnete, naje ď te na ni šipkou myši a klikn ě te. Bude-li Vaše odpov ěď chybná, z ů.
Cestujeme vesmírem Hra pro skupiny. Každá skupina si hází kostkou a podle toho, kolik hodí, vybere si cestu k vesmírnému tělesu. Pokud správně odpoví na.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Bc. Naďa Prejzová Název DUM: VY_32_Inovace_4.2.1 Škola, třída Název sady: Člověk a jeho svět 3. ročník Číslo.
Základní škola, Hrádek 203 Projekt: CZ.1.07/1.400/ VY_32_INOVACE_04_Matematika _9. a 10. ročník 06_Co vážíme, měříme a odměřujeme Autor: Mgr. Jana.
Základní škola a Mateřská škola Dobrá Voda u Českých Budějovic, Na Vyhlídce 6, Dobrá Voda u Českých Budějovic EU PENÍZE ŠKOLÁM Zlepšení podmínek.
Základní škola a mateřská škola Lázně Kynžvart Autor: Mgr. Petra Šandová Název: VY_32_INOVACE_5B_INF3_16_ Téma: pro 4.,5.ročník ZŠ, vytvořeno:
Název školy: ZŠ Kouřim, Okružní 435 Autor: Jana Ležalová Název materiálu:VY_32_Inovace _31 _Abeceda 1.část Číslo projektu:CZ.1.07/1.4.00/
Základní škola a Mateřská škola, Jilemnice, Komenského 103, příspěvková organizace Autor: Mgr. Zdeňka Kobrová Název: VY_32_Inovace_2A_01_Geometrické tvary.
Základní škola Čelákovice
Bylinky - Kräuter.
NÁZEV: VY_32_INOVACE_01_15_M6_Hanak TÉMA: Úhel
Poměr Co je poměr. Dělení v daném poměru..
ČR-test pro 4. třídu první čtvrtletí
Užití goniometrických funkcí
ŠKOLA: Základní škola Velké Karlovice, okres Vsetín
GRAVITAČNÍ SÍLA. GRAVITAČNÍ POLE
Početní operace v oboru přirozených čísel
Vypracovala: Mgr. Martina Belžíková
DUM II. / 10. přírodní a lidské výtvory
Autor: Mgr. Michaela Čapková Datum: Název: VY_52_INOVACE_19_ZEMĚPIS
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ
Vypočítej a zaokrouhli
Ticháček s nimi hledá cestičky…
PRINCEZNIN DLOUHÝ NOS Z POHLEDU FYZIKY (FILM TŘI VETERÁNI)
Vzdělávání pro konkurenceschopnost
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_sada 2_94
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: Marcela Kanisová, NÁZEV: VY_12_INOVACE_19_Mezilidské vztahy TÉMA: Všude.
Číslo přílohy: VY_ 32_INOVACE_15_VĚTA, SLOVO, SLABIKA, HLÁSKA, PÍSMENO
Směrování černobílých obrázků VY_32_INOVACE_4C_08
Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Název školy
Název školy : Základní škola a mateřská škola,
Základní škola a Mateřská škola Bílá Třemešná, okres Trutnov
MATEMATIKA – GEOMETRIE 7
Střední průmyslová škola stavební, Resslova 2, České Budějovice Autor
Okruh: Grafomotorická cvičení Učební materiál č. 5: Spojování zvířat
Informační a komunikační technologie
NÁZEV ŠKOLY : ZŠ KOLÍN V. , MNICHOVICKÁ 62 AUTOR : Mgr
INTEGRACE 2.ročník ČJ - 1..
Jak znáš Českou republiku?
Název školy: Základní škola a mateřská škola Domažlice , Msgre B
MATEMATIKA Z PAŘEZOVÉ CHALOUPKY
Kdo za to může? Ez 18,25-30.
Veřejná správa, Regionální rozvoj Litoměřice Jan Jůna 2012
NÁZEV ŠKOLY: Střední odborné učiliště a Základní škola AUTOR: Mgr
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Jarní květiny VY_32_INOVACE_B12
Poměr Co je poměr. Dělení v daném poměru..
AUTOR: Mgr. Hana Vrtělková NÁZEV: VY_32_INOVACE_M_06_Hra 3 TEMA: Hra 3
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Čestlice
Název školy: Základní škola a Mateřská škola Kladno, Norská 2633
VY_32_INOVACE_05_ Počítání do 5 Autor
Výšky v trojúhelníku Procvičení. Výšky v trojúhelníku Procvičení.
Prakticky identické postupy:
Cukrárna, Akva-Tera, Plzeňská věž
ČR – slepá mapa – hranice
Korsika – Napoleonův ostrov
Autor: PaedDr. Jana Čechová
Základní škola Ústí nad Labem, Anežky České 702/17, příspěvková organizace   Číslo projektu: CZ.1.07/1.4.00/ Název projektu: „Učíme lépe a moderněji“
Název školy Základní škola a mateřská škola, Jetřichov, okres Náchod
Název školy:  ZÁKLADNÍ ŠKOLA PODBOŘANY, HUSOVA 276, OKRES LOUNY Autor:
MUZIKANTI.
TÉMA: Daňové přiznání Autor: Mgr. Marie Krajsová
Transkript prezentace:

kolik asi tahle cesta měří??? Letem okolo ČR, kolik asi tahle cesta měří??? Prohlédni si dobře následující mapku a odhadni vzdálenosti: Zkus nejprve bez atlasu, potom i s atlasem: ZŠ Hejnice 2010 Mgr. Jan Kašpar

Přelet nad cizím územím je možný Obr.1 Start: Hejnice – Ostrava – Břeclav – Č.Budějovice – Aš – Cíl : Hejnice

Odhad vzdálenosti: Jména + vaše typy: Start: Hejnice – Ostrava   Start: Hejnice – Ostrava – Břeclav – Č.Budějovice – Aš – Cíl : Hejnice Který úsek je nejdelší? Který úsek je nejkratší? Který úsek(y) vedou jen nad územím ČR?

…a kolik je správný odhad: Hejnice – Ostrava: 250 km Ostrava – Břeclav: 156 km Břeclav – Č.Budějovice: 186 km Č.Budějovice – Aš: 216 km Aš – Hejnice: 222 km Celkem: 1 030 km

Použité zdroje: Obr.1: kresba autora