MOŽNOSTI ŘEŠENÍ NEDOSTATKU PARKOVACÍCH MÍST PRO NÁKL. AUTOMOBILY

Slides:



Advertisements
Podobné prezentace
Praktické zkušenosti se zaváděním systému GMP+ B4.1
Advertisements

Silniční doprava.
Dopravní průzkum Petr Chocholouš.
ZÁKLADY DOPRAVNÍHO INŽENÝRSTVÍ
Tisková konference příčiny nehod v podzimním a zimním období priority a úkoly – podzimní období Tisková konference příčiny nehod.
Bezpečnost silniční a železniční dopravy Přednáška NÁVRH A VYHODNOCENÍ OPATŘENÍ KE SNÍŽENÍ NEHODOVOSTI Doc. Ing. Miloslav Řezáč, Ph.D. Katedra dopravního.
Tisková konference dopravní nehodovost - priority a úkoly – podzimní období Tisková konference dopravní nehodovost - priority.
Prázdniny nehod (- 423, tj. - 3,2%) 140 osob usmrceno (- 30, tj. -17,6%) 598 osob těžce zraněno (- 48, tj. – 7,4%) osob zraněno lehce.
Analýza účetní uzávěrky a závěrky ve vybraném podniku Autor bakalářské práce: Tereza Pálková Vedoucí bakalářské práce: Ing. Romana Píchová, DiS. Oponent.
Řízení vztahu se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami Autor bakalářské práce: Daniel Baumruk (147.
Prosinec 2009 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha Prosinec 2009 plk. Ing. Leoš Tržil ŘSDP PP ČR Praha
Analýza hypotéčních úvěrů poskytovaných fyzickým osobám v České republice Autor bakalářské práce:Martina Šimková Vedoucí bakalářské práce:Ing. Robert Zeman.
Autor diplomové práce: Bc. Jiří Motejzík Vedoucí diplomové práce:doc. Ing. Ján Ližbetin, PhD. České Budějovice, červen 2016 Vysoká škola technická a ekonomická.
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu s potravinářských zbožím Autor: Veronika Janáková Vedoucí práce: Ing.
ZLEPŠENÍ REALIZACE SPOJENÍ VEŘEJNOU DOPRAVOU V RELACI Č.KRUMLOV – Č.BUDĚJOVICE A ZPĚT PROSTŘEDNICTVÍM MATEMATICKÝCH METOD AUTOR PRÁCE: BC. MICHAELA PEKAŘOVÁ.
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Personální a mzdová agenda ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická
Analýza požadovaných kompetencí na trhu práce ve vybraném oboru
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Marketingový plán podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie PREZENTAČNÍ A KOMUNIKAČNÍ DOVEDNOSTI MANAŽERA VE VYBRANÉM PODNIKU.
Návrh podnikatelského plánu založení minipivovaru s vlastní pivnicí
Návrh turistického informačního systému v centru Českých Budějovic
Zakladatelský projekt pilařského a dřevozpracujícího provozu
Zdanění provozu motorových vozidel v České republice
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Struktura a vypořádání hospodářského výsledku v dané obchodní korporaci.
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický
Návrh logistiky skladového hospodářství ve vybraném podniku
Vysoká škola technická a ekonomická Ústav podnikové strategie
Autor diplomové práce: Bc. Eva Slabší
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
zakladatelský projekt fitness centra GymForAll
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Problematika dlouhodobé nezaměstnanosti v ČR Autor bakalářské práce:
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola Technická a Ekonomická v Českých Budějovicích
Koněspřežná dráha České Budějovice - Linec (česká část)
Autor: Bc. Martin Dědič Vedoucí: doc. Ing. Jaroslav Žák, CSc.
Analýza konkurence na maloobchodním trhu ve zvolené oblasti
Optimalizace výrobního procesu s využitím principů štíhlé výroby
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Analýza vhodnosti používaných komunikačních nástrojů ve vybraném podniku.
Systém odměňování ve vybraném podniku
Nehodovost na okrese ZNOJMO
Zhodnocení finanční situace konkrétního podniku
CRM v maloobchodní jednotce se sportovním zbožím
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Prázdniny vyhodnocení plk. Ing. Tomáš LERCH.
Efektivní dopravní obslužnost vybraného mikroregionu Jihočeského kraje
VYSOKÁ ŠKOLA TECHNICKÁ A EKONOMICKÁ
Využití technologie RFID ve společnosti Nábytek Penta, s. r. o.
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Evidence a účtování zásob ve vybrané společnosti
Analýza merchandisingu a nákupní atmosféry vybrané obchodní jednotky
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Vztah řízení výkonu a pracovního hodnocení zaměstnanců ve vybraném.
OPTIMALIZACE LOGISTICKÝCH PROCESŮ VE FIRMĚ BAUER TECHNICS a.s.
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích Ústav podnikové strategie Ekonomické vyhodnocení firemního vzdělávání a jeho vliv na výkonnost.
Finanční analýza vybrané firmy
Analýza vnitropodnikové komunikace ve vybraném podniku
Řízení zásob ve výrobním podniku
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Vývoj dopravní nehodovosti za období leden až říjen roku 2013 plk. Ing. Tomáš LERCH
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Senioři v dopravě kpt. Mgr. Miroslav ŠIMEČEK
Policejní prezidium ČR Ředitelství služby dopravní policie Vývoj dopravní nehodovosti za I. čtvrtletí roku 2014 a Velikonoce plk. Ing.
Dopravní nehodovost v Pardubickém kraji 2018
Transkript prezentace:

MOŽNOSTI ŘEŠENÍ NEDOSTATKU PARKOVACÍCH MÍST PRO NÁKL. AUTOMOBILY Vysoká škola technická a ekonomická Ústav technicko-technologický MOŽNOSTI ŘEŠENÍ NEDOSTATKU PARKOVACÍCH MÍST PRO NÁKL. AUTOMOBILY SILNICE I/3 (Č. BUDĚJOVICE – ST. HRANICE S RAKOUSKEM) Autor práce: Mgr. Andrea Honzová Vedoucí práce: doc. Ing. Ján Ližbetin, PhD. Oponent práce: doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc. 2016 / 2017

MOTIVACE A DŮVODY K ŘEŠENÍ DANÉHO PROBLÉMU Osobní zkušenost spolujezdce v kabině NA Sdílená zkušenost zákazníků „řidičů na trase“ Aktuálnost neřešeného tématu České „ticho po pěšině“

CÍL PRÁCE Praktický návrh zvýšení kapacity parkovacích míst pro nákladní automobily v dané lokalitě, tj. na trase České Budějovice – státní hranice s Rakouskem

KLÍČOVÁ HYPOTÉZA Nedostatek parkovacích míst pro nákladní vozidla na trase České Budějovice – státní hranice s Rakouskem

POUŽITÉ METODY Analýza současného stavu parkovacích možností – oficiálních a zejména neoficiálních ploch Vlastní výzkum: radarové měření dopravní intenzity a ruční sčítání vozidel Použití výsledků dalších již provedených měření Konzultace s odpovědnými subjekty

KLÍČOVÝ ÚSEK ČESKÉ BUDĚJOVICE – ST. HRANICE S RAKOUSKEM délka úseku cca. 41 km část mezinárodní silnice E55 počet oficiálních parkovacích ploch: 2 (50 parkovacích míst) počet neoficiálních parkovacích ploch: 7 (30-35 park. míst)

2 x České Budějovice – ul. Husova / Na Dlouhé louce ( 1. + 2.) LP Holkov (4.) Tank Ono Dolní Dvořiště (10.)

IDENTIFIKACE OPTIMÁLNÍHO UMÍSTĚNÍ ODPOČÍVKY v úvahu 2 místa: Bukovec a Velešín po konzultacích se subjekty→ volba oblasti: Velešín a okolí

MĚSTO VELEŠÍN A OKOLÍ

NÁVRH DISPOZIC PARKOVACÍ PLOCHY: 55 park. míst pro NA

HRUBÝ ROZPOČET PRO STAVBU ODPOČÍVKY

NĚKOLIK SLOV NA ZÁVĚR: Optimistické řešení do budoucna: DÁLNICE D3 vč. odpočívek (Chotýčany, Suchdol + plánované meziodpočívky) DŮLEŽITÁ JE SPOLUPRÁCE: MDČR, ŘSD ČR, KÚ JK, místní samospráv, ČESMAD, lokálních autodopravců, dalších soukromých subjektů aj.

DĚKUJI ZA POZORNOST! „…chybné parkování vlastně neexistuje, existují jen dobří a špatní řidiči, stejně jako dobrá a špatná parkovací místa….!“

DOPLŇUJÍCÍ OTÁZKA VEDOUCÍHO PRÁCE „Jak jste využili výsledky zjišťování intenzity dopravy při řešení vlastního návrhu?“ doc. Ing. Ján Ližbetin, PhD.

DOPLŇUJÍCÍ OTÁZKY OPONENTA PRÁCE 1. „Zlepší se situace v budoucnosti pro parkování nákladních automobilů? 2. Má nedostatek parkovacích míst také vliv na nehodovost v silniční dopravě?“ doc. Ing. Rudolf Kampf, CSc.

Zvýšení prognózy intenzity mezi lety 2010 a 2025 PROGNÓZA INTENZITY DOPRAVY TĚŽKÝCH VOZIDEL 2010-2025 Zvýšení prognózy intenzity mezi lety 2010 a 2025 o cca. 50% !!

NEHODOVOST NA nejčastější příčiny všech DN: nepřizpůsobení jízdy povrchu vozovky, nedodržení bezpečné vzdálenosti, ztráta pozornosti, nevěnování se jízdě zdroj: www.jdvm.cz