Popis mrtvoly.

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
POLOHOVÁNÍ RANĚNÝCH Střední odborná škola a Střední odborné učiliště
Advertisements

Léčebné polohy.
ZÁSADY PRVNÍ POMOCI PŘI ZLOMENINÁCH
Základy informatiky část 13
NÁZEV ŠKOLY: SPECIÁLNÍ ZÁKLADNÍ ŠKOLA A MATEŘSKÁ ŠKOLA VARNSDORF AUTOR: MGR. JINDRA BENEŠOVÁ, 2011 – 10 – 31 NÁZEV: VY_12_INOVACE_27_ LIDSKÉ TĚLO TÉMA:
Abnormity ve velikosti a uložení plodu ztěžující porod
VY_32_INOVACE_TMM20160BOU Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Základy informatiky část 13
2.1-3 Pohyb hmotného bodu.
Mgr. Vlastislav Kučera přednáška č. 10.  Polohování ◦ Absolutní polohování  Vlastnosti ◦ umístění ◦ display ◦ visibility.
Základy Posilování popis
KLASIFIKACE DRŽENÍ TĚLA
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Využití multimediálních nástrojů pro rozvoj klíčových kompetencí žáků ZŠ Brodek u Konice reg. č.: CZ.1.07/1.1.04/ Předmět : Výchova k občanství.
Základy první pomoci 7. ročník.
Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Moderní škola
Jak správně sedět u počítače
Mgr. Hana Hoberlová, ZŠ Rajhrad
Tato prezentace byla vytvořena
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
ZA, 2. ročník, Planimetrie, Vzájemná poloha přímek, Mgr. Kamil Šrubař
PRVNÍ POMOC POLOHOVÁNÍ ZRANĚNÝCH 11
ANATOMIE ČLOVĚKA SVALOVÁ SOUSTAVA.
POSILOVÁNÍ BŘICHA.
Základní škola Jakuba Jana Ryby Rožmitál pod Třemšínem
ONTOGENEZE LIDSKÉ MOTORIKY V 1. ROCE ŽIVOTA
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO Pracovní listy
PORTRÉT EN FACE (ánfas)
Jaký je naše tělo Kontrola
Sportovní zranění ve fotbale
VY_32_INOVACE_PPM11760NÁP Výukový materiál v rámci projektu OPVK 1.5 Peníze středním školám Číslo projektu: CZ.1.07/1.5.00/ Název projektu: Rozvoj.
Diagnostika plavecké úrovně a plavecké techniky
POSTAVA ( z boku).
BEZVĚDOMÍ Definice Neschopnost postiženého jakýmkoli způsobem reagovat na vnější i vnitřní podněty.
Výroba vestavěného nábytku
Cévní soustava3 SRDCE, CÉVY.
Základní škola T. G. Masaryka, Český Krumlov, T. G. Masaryka 213
Elektronické učební materiály – I. stupeň Společnost Autor: Mgr. Romana Martináková CO MÁME SPOLEČNÉHO???
Základní škola a Mateřská škola, Baška, p. o. Baška 137, Baška Anotace: informace navíc Autor: Mgr. Eva Palovská,2011 Ověření ve vyuce: ,
ŠkolaZŠ Třeboň, Sokolská 296, Třeboň AutorMgr. Petra Hejlová ČísloVY_32_Inovace_3356 NázevLidské tělo Téma hodinyLidské tělo PředmětPřírodověda.
Název školy: ZÁKLADNÍ ŠKOLA SADSKÁ Autor: Vlasta Fitzová Mgr Název DUM: VY_32_Inovace_ Zdraví Název sady: Člověk a jeho svět 2.ročník Číslo projektu:
OBĚHOVÁ SOUSTAVA II SRDCE, SLEZINA, BRZLÍK. STAVBA SRDCE.
Správné držení těla obr.1. Při tomto postoji jsou nohy volně u sebe, kolena a kyčle nenásilně nataženy. Pánev je v takovém postavení, aby hmotnost trupu.
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ a MŠ Zvole, okr. Praha - západ AUTOR: Mgr. Helena Špinarová NÁZEV: VY_52_INOVACE_25 II Pohybová soustava TEMA: Člověk a jeho svět - Přírodověda.
Lidské tělo - kostra.
Anotace Prezentaci slouží jako úvod do nové kapitoly: Svalová soustava
Tento projekt je spolufinancován z
Název Číslo projektu CZ.1.07/1.5.00/ Kódování materiálu
Znaky života člověka Průběh lidského života
Základní škola, Hořice, Husova 11 VY_32_INOVACE 9_03
Tento projekt je spolufinancován z EVROPSKÉHO SOCIÁLNÍHO FONDU
VY_32_INOVACE_08_Přírodověda_5.ročník_ 01_Soustava opěrná a pohybová
Hlavní části těla: hlava krk trup horní končetiny dolní končetiny
Konstrukce trojúhelníku
Název projektu: ZŠ Háj ve Slezsku – Modernizujeme školu
Konstrukce trojúhelníku
Číslo přílohy: VY_ 52_INOVACE_34_ČLOVĚK - ČÁSTI TĚLA
KLID A POHYB TĚLESA.
Kód materiálu: VY_32_INOVACE_07_LIDSKY_ORGANISMUS_KOSTRA
NÁZEV ŠKOLY: ZŠ Brandýs n. L. – Stará Boleslav, Školní 291
Měření kožních řas.
TECHNIKA ZNAK – poloha, činnost dolních končetin Lekce č. 15
LIDSKÉ TĚLO ANOTACE DATUM AUTOR JAZYK OČEKÁVANÝ VÝSTUP
TECHNIKA ZNAK – rotace, souhra Lekce č. 17
ČLOVĚK – NAŠE TĚLO PODPORA PRO VÝUKU
Název školy: Základní škola a mateřská škola Bělá
KREVNÍ OBĚH (opakování)
VY_32_INOVACE_24_Stabilizovaná poloha
Svaly lidského těla- tendence
Transkript prezentace:

Popis mrtvoly

Popis mrtvoly 1. Nejprve popisujeme polohu mrtvoly, např ve vztahu k nábytku, ve volném terénu ve vztahu ke světovým stranám. D V E Ř skříň vzdálenost

Popis mrtvoly 2. - leží na zádech, boku , na břiše, apod. Zpřesnění polohy mrtvoly těla: - leží na zádech, boku , na břiše, apod.

Popis mrtvoly 3. Popis horních končetin, popis dolních končetin. Např. : - horní končetiny jsou ohnuty v loktech - dolní končetiny jsou roztaženy apod.

Popis mrtvoly 4. Při ohledání se doporučuje postupovat od hlavy k dolním končetinám. I oděv popisujeme od hlavy k dolním končetinám. U známek násilí popisujeme umístění zranění, tvar, velikost, vzhled, barvu apod. U známek strangulace popisujeme průběh strangulační rýhy, její hloubku, barvu, tvar, zabarvení apod. U krevních stop popisujeme o jaký druh stopy jde, její umístění, rozměry, barvu, prosáklost oděvu. Jde-li o proud krve, uvedeme odkud kam vytéká